k53/402 van bromfiets naar motor
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
heb ik even geinformeerd maar vind 135,50 voor een velg met setje spaken toch aan de hoge kant.
had ook gevraagd om prijs inclusief in spaken maar heb ik nog geen antwoord op.
wil ik dat nog wel weten?
de A kwaliteit velgen van italcheiro a' +/- 50 euro zijn bijna nergens leverbaar maar denk dat ik daar maar op wacht en setje chroom klaverblad spaken van 23,95 dan ben ik onder de 75 euro klaar voor het materiaal.
het zou zo maar kunnen dat ik het wiel zelf ga inspaken, dat heb ik namelijk al eens gedaan maar het richten aan een ervaren man overgelaten die mijn huidige wielen ook heeft gericht.
het richten zou mij eigenlijk ook moeten lukken lijkt me.
wordt vervolgd
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
A-kwaliteit uit Italië 50 euro voor één velg
A-kwaliteit uit Duitsland 100 euro voor één velg
Enzo
A-kwaliteit uit Duitsland 100 euro voor één velg
Enzo
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
En dan straks zeker voor €1000,-den verspijkeren aan het opvoeren zeker?Enzo-tvdzijden schreef: ↑04 apr 2022, 22:22 A-kwaliteit uit Italië 50 euro voor één velg
A-kwaliteit uit Duitsland 100 euro voor één velg
Enzo
Het is toch niet een onoverkomelijk verschil?
- Deze gebruikers waarderen nozems voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (05 apr 2022, 17:08)
- Waardering: 9.09%
- Caspar
- Berichten: 13634
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 590 keren
- Ontvangen waarderingen: 822 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Italiaanse A kwaliteit velg voor €50,- ben ik nog niet tegengekomen.
€80,- betaal ik voor een goede Italiaanse velg.
€80,- betaal ik voor een goede Italiaanse velg.
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
bijna het dubbele van klaas jan.nozems schreef: ↑05 apr 2022, 09:28En dan straks zeker voor €1000,-den verspijkeren aan het opvoeren zeker?Enzo-tvdzijden schreef: ↑04 apr 2022, 22:22 A-kwaliteit uit Italië 50 euro voor één velg
A-kwaliteit uit Duitsland 100 euro voor één velg
Enzo
Het is toch niet een onoverkomelijk verschil?
een chroom klaverbladspaak voor 1.50 euro dus 54 euro of 23.95 bij klaas jan.
soortgelijke spaken heb ik nu ook in mijn wielen zitten en zien er goed uit.
de keus is dus 135,50 of 67 euro
en ik ga zeker geen 1000 euro verspijkeren aan opvoeren.
weet niet of je ook mijn topic volgt maar als ik bij ieder onderdeel er zo over moet denken dat het overkomelijk is begin ik het gevoel te krijgen dat ik genaaid wordt.
wat moet moet dat ben ik met je eens .
ik had hier ook een zwevende remschijf 260 mm kunnen kopen voor 139 euro, mijne was rond de 30 euro.
ik kocht een nieuwe replica magura rempomp voor 165, 00 euro.
origineel wordt er meer dan 200 gevraagd voor een versleten exemplaar.
voorheen kostte een replica schijfrempoot 120 euro. nu 160 euro.
ik kocht na enig zoekwerk een komplete vork voor 180 euro ,moet weliswaar nog een revisiesetje in maar dat noem ik overkomelijk.
hobby mag geld kosten ben ik met je eens maar er zijn mensen die gewoon tienduizenden euro,s uitgeven en bouwen de 1 na de ander.
zo,n feest is het hier niet.
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Daar geef ik je gelijk in. Opbouwen vanaf scratch is niet bepaald goedkoop, en ik kan natuurlijk ook niet in jouw portemonnee kijken. Maar zie het soms vaker, alles is te duur tot dat de opmaat uitlaten en membranen komen, dan is er ‘ineens’ een eindeloos budget.
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
hahaha heb er inderdaad ook wel eens over gedacht maar meteen weer laten varen.
op mijn blok stond al een standaard 60 cc kt met vhm zuiger en kop met losse binnenkop van vhs. en een 20 mikuni.
wat ik aan de setup heb veranderd is de vervanging van de uitlaat naar replica rs en de contactpuntenontsteking vervangen voor kokusan evo2.
hoor je van alles aan over dat de timingen niet kloppen etc.etc.
maar ja als ik nu een nieuwe vhs cilinder koop moet die blijkbaar ook nog nabewerkt worden dus ik hou het gewoon bij de standaard kt.
als ik met een lichte vertanding 85-90 haal is het mij ook goed.
wel ben ik nog eens van plan de nieuwe replica rs uitlaat uit te proberen, weet nl. niet of die beter bevalt.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Mijn maten Rick en Ger hebben beide de Replica RS uitlaat naar de chromerij gebracht omdat hij niet mooi is.
Enzo
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (06 apr 2022, 21:14)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 29 mei 2021, 22:20
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 55 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Ik heb onlangs een set grotere naven overgespaakt in de huidige velgen en heb ook even zitten zoeken naar de (kortere) spaken die ik nodig had. Er zijn klaverblad spaken en spaken met een klaverblad. Daar zit wel degelijk verschil in kwaliteit in. Het chroom, het materiaal en de hoek van de spaak.Ronvanderstelt schreef: ↑05 apr 2022, 16:53
bijna het dubbele van klaas jan.
een chroom klaverbladspaak voor 1.50 euro dus 54 euro of 23.95 bij klaas jan.
soortgelijke spaken heb ik nu ook in mijn wielen zitten en zien er goed uit.
de keus is dus 135,50 of 67 euro
en ik ga zeker geen 1000 euro verspijkeren aan opvoeren.
weet niet of je ook mijn topic volgt maar als ik bij ieder onderdeel er zo over moet denken dat het overkomelijk is begin ik het gevoel te krijgen dat ik genaaid wordt.
wat moet moet dat ben ik met je eens .
ik had hier ook een zwevende remschijf 260 mm kunnen kopen voor 139 euro, mijne was rond de 30 euro.
ik kocht een nieuwe replica magura rempomp voor 165, 00 euro.
origineel wordt er meer dan 200 gevraagd voor een versleten exemplaar.
voorheen kostte een replica schijfrempoot 120 euro. nu 160 euro.
ik kocht na enig zoekwerk een komplete vork voor 180 euro ,moet weliswaar nog een revisiesetje in maar dat noem ik overkomelijk.
hobby mag geld kosten ben ik met je eens maar er zijn mensen die gewoon tienduizenden euro,s uitgeven en bouwen de 1 na de ander.
zo,n feest is het hier niet.
Op de site van het origineel WWS staat hierover ook het één en ander. https://www.wws-speichen.de/plagiate/
Ik heb na meerdere spaken gezien te hebben een set origineel WWS aangeschaft. Die had ik er 30 jaar geleden ook ingezet met de kleinere naven, toen nog gewoon volop te krijgen. Echte WWS sets hebben ook een klavertje op de nippel en dat had deze set ook weer.
Er zijn uiteraard handelaren die alles met een klavertje erop als origineel verkopen voor een originele prijs maar het is niet zo dat iedereen hetzelfde verkoopt voor verschillende prijzen. Een goedkopere set is dan waarschijnlijk een set spaken met een klavertje..
Jeroen
- Deze gebruikers waarderen jeroensprint voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (05 apr 2022, 20:17)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
weer wat geleerd.jeroensprint schreef: ↑05 apr 2022, 18:10Ik heb onlangs een set grotere naven overgespaakt in de huidige velgen en heb ook even zitten zoeken naar de (kortere) spaken die ik nodig had. Er zijn klaverblad spaken en spaken met een klaverblad. Daar zit wel degelijk verschil in kwaliteit in. Het chroom, het materiaal en de hoek van de spaak.Ronvanderstelt schreef: ↑05 apr 2022, 16:53
bijna het dubbele van klaas jan.
een chroom klaverbladspaak voor 1.50 euro dus 54 euro of 23.95 bij klaas jan.
soortgelijke spaken heb ik nu ook in mijn wielen zitten en zien er goed uit.
de keus is dus 135,50 of 67 euro
en ik ga zeker geen 1000 euro verspijkeren aan opvoeren.
weet niet of je ook mijn topic volgt maar als ik bij ieder onderdeel er zo over moet denken dat het overkomelijk is begin ik het gevoel te krijgen dat ik genaaid wordt.
wat moet moet dat ben ik met je eens .
ik had hier ook een zwevende remschijf 260 mm kunnen kopen voor 139 euro, mijne was rond de 30 euro.
ik kocht een nieuwe replica magura rempomp voor 165, 00 euro.
origineel wordt er meer dan 200 gevraagd voor een versleten exemplaar.
voorheen kostte een replica schijfrempoot 120 euro. nu 160 euro.
ik kocht na enig zoekwerk een komplete vork voor 180 euro ,moet weliswaar nog een revisiesetje in maar dat noem ik overkomelijk.
hobby mag geld kosten ben ik met je eens maar er zijn mensen die gewoon tienduizenden euro,s uitgeven en bouwen de 1 na de ander.
zo,n feest is het hier niet.
Op de site van het origineel WWS staat hierover ook het één en ander. https://www.wws-speichen.de/plagiate/
Ik heb na meerdere spaken gezien te hebben een set origineel WWS aangeschaft. Die had ik er 30 jaar geleden ook ingezet met de kleinere naven, toen nog gewoon volop te krijgen. Echte WWS sets hebben ook een klavertje op de nippel en dat had deze set ook weer.
Er zijn uiteraard handelaren die alles met een klavertje erop als origineel verkopen voor een originele prijs maar het is niet zo dat iedereen hetzelfde verkoopt voor verschillende prijzen. Een goedkopere set is dan waarschijnlijk een set spaken met een klavertje..
Jeroen
deze spaken zijn dus nog te krijgen?
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
ok goed om te weten.Enzo-tvdzijden schreef: ↑05 apr 2022, 17:56 Mijn maten Rick en Ger hebben beide de Replica RS uitlaat naar de chromerij gebracht omdat hij niet mooi is.
Enzo
weet jij ook hoe de prestaties van de uitlaat zijn ten opzichte van de jamarcol dempers?
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Veel beterRonvanderstelt schreef: ↑06 apr 2022, 21:15ok goed om te weten.Enzo-tvdzijden schreef: ↑05 apr 2022, 17:56 Mijn maten Rick en Ger hebben beide de Replica RS uitlaat naar de chromerij gebracht omdat hij niet mooi is.
Enzo
weet jij ook hoe de prestaties van de uitlaat zijn ten opzichte van de jamarcol dempers?
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (06 apr 2022, 22:53)
- Waardering: 9.09%
- hermanngas
- Berichten: 4104
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
- Locatie: Dronten
- Gegeven waarderingen: 229 keren
- Ontvangen waarderingen: 229 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Met mijn 15.43.47 Kokusan en 18 mm Bing boek ik een winst van bijna 10km/uur (en veel toeren)
- Deze gebruikers waarderen hermanngas voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (06 apr 2022, 22:53)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
zo dat is serieuze verbeteringhermanngas schreef: ↑06 apr 2022, 21:52 Met mijn 15.43.47 Kokusan en 18 mm Bing boek ik een winst van bijna 10km/uur (en veel toeren)
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
vrijdag de velg en spaken binnen gekregen van kreidlerservice
er pastte dus helemaal niets van. een poosje chatgesprek gevoerd met tjerry van der zijden en de conclusie was dat het spaakpatroon van een wiel met 120 naaf heel anders is.
bij een 160 naaf zitten er 5 spaakgaten tussen de naastgelegen binnen en buitenspaak aan dezelfde zijde en bij een 120 naaf zitten er 9 gaten tussen de naastgelegen binnen en buitenspaak aan dezelfde zijde.
alle buitenspaken dus weer verwijderd en opnieuw begonnen.
nu zitten ze er in zoals het behoord dankzij de hulp van alwetende tjerry. .
dit is dus het goede spaakpatroon van een 120 naaf in een 17 inch velg. nu komt nog het lastigste onderdeel voor mij omdat het de eerste keer wordt dat ik een wiel moet gaan spannen en richten.
dus meteen begonnen met inspaken.
had het wiel gespaakt volgens hetzelfde patroon als mijn wielen met 160 naaf.er pastte dus helemaal niets van. een poosje chatgesprek gevoerd met tjerry van der zijden en de conclusie was dat het spaakpatroon van een wiel met 120 naaf heel anders is.
bij een 160 naaf zitten er 5 spaakgaten tussen de naastgelegen binnen en buitenspaak aan dezelfde zijde en bij een 120 naaf zitten er 9 gaten tussen de naastgelegen binnen en buitenspaak aan dezelfde zijde.
alle buitenspaken dus weer verwijderd en opnieuw begonnen.
nu zitten ze er in zoals het behoord dankzij de hulp van alwetende tjerry. .
dit is dus het goede spaakpatroon van een 120 naaf in een 17 inch velg. nu komt nog het lastigste onderdeel voor mij omdat het de eerste keer wordt dat ik een wiel moet gaan spannen en richten.
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
vanavond nog even zitten googlen over spaken van een wiel en het opspannen daar van.
spaakpatronen en dergelijke vind je wel iets van ,het richten ook maar die tussenstap is niets van te vinden.
mijn wiel is dus nu ingespaakt op het juiste patroon maar het is natuurlijk nog zo slap als een vaatdoek.
van richten is nu dus nu nog geen sprake.
iemand tips over hoe nu op de beste manier te werk te gaan?
ik kan natuurlijk iedere spaak een slag aandraaien tot het strakker wordt maar zal vast een foefje voor zijn.
binnenspaken zitten namelijk losser dan buitenspaken,logisch natuurlijk want die overbruggen een kortere afstand.
iemand een idee?
spaakpatronen en dergelijke vind je wel iets van ,het richten ook maar die tussenstap is niets van te vinden.
mijn wiel is dus nu ingespaakt op het juiste patroon maar het is natuurlijk nog zo slap als een vaatdoek.
van richten is nu dus nu nog geen sprake.
iemand tips over hoe nu op de beste manier te werk te gaan?
ik kan natuurlijk iedere spaak een slag aandraaien tot het strakker wordt maar zal vast een foefje voor zijn.
binnenspaken zitten namelijk losser dan buitenspaken,logisch natuurlijk want die overbruggen een kortere afstand.
iemand een idee?
-
- Berichten: 6986
- Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
- Locatie: alhier
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 108 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Geen foefje, gewoon gelijkmatig aandraaien. Afhankelijk van hoe los het zit, zou zelfs een halve slag aandraaien merkbaar kunnen zijn.
Heb je al bekeken of de velg in het midden van de naaf zit? Denk ook om de hoogteslag.
Heb je al bekeken of de velg in het midden van de naaf zit? Denk ook om de hoogteslag.
- Deze gebruikers waarderen hermanp voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (24 apr 2022, 11:24)
- Waardering: 9.09%
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Mijn maat de wilde 13 zegt ik kan het niet uitleggen. Ik draai op gevoel.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (24 apr 2022, 11:24)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 6986
- Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
- Locatie: alhier
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 108 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Precies, ik kan het ook niet uitleggen. Heb vooral veel gekeken bij m'n vader, uitleg van hem gehad en daarna gewoon (voorzichtig) draaien en goed kijken wat er gebeurt. Heb zelf vooral ervaring met fietswielen en ondertussen enkele tientallen gedaan.Enzo-tvdzijden schreef: ↑20 apr 2022, 20:59Mijn maat de wilde 13 zegt ik kan het niet uitleggen. Ik draai op gevoel.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen hermanp voor dit bericht (totaal 2):
- Ronvanderstelt (24 apr 2022, 11:24) • pimvandongen (02 mei 2022, 23:11)
- Waardering: 18.18%
- Flocke
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
- Locatie: Teutoburger Wald (D)
- Gegeven waarderingen: 568 keren
- Ontvangen waarderingen: 800 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
An sich ist das kein Hexenwerk.hermanp schreef: ↑20 apr 2022, 21:17Precies, ik kan het ook niet uitleggen. Heb vooral veel gekeken bij m'n vader, uitleg van hem gehad en daarna gewoon (voorzichtig) draaien en goed kijken wat er gebeurt. Heb zelf vooral ervaring met fietswielen en ondertussen enkele tientallen gedaan.Enzo-tvdzijden schreef: ↑20 apr 2022, 20:59Mijn maat de wilde 13 zegt ik kan het niet uitleggen. Ik draai op gevoel.
Enzo
Wie schon gesagt wurde, muß man es mit guter Beobachtung und Fingerspitzengefühl machen.
Immer schauen, was passiert, wenn man die Speichen leicht anspannt oder löst, also wie die Wirkung ist, von dem was man macht.
Beim ersten Mal muß man da mit etwas Geduld rangehen, man lernt das dann schnell und es ist kein Problem.
Beim Richten muß man auch beachten, nicht zu kleinflächig vorzugehen.
Das heißt, man muß immer mehrere Speichen verändern, um irgendeinen Effekt, z. B. Höhen- oder Seitenschlag, zu eliminieren.
Dabei finde ich einen Seitenschlag recht einfach zu richten.
Ein Höhenschlag ist etwas komplizierter, weil da die Gegenseite (180° weiterdrehen) vom Rad ebenfalls korrigiert werden muß.
Alles weitere mal z. B. in dieser Anleitung schauen, findet man sehr viele im Netz:
Teil 1
Teil 2
Gruß
Carsten
- Deze gebruikers waarderen Flocke voor dit bericht:
- Ronvanderstelt (24 apr 2022, 11:24)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
dank voor alle tips
nu even druk met andere zaken maar daarna ga ik er mee aan de slag.
wordt vervolgd
nu even druk met andere zaken maar daarna ga ik er mee aan de slag.
wordt vervolgd
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
vanavond even tijd dus maar begonnen met het richten van het wiel.
is inderdaad net wat iedereen hier zegt , gewoon beetje op gevoel.
ik moet zeggen dat het mij niet helemaal tegenviel.
zijwaartse slag heb ik kunnen reduceren tot 20/100e van een mm. dus lijkt me aardig.
hoogteslag ongeveer 50/100e van een mm. voornamelijk bij de las van de velg.
nu hoor ik al iemand zeggen, zie je wel gewoon weer troep gekocht. hahahaha
maar goed ik doe het er voor.
uiteraard moeten de spaken nu nog verder opgespannen worden.
had zelf het idee dat ik gewoon iedere spaak b.v . een kwartslag verder aan moet draaien maar twijfel daar toch over.
heb namelijk geen idee hoe strak je de spaken moet aanspannen
iemand een idee hierover?
is inderdaad net wat iedereen hier zegt , gewoon beetje op gevoel.
ik moet zeggen dat het mij niet helemaal tegenviel.
zijwaartse slag heb ik kunnen reduceren tot 20/100e van een mm. dus lijkt me aardig.
hoogteslag ongeveer 50/100e van een mm. voornamelijk bij de las van de velg.
nu hoor ik al iemand zeggen, zie je wel gewoon weer troep gekocht. hahahaha
maar goed ik doe het er voor.
uiteraard moeten de spaken nu nog verder opgespannen worden.
had zelf het idee dat ik gewoon iedere spaak b.v . een kwartslag verder aan moet draaien maar twijfel daar toch over.
heb namelijk geen idee hoe strak je de spaken moet aanspannen
iemand een idee hierover?
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 03 okt 2018, 22:32
- Gegeven waarderingen: 69 keren
- Ontvangen waarderingen: 34 keren
- hermanngas
- Berichten: 4104
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
- Locatie: Dronten
- Gegeven waarderingen: 229 keren
- Ontvangen waarderingen: 229 keren
Re: k53/402 van bromfiets naar motor
Dus als ik het goed begrijp heb je nu nog een zijwaartse slag van 0,2 mm,
en een hoogteslag van 0,5 mm.
Komt toch aardig in de buurt.
Nu nog kijken als ze gespannen zijn.
en een hoogteslag van 0,5 mm.
Komt toch aardig in de buurt.
Nu nog kijken als ze gespannen zijn.