Ik heb mijn kreidler op bromfiets kenteken (RM met cockpit) om laten keuren. De kosten tot nu toe dus alleen de kale keuring was 55euro. Tijdens de keuring heb ik de uitdraai van maloud database mee genomen en laten zien. Alle aanpassingen zoals claxon, 12v ontsteking, nieuwe cilinder (super breitwand), andere achteras busjes, overal nieuwe lagers, H4 koplamp, banden met e-keur enz enz. Heb ik zelf aangegeven voordat hij ging kijken.Henk 3bakvoet schreef:Het is altijd handig als je het hele verhaal verteld, mensen begrijpen hier geen ruk van, 55 euro en geen kenteken (onderzoek kosten)Ben Hengst schreef:De kosten die ik kwijt was bij de rdw was 55euro.
De rest van de kosten krijg je nog van de RDW.
Toen ging de brommer op de brug en vroeg hij mij om de rechter zij kap los te maken om even te kijke naar het frame nummer. Daarna keek hij naar de banden en de pijlen erop. Ik vroeg of hij nog ging testen hoe hard de brommer reed maar dat doen ze tegenwoordig niet meer zij hij. Hij vroeg me de brommer buiten te zetten voor een db meting en gewicht meting. Ik zet de brommer buiten en start hem, hij zij rij maar naar de weegplaat, dus geen db meting gedaan.
Toen begon het lange wachten. Ik kreeg te horen dat er nagezocht moest worde of het motorblok niet gestolen was. Daar krijg ik nog uitslag van.
Hopelijk is het nu wel duidelijk