Die zal ook een bron gehad hebben.
https://darexrestaurationoldtimers.com/shop/
nozems schreef: ↑09 dec 2021, 16:19 Begint aardig op raketwetenschap te lijken zo’n Eitank… dan ben je met een special Eitank zoals die van Andy veeuull sneller klaar, en dat is ook echt een plaatje om te zien die van Andy
andy heeft voor mij al vele opgebouwd naar volle tevredenheid.
maar met deze ( de Kreidler zoals hij ooit bedoeld is en daarna nooit meer benadert qua uitstaling en techniek )
word niet gemarchandeerd. punt uit
We kunnen natuurlijk jou ex Eitank als voorbeeld nemen Andy, alternatieven, of helemaal geen rubbers plaatsen. (zie de foto)De lat wordt weer heel hoog gelegd, de eitank komt nooit af
Heb jij enig idee, hoeveel kilometer ik aan adressen al heb afgereden? en niet alleen voor rubbers.We worden wel steeds makkelijker, dacht je dat het over je schutting wordt geworpen?
Ieder zijn smaak, toch?Ik ga de chromen er ook maar weer opzetten denk ik!
Ik moet er wel een beetje om lachen, als het correcte rubber randje er niet om zit is het een drama?Caspar schreef: ↑10 dec 2021, 09:19 O ja : ik vind ze allemaal mooi .
En ik neem mijn petje af voor jullie.
Ik heb een eitank special mogen bouwen , een Super 5 mogen repareren , en doe hobby matig onderhoud aan 2 Nederlandse eitjes. Het is geen rocketscience , maar het zit veel ingewikkelder in elkaar dan een RM uit 1975.
Er is nog een bepaalde bandbreedte tussen een correct, een niet correct, of helemaal geen rubber afwerking.als het correcte rubber randje er niet om zit is het een drama?
En dat ritje is succesvol verlopen, en vrijdag (gisteren) het kerstpakket van Bertus ontvangen, wel een heel klein pakketjeWoensdag gaat Henk weer een stukje rijden, voor een paar juiste rubbertjes.
Da's bij om de hoek. Zal eens kijken wat dit voor een bedrijf is.
Ik lees hierboven: