Sent from my iPhone using Tapatalk
Jazeker, de kelk zit erin. Ook alle verschillende nieuwe bing onderdelen vervangen.Caspar schreef:Ook de aanzuigkelk op de 16mm Bing zitten ?
Meestal veroorzaakt door de onderbouw. Ring van het M6 boutje vergroten en zorgen dat de ring strak om het draad zit. Alle andere boutjes lossen en aan de uitlaatsteun wat onder spanning vast draaien.
Verstehe diese spezielle Montagetechnik nicht so ganz. Zumindest wenn man originale Unterbauten und Ständer verwendet, kann man die auch ganz normal montieren, ohne etwas zu bearbeiten oder Vorspannung draufzugeben.Enzo-tvdzijden schreef: ↑27 dec 2019, 22:25Meestal veroorzaakt door de onderbouw. Ring van het M6 boutje vergroten en zorgen dat de ring strak om het draad zit. Alle andere boutjes lossen en aan de uitlaatsteun wat onder spanning vast draaien.
Enzo
Deze hier op de foto herken ik ook van vroeger als zijnde fiets.
Absoluut, hier is niets bijzonders aan en ik twijfel of mijn eerste Kreidler (helaas niet meer in mijn bezit, maar toen 100% compleet) een sks pompje had. Er liggen er nog zat in de stelling, enige probleem is de lengte. Daar zijn er ook tig van.Enzo-tvdzijden schreef: ↑12 jan 2020, 23:37Deze hier op de foto herken ik ook van vroeger als zijnde fiets.
Enzo