kreidler rmc-e restaureren
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 13 okt 2022, 21:52
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
kreidler rmc-e restaureren
Goedenavond,
mijn naam is jarno en ik ben nieuw op dit forum. ik heb laatst een kreidler gekocht en wil deze compleet restaureren (liefst zo goed als nieuw).
het gaat om een kreidler rmc electronic 5 bak direct geschakeld. het bouwjaar weet ik niet precies omdat, op het kenteken staat dat de eerste toelating op 31-12-1987 staat maar dat komt denkik doordat hij geïmporteerd is uit Duitsland. op het type plaatje staat k53/402 -- 1120684 -- 245.
ik heb nog een paar vragen.
1. waar kan ik het beste mijn tank uit laten deuken en verchromen?
2. de sterwielen zitten met klinknagels vast denk ik. hoe krijg ik die los en waar kan je nieuwe halen?
3. moet ik naar een weldmeister op zoek of kan ik beter een sportiever zadel kopen?
4. welke krukas en cilinder is origineel voor deze kreidler?
5. de originele kleur is rood. welke ral kleur is dat voor als ik het frame opnieuw ga laten spuiten?
5. er zitten geen originele schokdempers op waar kan ik die halen?
6. hoe maak ik de buitenkant van het motorblok weer super netjes?
7. zijn er dingen die ik zeker niet moet vergeten om hem origineel te maken laat het me maar weten.
ik ben vast nog wat vergeten maar dit was het over het algemeen wel.
ik heb nog foto's van de vorige eigenaar toen hij nog in elkaar stond. de foto's van hoe hij er nu uit ziet zet ik er later nog bij! (de vorige eigenaar was van plan om hem op te knappen maar is daar nooit echt aan toe gekomen en het frame is half kaal gemaakt met beits)
gr jarno
mijn naam is jarno en ik ben nieuw op dit forum. ik heb laatst een kreidler gekocht en wil deze compleet restaureren (liefst zo goed als nieuw).
het gaat om een kreidler rmc electronic 5 bak direct geschakeld. het bouwjaar weet ik niet precies omdat, op het kenteken staat dat de eerste toelating op 31-12-1987 staat maar dat komt denkik doordat hij geïmporteerd is uit Duitsland. op het type plaatje staat k53/402 -- 1120684 -- 245.
ik heb nog een paar vragen.
1. waar kan ik het beste mijn tank uit laten deuken en verchromen?
2. de sterwielen zitten met klinknagels vast denk ik. hoe krijg ik die los en waar kan je nieuwe halen?
3. moet ik naar een weldmeister op zoek of kan ik beter een sportiever zadel kopen?
4. welke krukas en cilinder is origineel voor deze kreidler?
5. de originele kleur is rood. welke ral kleur is dat voor als ik het frame opnieuw ga laten spuiten?
5. er zitten geen originele schokdempers op waar kan ik die halen?
6. hoe maak ik de buitenkant van het motorblok weer super netjes?
7. zijn er dingen die ik zeker niet moet vergeten om hem origineel te maken laat het me maar weten.
ik ben vast nog wat vergeten maar dit was het over het algemeen wel.
ik heb nog foto's van de vorige eigenaar toen hij nog in elkaar stond. de foto's van hoe hij er nu uit ziet zet ik er later nog bij! (de vorige eigenaar was van plan om hem op te knappen maar is daar nooit echt aan toe gekomen en het frame is half kaal gemaakt met beits)
gr jarno
- Bijlagen
-
- unnamed (3).jpg (183.97 KiB) 2633 keer bekeken
-
- unnamed (4).jpg (95.62 KiB) 2633 keer bekeken
-
- unnamed (5).jpg (93.51 KiB) 2633 keer bekeken
-
- Berichten: 6983
- Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
- Locatie: alhier
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 107 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Welkom Jarno, leuk dat je voor de Kreidler hebt gekozen (of heeft de Kreidler jou gekozen?) en dat je je hebt aangemeld op dit forum.
Met enig zoek- en speurwerk kun je op of via dit forum vrijwel alles te weten komen over het vermaarde merk Kreidler en ook waar je onderdelen kunt vinden. Er zijn verscheidene (web)shops die veel kunnen leveren, zeker voor dit type.
Typegoedkeur is voor dit type afgegeven in 1977 en daarna blijkbaar tien jaar geldig. Het framenummer (heb je niet toevallig het tweede en derde cijfer verwisseld?) suggereert dat het om een oudere bromfiets gaat, type(goedkeur) geeft aan dat het om een RMC van eind jaren '70 begin jaren '80 gaat.
De sterwielen kun je uit elkaar draaien (wel merkteken maken om te voorkomen dat de ster er anders in gaat).
Ga je voor 100% origineel of ben je bereid (is soms noodzakelijk) om concessies te doen? Ga je voor origineel kun je de 5-bak verkopen (levert veel geld op) en kun je op zoek naar een directe 4-bak (relatief goedkoop). Pedalen erop, fatsoenlijke uitlaat, achterspatbord in kleur, zwarte schokbrekers (vaak is origineel niet (meer) leverbaar maar is er een zeer mooi alternatief), een dichte kettingkast en nog een stuk of tien andere dingetjes. Kreidler deed niet aan RAL-kleuren, maar persoonlijk vind ik RAL 3000 mooi/goed genoeg... meningen verschillen.
Met enig zoek- en speurwerk kun je op of via dit forum vrijwel alles te weten komen over het vermaarde merk Kreidler en ook waar je onderdelen kunt vinden. Er zijn verscheidene (web)shops die veel kunnen leveren, zeker voor dit type.
Typegoedkeur is voor dit type afgegeven in 1977 en daarna blijkbaar tien jaar geldig. Het framenummer (heb je niet toevallig het tweede en derde cijfer verwisseld?) suggereert dat het om een oudere bromfiets gaat, type(goedkeur) geeft aan dat het om een RMC van eind jaren '70 begin jaren '80 gaat.
De sterwielen kun je uit elkaar draaien (wel merkteken maken om te voorkomen dat de ster er anders in gaat).
Ga je voor 100% origineel of ben je bereid (is soms noodzakelijk) om concessies te doen? Ga je voor origineel kun je de 5-bak verkopen (levert veel geld op) en kun je op zoek naar een directe 4-bak (relatief goedkoop). Pedalen erop, fatsoenlijke uitlaat, achterspatbord in kleur, zwarte schokbrekers (vaak is origineel niet (meer) leverbaar maar is er een zeer mooi alternatief), een dichte kettingkast en nog een stuk of tien andere dingetjes. Kreidler deed niet aan RAL-kleuren, maar persoonlijk vind ik RAL 3000 mooi/goed genoeg... meningen verschillen.
- kreidler844
- Berichten: 5513
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 48 keren
- Ontvangen waarderingen: 232 keren
- Contacteer:
Re: kreidler rmc-e restaureren
Beste Jarno,
Ziet er goed uit ik heb alleen mijn twijfels bij dat framenummer dat is namelijk van een 3-bak (SL) Buffel uit 1970.
Dat frame ziet er heel anders uit dus zal deze brommer om gekat zijn.
Ziet er goed uit ik heb alleen mijn twijfels bij dat framenummer dat is namelijk van een 3-bak (SL) Buffel uit 1970.
Dat frame ziet er heel anders uit dus zal deze brommer om gekat zijn.
- Black Rmc
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 03 sep 2021, 18:58
- Locatie: Tilburg
- Gegeven waarderingen: 127 keren
- Ontvangen waarderingen: 36 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
3-bak (SL) Buffel uit 1970.
- Bijlagen
-
- K-53-2&3-NL-SL-196829f1d17a-5eaf-46fd-a72e-b7ee549aa43b.jpg (28.47 KiB) 2387 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60284
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Hoop idd dat hij verkeerd heeft gelezenkreidler844 schreef: ↑03 nov 2022, 07:57 Beste Jarno,
Ziet er goed uit ik heb alleen mijn twijfels bij dat framenummer dat is namelijk van een 3-bak (SL) Buffel uit 1970.
Dat frame ziet er heel anders uit dus zal deze brommer om gekat zijn.
Enzo
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 13 okt 2022, 21:52
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
heb nog eens na gekeken op het framenummer staat 1220684 ik had een 1 extra gedaan. de verkoper zij wel dat hij geïmporteerd was uit Duitsland maar er staat wel NL bij het framenummer.
ik zal vanmorgen of vanmiddag nog fotos sturen
ik zal vanmorgen of vanmiddag nog fotos sturen
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 349 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Als het framenummer maar correspondeert met die op het kenteken hoef je je nergens druk over te maken. Ik snap dat je hem wilt opknappen, origineel maken zou ik uit mijn hoofd laten. Misschien op termijn als je eerst een poosje gereden hebt en andere Kreidler mensen hebt ontmoet. Lekker onderdelen verzamelen. Als je hem nu al origineel wilt maken staat ie nog 3 jaar op zolder voordat je alles kompleet hebt.
Het is toch zo al een leuk ding
Gr.,
Eric
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60284
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 349 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Ik checkte even je kenteken bij de RDW site en er staat bij dat er geen NL typegoedkeur op zit. Als er dan wel NL bij je framenummer is ingeslagen is dat vreemd. Maar er gebeurden meer vreemde dingen met frames toen de fietsenhandelaren nog schouwden voor kentekens tijdens de overgang 2005 naar gekentekende brommers.
Nogmaals Gr.,
Eric
Nogmaals Gr.,
Eric
- nozems
- Berichten: 10471
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 223 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Origineel maken gaat je dus een hoop geld kosten. Neem aan dat je voor de looks van dit model bent gevallen? En niet voor het in mijn ogen suffe oudbollige model als bv de SL?
Er een rmc van behouden is een stuk gemakkelijker dan.
Eerst een poosje zo rijden?
Er een rmc van behouden is een stuk gemakkelijker dan.
Eerst een poosje zo rijden?
- kreidler844
- Berichten: 5513
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 48 keren
- Ontvangen waarderingen: 232 keren
- Contacteer:
Re: kreidler rmc-e restaureren
Met dat framenummer lijkt het een stuk beter...
Is een oorspronkelijk in Nederland geleverde brommer, een Duitse brommer begint met een 3 of een 4...
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 45 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Hallo Jarno, welkom op het forum. Ik vind de Kreidler er niet verkeerd uit zien.
Ga er eerst eens lekker een half jaar op rijden, dan komen vanzelf de zaken bovendrijven die je allereerst wilt veranderen.
Zoals hierboven al gemeld: op alle vragen is via de zoekfunctie hier wel een antwoord te vinden.
Voor wat betreft het framenummer: mijn K53/402NL uit 1978 begint met 12189 dus 12206 zit daar niet zo ver vanaf, maar inderdaad vreemd dat er NL in het frame staat terwijl het duidelijk een import betreft.
Hoe dan ook, je hebt een kenteken en een niet verkeerde Kreidler: 1:50 benzine erin en toeren maar.
Mijn antwoorden op je vragen:
1. Daar is al heel veel over geschreven, kost een paar cent, ik meen wel eens iets van 500 euro te hebben gezien. Ik zie zo geen enorme deuken en nu is ie nog origineel dus waarom zou je dat willen.
2.Die sterwielen zien er toch nog prima uit voor dagelijks gebruik?
3.Imitatiezadels zitten niet lekker. Krijg je zere kont. Ik zou t.z.t. er een opnieuw beklede originele Francorchamps op zetten. Is ook niet goedkoop: 200 - 250 euro maar dan kan je weer jaren vooruit.
4.Als de krukas geen speling heeft, mooi laten zitten. Cilinder is origineel waarschijnlijk de 15.73.85 met 15.13.03 cilinderkop. Die laatste (of de NL versie 07) zit er zo te zien al op. Zo van een afstand lijk mij de bocht een 32mm en geen 28mm dus ik neem aan dat er een snelle cilinder op gemonteerd is?
5. Originele schokdempers worden nog wel tweedehands aangeboden. Na dik 40 jaar kan de demping wel behoorlijk minder zijn en de veren wat slapper. Ik zou mooie nieuwe zwarte met chroom veer halen bij bijvoorbeeld Kreidlerparts.
6. nooit gedaan, maar pas op met hogedrukspuit.
7.Ik ben geen purist, maar meest opvallend voor mij is het achterlicht. Dat hoort onder de beugel maar dan heb je ook weer een ander spatbord nodig.
Ga er eerst eens lekker een half jaar op rijden, dan komen vanzelf de zaken bovendrijven die je allereerst wilt veranderen.
Zoals hierboven al gemeld: op alle vragen is via de zoekfunctie hier wel een antwoord te vinden.
Voor wat betreft het framenummer: mijn K53/402NL uit 1978 begint met 12189 dus 12206 zit daar niet zo ver vanaf, maar inderdaad vreemd dat er NL in het frame staat terwijl het duidelijk een import betreft.
Hoe dan ook, je hebt een kenteken en een niet verkeerde Kreidler: 1:50 benzine erin en toeren maar.
Mijn antwoorden op je vragen:
1. Daar is al heel veel over geschreven, kost een paar cent, ik meen wel eens iets van 500 euro te hebben gezien. Ik zie zo geen enorme deuken en nu is ie nog origineel dus waarom zou je dat willen.
2.Die sterwielen zien er toch nog prima uit voor dagelijks gebruik?
3.Imitatiezadels zitten niet lekker. Krijg je zere kont. Ik zou t.z.t. er een opnieuw beklede originele Francorchamps op zetten. Is ook niet goedkoop: 200 - 250 euro maar dan kan je weer jaren vooruit.
4.Als de krukas geen speling heeft, mooi laten zitten. Cilinder is origineel waarschijnlijk de 15.73.85 met 15.13.03 cilinderkop. Die laatste (of de NL versie 07) zit er zo te zien al op. Zo van een afstand lijk mij de bocht een 32mm en geen 28mm dus ik neem aan dat er een snelle cilinder op gemonteerd is?
5. Originele schokdempers worden nog wel tweedehands aangeboden. Na dik 40 jaar kan de demping wel behoorlijk minder zijn en de veren wat slapper. Ik zou mooie nieuwe zwarte met chroom veer halen bij bijvoorbeeld Kreidlerparts.
6. nooit gedaan, maar pas op met hogedrukspuit.
7.Ik ben geen purist, maar meest opvallend voor mij is het achterlicht. Dat hoort onder de beugel maar dan heb je ook weer een ander spatbord nodig.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60284
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Hij is van 1979. Dus oordeel zelf.
Enzo
Enzo
- Bijlagen
-
- 16D80032-C79A-4097-88B9-DD30C25042B9.jpeg (90.37 KiB) 2274 keer bekeken
-
- 935A28B3-FCC2-4C09-AE4B-A4989230A80B.jpeg (99.97 KiB) 2274 keer bekeken
-
- 2549263C-6053-474A-95BD-AAA669DAC91D.jpeg (114.34 KiB) 2274 keer bekeken
-
- 85606CBA-A6AB-4DCC-8FE5-0F28E2A7A704.jpeg (175.07 KiB) 2274 keer bekeken
-
- FDB8C703-82D4-4B87-AE94-0F0D57FCF724.jpeg (162.87 KiB) 2274 keer bekeken
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- heimat (05 nov 2022, 13:21)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 45 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Maar waarom staat er bij RDW dan geen nederlandse typegoedkeuring? Terwijl het framenummer wel degelijk op een nederlandse RM/RMC van 1978 of 1979 wijst?
Is de Kreidler dan misschien verkocht aan iemand in Duitsland en heeft hij er een duitse 4 bak zonder trapas onder gezet en jaren later weer geïmporteerd?
Ik kan het niet helemaal met elkaar rijmen.
Is de Kreidler dan misschien verkocht aan iemand in Duitsland en heeft hij er een duitse 4 bak zonder trapas onder gezet en jaren later weer geïmporteerd?
Ik kan het niet helemaal met elkaar rijmen.
- Black Rmc
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 03 sep 2021, 18:58
- Locatie: Tilburg
- Gegeven waarderingen: 127 keren
- Ontvangen waarderingen: 36 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Gelukkig niet omgekat pfff zal je maar overkomen.
Gebeurt vaak tegenwoordig met huidige waarde van kreidlers snel geld verdienen.
2005 was het een grote chaos werden veel registratie fouten gemaakt.
1220684 = eind 78 begin 79 model
Gebeurt vaak tegenwoordig met huidige waarde van kreidlers snel geld verdienen.
2005 was het een grote chaos werden veel registratie fouten gemaakt.
1220684 = eind 78 begin 79 model
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60284
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Enige juiste van het kul ( verkoop ) verhaal is dat hij in Duitsland gemaakt isHansKarel schreef: ↑05 nov 2022, 11:16 Maar waarom staat er bij RDW dan geen nederlandse typegoedkeuring? Terwijl het framenummer wel degelijk op een nederlandse RM/RMC van 1978 of 1979 wijst?
Is de Kreidler dan misschien verkocht aan iemand in Duitsland en heeft hij er een duitse 4 bak zonder trapas onder gezet en jaren later weer geïmporteerd?
Ik kan het niet helemaal met elkaar rijmen.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht (totaal 2):
- HansKarel (05 nov 2022, 11:46) • Black Rmc (05 nov 2022, 12:03)
- Waardering: 18.18%
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 349 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
De Kreidlers werden toch behalve die uit Goes allemaal in Duitsland gemaaktEnzo-tvdzijden schreef: ↑05 nov 2022, 11:37Enige juiste van het kul ( verkoop ) verhaal is dat hij in Duitsland gemaakt isHansKarel schreef: ↑05 nov 2022, 11:16 Maar waarom staat er bij RDW dan geen nederlandse typegoedkeuring? Terwijl het framenummer wel degelijk op een nederlandse RM/RMC van 1978 of 1979 wijst?
Is de Kreidler dan misschien verkocht aan iemand in Duitsland en heeft hij er een duitse 4 bak zonder trapas onder gezet en jaren later weer geïmporteerd?
Ik kan het niet helemaal met elkaar rijmen.
Enzo
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60284
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Dat bedoel ikjamojamo schreef: ↑05 nov 2022, 13:26De Kreidlers werden toch behalve die uit Goes allemaal in Duitsland gemaaktEnzo-tvdzijden schreef: ↑05 nov 2022, 11:37Enige juiste van het kul ( verkoop ) verhaal is dat hij in Duitsland gemaakt isHansKarel schreef: ↑05 nov 2022, 11:16 Maar waarom staat er bij RDW dan geen nederlandse typegoedkeuring? Terwijl het framenummer wel degelijk op een nederlandse RM/RMC van 1978 of 1979 wijst?
Is de Kreidler dan misschien verkocht aan iemand in Duitsland en heeft hij er een duitse 4 bak zonder trapas onder gezet en jaren later weer geïmporteerd?
Ik kan het niet helemaal met elkaar rijmen.
Enzo
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 45 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Maar is dan in NL een K53/402 zonder trapas geleverd? Ik ging ervan uit dat het een 4 bak was maar het kan natuurlijk ook een 5 bak direct zijn.
Als ie in NL is geleverd ben ik wel benieuwd welke blokcilinder er dan bij hoort. In NL een 15.73.81 of de opvolger daarvan?
Als ie in NL is geleverd ben ik wel benieuwd welke blokcilinder er dan bij hoort. In NL een 15.73.81 of de opvolger daarvan?
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60284
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
Je hangt toch in 1 uur een ander set er onder. Nooit kickstarter met NL goedkeuring.HansKarel schreef: ↑05 nov 2022, 18:11 Maar is dan in NL een K53/402 zonder trapas geleverd? Ik ging ervan uit dat het een 4 bak was maar het kan natuurlijk ook een 5 bak direct zijn.
Als ie in NL is geleverd ben ik wel benieuwd welke blokcilinder er dan bij hoort. In NL een 15.73.81 of de opvolger daarvan?
Enzo
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 13 okt 2022, 21:52
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
zoals ik had verteld heb ik de kreidler in onderdelen gekocht. hierbij de foto's die ik nog zou sturen. ik hoop dat jullie er zo meer uit kunnen maken. helaas zit John bos niet meer in Goes dacht ik anders had ik wel even langs gekund.
- Bijlagen
-
- unnamed (20).jpg (70.89 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (19).jpg (70.17 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (18).jpg (79.05 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (17).jpg (88.74 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (16).jpg (69.75 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (15).jpg (63.74 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (14).jpg (56.49 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (13).jpg (56.73 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (12).jpg (51.5 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (11).jpg (58.74 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (10).jpg (129.63 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (9).jpg (97.08 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (8).jpg (132.34 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (7).jpg (108.86 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (6).jpg (106.06 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (5).jpg (41.83 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (4).jpg (54.78 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (3).jpg (105.88 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (2).jpg (126.36 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (1).jpg (112.39 KiB) 1723 keer bekeken
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 13 okt 2022, 21:52
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Re: kreidler rmc-e restaureren
.
- Bijlagen
-
- unnamed.jpg (68.47 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (22).jpg (114.14 KiB) 1723 keer bekeken
-
- unnamed (21).jpg (71.24 KiB) 1723 keer bekeken