Heb ik al voor je uitgezocht
viewtopic.php?f=17&t=17794
had het al gevonden Tjerry.
PC met control C, control VRonvanderstelt schreef: ↑01 mar 2020, 21:06had het al gevonden Tjerry.
Heb ik trouwens nog eens vraag over.
Hou kopieer je de link van dat onderwerp hierheen?
Bij mij zit de asmoer aan de rechterzijde maar het busje wat ik zie op jouw foto zou de oplossing kunnen bieden.Flocke schreef: ↑09 mei 2020, 23:22 Bei der 80cc gab es so einen "Schutzring".
Da saß die Mutter auf der linken Seite, warum auch immer. Bei der 80cc Mustang saß die Mutter ganz normal auf der rechten Seite, wie bei den 50cc Florett auch.
Ich kenne das Problem mit dem beschädigten Gewinde der Hohlachse nicht, ich verwende aber auch nur NOS-Teile.
Vielleicht waren die einfach besser, wie so meist im Vergleich zu den heutigen Nachbau-Teilen.
Außerdem ziehe ich die Achsmutter mit Bedacht an, und knalle die nicht unnötig fest.
Es soll Leute geben, die ziehen die Mutter mit dem Fuß fest.
Gruß
Carsten
Achsmutter 80er 1.jpg
Achsmutter 80er 2.jpg
Achsmutter 80er 3.jpg
Achsmutter 80er 4.jpg
Hoe en met wat heb je hem vorige keer gecoat ?Ronvanderstelt schreef: ↑17 aug 2020, 21:42 Iemand nog tips zodat ik verdere beschadigingen kan voorkomen?
Zou niet graag willen dat mijn chroomlaag ook schade oploopt.
heb het inderdaad ook al vaker langs zien komen maar ga het wellicht nog eens bekijken na het inspaken van de naaf.