Enzo-tvdzijden schreef: ↑19 aug 2020, 21:56
Michel schreef: ↑19 aug 2020, 21:51
Haha je kletst er omheen. Jij wekt de indruk dat er in 1975 'n gele plaat op zat....als jij die gele mooier vindt prima, kan 't gewoon niet rijmen met al 't andere serieus gedoe, amen
Dat staat toch ook als lolletje Michel.
Ik heb nu eenmaal een keuze gemaakt waar ik achter sta.
Op mijn 73 RS zit ook een gele en dan zou ik met mijn 75 RS een blauwe gaan rijden. Alles veranderen. Nee liever niet.
Ik heb er gewoon niks mee die blauwe. Altijd zo geweest.
En dan nogmaals heeft dat ding niks met Kreidler te maken.
In Duitsland waar hij vandaan komt rijden ze met een brede witte. Ben je dan klaar.
Enzo
Op jouw RS 73 zit een gele omdat je een paar jaar geleden alleen 'n historisch blauw kenteken kreeg op 'n importfiets van voor 1973, (jouw RS was toen net 1 jaar te jong)... maar dat wist je zelf al
Of blauw op 'n NL- fiets van voor 1978. Inderdaad... Je moet er zin in hebben om dit te veranderen, kleine moeite, regeltjes zijn veranderd. vandaag de dag krijgt je nu na een importkeuring wel blauw met 'n importfiets van voor 1978 (ipv voor 1973.) Jouw kenteken combi is ook historisch . Dat er in Duitsland een grote witte plaat op zat in 1975 weet m'n zusje ook nog wel. Niks met Kreidler te maken schrijf je... Niks mooier dan op 'n klassiek voertuig een plaat behorende bij die tijd. Snap dat het in jouw ogen geen Nederlandse RS is, maar een RS uit die tijd had een mooie blauwe plaat, slaap er nog 'n nachtje over, krijg je hem cadeau van mij
heel snel de prullenbak in met dat ding. Doet echt afbreuk, zie ik nog liever scooter banden op 'n oldtimer haha.
Nogmaals verder 'n schitterende machine