Lekker bezig Bertus.
Gaat goed komen daar heb ik vertrouwen in.
...en dan nog effe alles rood blaffen
Groet Kees
Lekker bezig Bertus.
Klopt, Florett super werdt hij daar genoemd met 1 pk cilinder maar de GT is daar ook verkocht en beide op 17" wielen.
Bedankt Wietse, erg leuk om te weten.kreidler844 schreef: ↑19 nov 2019, 21:10Klopt, Florett super werdt hij daar genoemd met 1 pk cilinder maar de GT is daar ook verkocht en beide op 17" wielen.
Kees, als je spuitwerk aanbied zorg je er toch voor dat de bussen en rubbers verwijderd zijn?Onder wordt rood.
Dat komt wel goed Henk.Henk 3bakvoet schreef: ↑20 nov 2019, 06:11Kees, als je spuitwerk aanbied zorg je er toch voor dat de bussen en rubbers verwijderd zijn?Onder wordt rood.
ik was de bussen en rubbers aan het verwijderen.Henk 3bakvoet schreef: ↑20 nov 2019, 06:11Kees, als je spuitwerk aanbied zorg je er toch voor dat de bussen en rubbers verwijderd zijn?Onder wordt rood.
Bertus gaan we dus echt niet droogleggen, de leveranties van Bonk bier gaan gewoon door.Henk 3bakvoet schreef: ↑30 nov 2019, 09:11 Dat wordt eerdaags opbouwen Kees, het leukste gedeelte van de hobby.
Ik zou even stoppen met het leveren van bier bij Bertus, hij blaft nu alles Rood.
Maar misschien is dat wel de bedoeling en heeft het jou persoonlijke voorkeur om de grijze kleur accenten niet toe te passen.
In ieder geval zit de gang er in en is er weer een stap naar een succesvol project gezet.
Henk, je hebt in principe gelijk, maar het wordt een gebruiksbrommer en dan vind ik een Chrome tank niet handig.Henk 3bakvoet schreef: ↑30 nov 2019, 15:11 Kees het is een investering maar ga voor een chromen tank.
De originele kleur is er niet voor je tank, dit ligt niet aan de spuiter maar aan de receptuur die niet voorradig is, laat staan te evenaren, je praat over een metallic die nog een nabehandeling krijgt met een blanke 2k lak die alles schilfertjes metallic van kleur weer laat veranderen.
Het verschil is gewoon te groot, een egale kleur is door zelf mengerij nog wel te doen, maar zelf dat is een hel, afgezien van de kosten die het met zich mee brengt.
koop eens een potje, drie potjes zelfs, basis, verharder en verdunning, dan gaan je ogen open wat betreft kosten.
Kees de tank, de Generaal van je brommer, als er iets perfect moet zijn is het de tank.
Een chromen tank is ook origineel, het kost een beetje maar je hebt ook wat.
Ho, ho, zo gemakkelijk kom je er niet van af!Henk 3bakvoet schreef: ↑01 dec 2019, 09:18 Ik begrijp het kees.
Niks mis mee, een brommertje dus voor naar het werk.
Wij noemen dat een gooi en smijt Kreidler, voor alles inzetbaar en onder alle omstandigheden.
Kritische noten zullen ook niet meer gekraakt worden, de insteek van jou project is nu bekent.
Een brommertje voor naar het werk.