Hondekop schuurvondst
- Andy
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 198 keren
Hondekop schuurvondst
Nou keek ik al een tijdje met een schuinoog naar model 67 maar ik heb al te veel projecten staan.
Maar om mij heen spreek ik veel jongens die ook dit model willen hebben en op zoek zijn.
Ik zag er eentje op marktplaats deed een bod en ik mocht komen kijken. Eigenaar heeft em 35jaar gehad vanaf zijn 15"de jaar.
Voorspatbord hoort er niet op, volgens deskundigen. Dus wie er een weet mag zich melden !!!!!!!!!
Nou ik ben er erg blij mee, als eerste Bertus maar even lief contacten.....
Weet niet of dit een restauratie mag noemen, wil het low-budget houden
Andy
Maar om mij heen spreek ik veel jongens die ook dit model willen hebben en op zoek zijn.
Ik zag er eentje op marktplaats deed een bod en ik mocht komen kijken. Eigenaar heeft em 35jaar gehad vanaf zijn 15"de jaar.
Voorspatbord hoort er niet op, volgens deskundigen. Dus wie er een weet mag zich melden !!!!!!!!!
Nou ik ben er erg blij mee, als eerste Bertus maar even lief contacten.....
Weet niet of dit een restauratie mag noemen, wil het low-budget houden
Andy
- Bijlagen
-
- 20230208_213759.jpg (57.17 KiB) 1586 keer bekeken
-
- 20230209_125223.jpg (123.36 KiB) 1586 keer bekeken
-
- 20230209_125232.jpg (121.84 KiB) 1586 keer bekeken
-
- 20230209_125216.jpg (121.1 KiB) 1586 keer bekeken
- Caspar
- Gegeven waarderingen: 507 keren
- Ontvangen waarderingen: 583 keren
Re: Hondekop schuurvondst
Ook mooi.
Ik neem aan dat je de uitlaat a.s.a.p. recht gaat hangen.
Eerst even poetsen , dan pas kijken of hij gespoten moet worden.
Ik neem aan dat je de uitlaat a.s.a.p. recht gaat hangen.
Eerst even poetsen , dan pas kijken of hij gespoten moet worden.
- Andy
Vanmiddag 2uurtjes eraan besteed om te demonteren, er is veel mis. 1 voor 1 gaan dat tackelen...
Maar inderdaad ff poetslapje erover eerst.
Andy,
Maar inderdaad ff poetslapje erover eerst.
Andy,
- Leopold Hogenhuis
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 82 keren
- Contacteer:
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Gegeven waarderingen: 112 keren
- Ontvangen waarderingen: 327 keren
Andy top, jij begrijpt het, de revival off the Dogs.
Dit word het jaar van de wederopstanding model 67er, verguist en verketterd door de jeugd uit de vorige eeuw, die vlegels wisten niet beter, hangend bij de ijssalon of verveeld en quasi nonchalant hangend op hun boerenbrommer.
De eigenaars claimen totale exclusiviteit, en terecht, het is een spelt in de bekende hooiberg om ook maar een bruikbaar project te vinden. (let wel!! bruikbaar)
Een sloper gaat al richting de € 2.750 en dan moet je nog beginnen.
Als je jong bent kun je dit, meestal een paar jaar op je gemak realiseren, maar zo als ik en met mij vele anderen die in het woud staan waar gekapt wordt hebben iets meer haast.
Top aankoop Andy, een betere investering is er niet, het jacht seizoen is geopend.
Andy te Paard.
Dit word het jaar van de wederopstanding model 67er, verguist en verketterd door de jeugd uit de vorige eeuw, die vlegels wisten niet beter, hangend bij de ijssalon of verveeld en quasi nonchalant hangend op hun boerenbrommer.
De eigenaars claimen totale exclusiviteit, en terecht, het is een spelt in de bekende hooiberg om ook maar een bruikbaar project te vinden. (let wel!! bruikbaar)
Een sloper gaat al richting de € 2.750 en dan moet je nog beginnen.

Als je jong bent kun je dit, meestal een paar jaar op je gemak realiseren, maar zo als ik en met mij vele anderen die in het woud staan waar gekapt wordt hebben iets meer haast.

Top aankoop Andy, een betere investering is er niet, het jacht seizoen is geopend.
Andy te Paard.
- Deze gebruikers waarderen Henk 3bakvoet voor dit bericht:
- Enzo-tvdzijden (09 feb 2023, 22:18)
- Waardering: 9.09%
- Zolenheuvel
- Gegeven waarderingen: 16 keren
- Ontvangen waarderingen: 209 keren
Mooi Andy, welkom bij de club. Ziet er niet verkeerd uit. Nonnekap heel? Anders is hij te repareren.
Beetje doorwerken en kratten bier richting Terschuur, dan ga je het redden voor de Tocht der tochten. Jouw tempo kennende gaat dit lukken. Voorlopige richtdatum: zaterdag 10 juni. Na zaterdag a.s. kan ik uitsluitsel geven. Tjerry stuurde me vanavond de route. Ziet er na een eerste vluchtige blik goed uit. It giet oan! (Uiteraard ijs en weder dienende
)
Groet Kees
Beetje doorwerken en kratten bier richting Terschuur, dan ga je het redden voor de Tocht der tochten. Jouw tempo kennende gaat dit lukken. Voorlopige richtdatum: zaterdag 10 juni. Na zaterdag a.s. kan ik uitsluitsel geven. Tjerry stuurde me vanavond de route. Ziet er na een eerste vluchtige blik goed uit. It giet oan! (Uiteraard ijs en weder dienende

Groet Kees
- Monsma
- Gegeven waarderingen: 206 keren
- Ontvangen waarderingen: 109 keren
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?Henk 3bakvoet schreef: ↑09 feb 2023, 21:05 Andy top, jij begrijpt het, de revival off the Dogs.
Een sloper gaat al richting de € 2.750 en dan moet je nog beginnen.![]()
Als je jong bent kun je dit, meestal een paar jaar op je gemak realiseren, maar zo als ik en met mij vele anderen die in het woud staan waar gekapt wordt hebben iets meer haast.![]()
Andy te Paard.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
- Bijlagen
-
- 80535F9C-1FAC-446D-8114-D4852628C8E8.jpeg (77.64 KiB) 1488 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Gegeven waarderingen: 730 keren
- Ontvangen waarderingen: 1471 keren
Henk ziet allesMonsma schreef: ↑09 feb 2023, 22:59Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?Henk 3bakvoet schreef: ↑09 feb 2023, 21:05 Andy top, jij begrijpt het, de revival off the Dogs.
Een sloper gaat al richting de € 2.750 en dan moet je nog beginnen.![]()
Als je jong bent kun je dit, meestal een paar jaar op je gemak realiseren, maar zo als ik en met mij vele anderen die in het woud staan waar gekapt wordt hebben iets meer haast.![]()
Andy te Paard.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios

- Bijlagen
-
- 29DB5592-5EC7-41F2-BD4C-B49F0B2330CE.jpeg (131.95 KiB) 1474 keer bekeken
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- Monsma (10 feb 2023, 08:19)
- Andy
Hoi Kees, bedankt voor het aanmelden..
Kap is heel. Was vanmiddag ff voor een motiverend en opbouwende gesprek bij ome Henk gewwest. Zit helemaal in de put.
Een folderwijk schijnt mijn redding te zijn... vrouw boos en heeft de rekening geblokkeerd..
Bertus is overwerkt en neemt geen klussen meer aan..
Dat wordt de staalborstel en kwast.
Wordt vervolgd.
Andy,
Kap is heel. Was vanmiddag ff voor een motiverend en opbouwende gesprek bij ome Henk gewwest. Zit helemaal in de put.
Een folderwijk schijnt mijn redding te zijn... vrouw boos en heeft de rekening geblokkeerd..
Wordt vervolgd.
Andy,
- Zolenheuvel
Toestanden in Noord-HollandAndy schreef: ↑10 feb 2023, 01:20 Hoi Kees, bedankt voor het aanmelden..
Wordt vervolgd.
Andy,

Het wordt tijd dat jullie een opbeurend ritje door het prachtige Groene Hart komen rijden.

Houd moed, alles komt goed.
Groet Kees
(Met een geelgroen hart)
- Enzo-tvdzijden
- Expert
Gisteren de rit in Word gezet. Nu nog goed weer om na te rijdenZolenheuvel schreef: ↑10 feb 2023, 08:36Toestanden in Noord-HollandAndy schreef: ↑10 feb 2023, 01:20 Hoi Kees, bedankt voor het aanmelden..
Wordt vervolgd.
Andy,![]()
Het wordt tijd dat jullie een opbeurend ritje door het prachtige Groene Hart komen rijden.![]()
Houd moed, alles komt goed.
Groet Kees
(Met een geelgroen hart)
Enzo
-
- Ontvangen waarderingen: 64 keren
De brommer is in de jaren negentig al eens overgespoten Roland, ik heb de vorige eigenaar Danny gesproken.
Als dat niet het geval was geweest, dan had de brommer nu bij mij gestaan en niet bij Andy, want ik was er heel snel bij.
Ik ben nl ook van de 1e lak brommers, dus nu bedankte ik.
Andy succes met de blaffer.
Als dat niet het geval was geweest, dan had de brommer nu bij mij gestaan en niet bij Andy, want ik was er heel snel bij.
Ik ben nl ook van de 1e lak brommers, dus nu bedankte ik.

Andy succes met de blaffer.
- Andy
Zo staat ie er nu bij, een zielig hoopje...
ANDY
ANDY
- Bijlagen
-
- 20230210_140347.jpg (141.34 KiB) 1309 keer bekeken
-
- 20230210_140343.jpg (186.2 KiB) 1309 keer bekeken
- Henk 3bakvoet
Tjerry ik ben zo blij dat jij de route uitstippelt.Gisteren de rit in Word gezet. Nu nog goed weer om na te rijden
De eerste koffiestop na 15 minuten toeren is geheel voor mijn rekening.
- Deze gebruikers waarderen Henk 3bakvoet voor dit bericht:
- Enzo-tvdzijden (10 feb 2023, 22:31)
- Zolenheuvel
Nou Henk, ik heb de route globaal bekeken, maar na 15 minuten zit jij ergens alleen met al jouw vrienden in de bush van het Groene Hart. Wij rijden zeker nog 15 minuten door voor de eerste stop. Het wordt dus een goedkoop rondje.Henk 3bakvoet schreef: ↑10 feb 2023, 22:18Tjerry ik ben zo blij dat jij de route uitstippelt.Gisteren de rit in Word gezet. Nu nog goed weer om na te rijden
De eerste koffiestop na 15 minuten toeren is geheel voor mijn rekening.
Bij de weg: laten we hopen dat jouw Hondekop het 15 minuten volhoudt. De dame van de bezemwagen maakt korte metten met dit soort uitvallers.
Groet Kees
- Andy
Heb slecht nieuws vandaag op deze mooie zondag ochtend
Gisteren bij het losdraaien van de 4x m5 boutjes, alle 4 afgebroken, gaat om de voorspatbord beugels.
Mijn vraag, wie heeft nog een paar bruikbare onderpootjes. Heb genoeg ruilmateriaal liggen hier...
Andy,

Gisteren bij het losdraaien van de 4x m5 boutjes, alle 4 afgebroken, gaat om de voorspatbord beugels.
Mijn vraag, wie heeft nog een paar bruikbare onderpootjes. Heb genoeg ruilmateriaal liggen hier...
Andy,
- Henk 3bakvoet
- adriline
- Gegeven waarderingen: 197 keren
- Ontvangen waarderingen: 165 keren
Met m5 word dit lastiger, maar moet lukken. Niet met linkse tap maar met passtuk en kruipolie
Laatst gewijzigd door adriline op 12 feb 2023, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
Is te repareren. Heeft Kees ook gedaan. Daar zaten ze te los in. Ook gevaarlijk.
Enzo
Enzo
- nvliet
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 32 keren
Zo lomp, 4 boutjes afbreken, als er 1 niet wil, stook je de rest warm, dan hoef je er maar 1 te doen, eruit wurmen is bij zo'n klein maatje vaak miereneuken op de vierkante mm, maar is wel mogelijk.
En opgeven doen we alleen voor cursussen, niet voor klusjes.
Succes Co.
En opgeven doen we alleen voor cursussen, niet voor klusjes.
Succes Co.