Mijn Kentekenbewijs is ongeldig verklaard.

Hier kun je al je vragen kwijt omtrent het bromfiets- of motorfietskenteken
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
grotevoet
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2006, 20:04
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Verkeerde stickers?

#76 Bericht door grotevoet » 25 jan 2006, 20:11

Flacko schreef:Ik dacht in al mijn onschuld "ach een stickertje plakken kan geen kwaad"
En het is wel opvallend dat er erg veel Kreidlers met stickers door de mand vallen.
In het forum van de NSU Club Nederland heb ik een vergelijk staan tussen de stickers die bijv. door Pelders en op o.a. Marktplaats verkocht worden en de stickers die mijn originele NL-Quickly's zitten.

En dan zie je dat er geen r*k van klopt. De "B" en "(NL)" zijn van plaats verwisseld, de originele hebben een tekst "NSU Quickly" erboven en zijn zeker niet geel-met-een-zwart-randje (of ipv geel grijs om zilver te imiteren)

Is dit misschien bij de Kreidlers ook zo? Want dan is heel echt heel erg simpel om de "verdachte" er tussenuit te halen a.d.h. van de foto's (naast het frame-nummer, natuurlijk)

Marc

Gebruikersavatar
Flacko
Berichten: 2490
Lid geworden op: 12 aug 2004, 18:21
Locatie: 's-Hertogenbosch
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#77 Bericht door Flacko » 25 jan 2006, 22:26

De schouwer kijkt naar het stickertje en het typeplaatje, hij noteert en verzendt deze daarna aan RDW, deze controleert of het framenummer e.d in de Nederlandse database voorkomen.

Framenummers die niet in de Nederlandse database voorkomen, vallen dus door de mand en de eigenaren van die framenummers krijgen een brief.

De goedkeuringsstickers van de fa Pelders zijn goed nagemaakt, alleen de sticker op mijn Nederlandse Eitank had een kartelrandje.

Plaats reactie