Kentekening bromfietsen 1 september 2005 (kenteken brommer)

Hier kun je al je vragen kwijt omtrent het bromfiets- of motorfietskenteken
Gesloten
Bericht
Auteur
Jouke Buissink
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 mei 2004, 15:11
Locatie: Dalfsen(bij Zwolle)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#76 Bericht door Jouke Buissink » 11 jul 2004, 17:52

Maar als je nou eens een duitser MET papieren koopt? dan kun je toch aantonen dat de brommer niet gestolen is? En dan zou er toch niets aan het handje moeten zijn?

mvg Jouke

Ps srry voor het schoppen van de topic :wink:

Gebruikersavatar
Tissue
Berichten: 790
Lid geworden op: 14 jul 2004, 16:00
Locatie: Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#77 Bericht door Tissue » 15 jul 2004, 13:51

oei denk dat de NL-frampjes hard zullen gaan. Strax krijgen we nog een schaarste.

Maar als je een duits frame hebt kun je hem dus niet op kenteken zeten? Hier zullen ze bij de RDW toch wel een oplossing voor vinden/bedenken? Want als je een auto koopt uit het buitenland dan betaal je daar BPM over. En kun je in Nederland met je auto rondrijden.

Weet iemand misschien wat je dan moet doen als je een buitenlands frame hebt? en nee niet ombouwen naar een nederlands frame ik wil graag een serieus antwoord.

Als de overheid/RDW er nix op verzinnen dan zijn ze weer eens lekker bezig in Nederland. :clap

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#78 Bericht door Zunflappie » 15 sep 2004, 13:47

Ik heb een stukje gevonden met voorwaarden die aan de fietsenmaker gegeven worden. Als het hier al een keer stond mag je het weggooien of verwijderen.... als het er nog niet stond, staat het er nu wel :).


RDW
De RDW registreert gegevens van voertuigen, hun eigenaren / houders en de afgegeven documenten zoals kenteken- en rijbewijzen.
Het verstrekken van informatie over deze zaken aan derden hoort hierbij.

Daarnaast bewaakt de RDW de veiligheids- en milieuaspecten van het Nederlandse voertuigenpark en schept zij voorwaarden ter voorkoming van fraude en ciminaliteit.

Wat gaat er veranderen / gebeuren en wanneer?
Alle bromfietsen die in Nederland van de openbare weg gebruik maken, moeten voorzien worden van een eigen kentekenbewijs en kentekenplaat.
Die nieuwe kentekenplaat komt in de plaats van het verzekeringsplaatje dat elke bromfiets nu hoort te hebben.
Bij dat kentekenbewijs horen alle relevante technische en persoonsgegegevens.

Grofweg omvat de kentekenplicht 3 aspecten:

Bestaande bromfietsen moeten van een kentekenbewijs worden voorzien (van 1 september 2005 tot en met 31 oktober 2006)
Nieuwe bromfietsen worden bij verkoop van een kentekenbewijs voorzien (vanaf 1 september 2005);
Alle handelingen die met betrekking tot een kenteken van een personenauto verricht worden, moeten ook met een kentekenbewijs voor brom- en snorfietsen verricht kunnen worden.


Definitie Bromfiets
De kentekenplicht voor bromfietsen geldt voor alle bromfietsen in Nederland. Onder de definitie van bromfiets vallen ook alle snorfietsen, bromscooters, brommobielen en fietsen met hulpmotor van minder dan 50cc. In artikel 1 van de Wegeverkeerswet 1994 worden bromfietsen als volgt gedefinieerd:

"Motorrijtuigen op 2 of 3 wielen, met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van niet meer dan 45 km per uur en uitgerust met een verbrandingsmotor met een cilinderinhoud van ten hoogste 50 cm³ of met een elektromotor, met uitzondering van gehandicaptenvoertuigen."

Ook enkele 4-wielige motorrijtuigen (de brommobielen) worden als bromfiets aangemerkt en krijgen een eigen kenteken.

Het kenteken van het huidige bromfietspark
In grote lijnen bestaat de kentekening uit 4 aspecten:

Registratie technische gegevens (schouwing van de bromfiets)
Registratie persoonsgegevens (aanvraag kenteken)
Afgifte kentekenbewijs
Afgifte kentekenplaat
Het ministerie van Verkeer & Waterstaat heeft besloten dat bromfietsen administratief gekentekend worden.
Administratief kentekenen betekent dat er geen technische keuring van te kentekenen bromfietsen komt.
Het is dus niet uitgesloten dat een motorisch opgevoerde bromfiets voorzien wordt van een kenteken.
Iedere bromfietseigenaar krijgt een kenteken voor zijn voertuig, tenzij eenduidig is vastgesteld dat de bromfiets gestolen is, dat er met het Voertuig Identificatie Nummer (VIN) is geknoeid of dat geen typegoedkeuring te achterhalen is.
Voordeel van deze keuze is dat een kenteken relatief goedkoop aangeboden kan worden. De eigenaar van de bromfiets betaalt de kosten voor de kentekening zelf.

Het eerste onderdeel van de aanvraag is een schouwing van het voortuig.
Die wordt uitgevoerd door een bromfietshandelaar die daartoe door de RDW erkend wordt.
De eigenaar / houder (of een persoon namens hem) biedt zelf zijn voertuig aan voor de schouw.
De handelaar neemt zichtbare technische gegevens op.

Verplicht is het noteren van:
- het merk
- type
- Voertuig Identificatie Nummer (VIN)

Als het mogelijk is, dient de schouwer ook de volgende gegevens te noteren:
- motornummer
- typegoedkeuringsnummer
- tag-nummer
- bijzonderheden.

De handelaar voert deze gegevens online in bij de RDW, geeft de eigenaar een registratieforumulier en regelt de betaling van de schouwing met de eigenaar.
De handelaar bepaalt zelf de hoogte van dit tarief.
De gegevens uit de schouw kunnen gezien worden als een vorm van voorregistratie.

Het tweede onderdeel is de aanvraag van een kenteken. Met het registratieforumulier en geldige legitimatie vraagt de eigenaar op een RDW-postkantoor een kentekenbewijs aan.
De aanvraag wordt geautomatiseerd afgehandeld. Uitzonderingen ("uitval") worden door een apart team van RDW-medewerkers afgehandeld. Als fraude, misbruik of diefstal niet aannemelijk gemaakt kan worden, gaat de RDW over tot het afgeven van een kenteken.

Als derde stap in de kentekening krijgt de eigenaar het kentekenbewijs thuis toegestuurd. Het kentekenbewijs zal hetzelfde uiterlijk krijgen als dat van personenvoertuigen.

Met het kentekenbewijs kan de eigenaar een kentekenplaat aanschaffen bij een erkende kentekenplaatfabrikant. Daarbij moet hij een geldige legitimatie en zijn kentekenbewijs tonen.
De bromfietseigenaar moet hierna zelf zijn nieuwe kenteken aan zijn verzekering doorgeven.


Waarom wordt de kentekenplicht voor bromfietsen ingevoerd?
In de politieke besluitvorming om de kentekenplicht voor bromfietsen in te voeren, hebben de volgende zaken een belangrijke rol gespeeld:
Verhogen van de verkeersveiligheid;
Verminderen van het aantal diefstallen van bromfietsen;
Afname van de kleine criminaliteit;
Eenvoudigere handhavings- en opsporingsmogelijkheden;
Beter onderscheid tussen brom- en snorfietsen;
Een koppeling tussen eigenaar / houder en voertuig;
Betere handhaving van WA-verzekeringsplicht.


Erkenning bedrijfsvoorraad
Een belangrijke verandering is dat de erkenning bedrijfsvoorraad opengesteld wordt voor importeurs, fabrikanten, handelaren en dealers van bromfietsen.
Bedrijven met de erkenning bedrijsvorraad kunnen alle voertuigsoorten in hun bedrijfsvoorraad registreren.

Voor bedrijven die alleen op het gebied van bromfietsen actief zijn, is het aanvragen van een erkenning bedrijfsvoorraad nieuw.
Voor bedrijven op het gebied van motorvoertuigen, waaronder motorfietsen, was het al langer mogelijk een erkenning bedrijfsvoorraad te verkrijgen.
Bedrijven die al een erkenning bedrijfsvoorraad hebben, krijgen vanaf 1 september 2005 vanzelf de mogelijkheid om ook bromfietsen in hun bedrijfsvoorraad op te nemen.

Het begrip bedrijfsvoorraad is een juridische term. Het geeft een handelaar de mogelijkheid gekentekende bromfietsen in de administratieve voorraad op te nemen.
Dit heeft als gevolg dat die bromfietsen vrijgesteld zijn van voertuiggebonden verplichtingen, zoals de WA-verzekering. Bedrijven zonder een RDW erkenning bedrijfsvoorraad hebben deze mogelijkheid niet.
Tevens kan een bedrijf met een erkenning bedrijfsvoorraad de tenaanstelling van het voertuig namens zijn klanten uitvoeren en afhandelen op het postkantoor.

Bedrijven die handelen in bromfietsen kunne neen erkenning bedrijfsvoorraad aanvragen. Hiervoor is een eenmalig aanvraagtafief en een jaarlijks toezichtstarief verschuldigd.
Daarnaast dient de erkenninghouder te beschikken over een PC met modem, een abonnement bij een door de RDW aangewezen provider om digitale communicatie met de RDW-systemen mogelijk te maken.

Bevoegdheid schouwen
Alleen bedrijven met de erkenning bedrijfsvoorraad kunnen de bevoegdheid tot het schouwen aanvragen.
De RDW zal deze bedrijven controleren door middel van een bedrijfsondezoek.
Bij toekenning van de bevoegdheid schouwen, zal de RDW een applicatie verstrekken waarmee de schouwgegevens kunnen worden vastgelegd.
Het bedrijf dient te beschikken over een printer om de registratieformulieren voor de bromfietseigenaar uit te printen.
Door het verkrijgen van deze bevoegdheid verplicht de erkenningshouder zich aan de voorwaarden te houden die gesteld worden aan het juiste en betrouwbaar uitvoeren van de schouwing

Handelaarskentekenbewijs
Met de kentekenplicht voor bromfietsen wordt ook het handelaarskenteken voor bromfietsen geïntroduceerd.
Net als voor motorvoertuigen wordt het voor bromfietsen mogelijk een handelaarskenteken te voeren.
Door gebruikt te maken van een handelaarskenteken mag een bestuurder toch de openbare weg op met een bromfiets die behoort tot de bedrijfsvoorraad van het bedrijf.
Dit is alleen toegestaan in het kader van bedrijfsactiviteiten, zoals bijvoorbeeld het maken van een proefrit.

Flip Oude Weernink
Winnaar Kreidlerverkiezing november 2003
Berichten: 2242
Lid geworden op: 27 okt 2002, 19:10
Locatie: Arnhem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#79 Bericht door Flip Oude Weernink » 15 sep 2004, 15:27

jezus wat onhandig zeg al die stappen om zon kutkenteken te krijgen :evil:

Gebruikersavatar
nonserviam
Berichten: 836
Lid geworden op: 31 jul 2003, 12:46
Locatie: Oudkarspel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#80 Bericht door nonserviam » 15 sep 2004, 15:47

ja is allemaal weer een hoop gedoe. wat ik hierin erg slecht vind dat de winkeliers die de keuring doen zelf de prijs mogen bepalen. kunnen ze dus de prijs snel omhoog gooien maar dat is afwachten natuurlijk.

als ik het zo lees heb ik ook het gevoel om alleen het opsporen te vergroten en de criminaliteit te drukken.

vin het eigenlijk achterlijk dat ze de technische keuring niet doen. zo blijven nog alle wrakken op de weg :? .

maar goed ik wacht het verder lekker rustig af en zie het wel

groeten jordie

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#81 Bericht door Zunflappie » 15 sep 2004, 16:01

Nee ook om veiligheid te vergroten.... WTF maakt dat plaatje achterop nou uit voor de veiligheid???? RARE MENSEN, DIE DEN-HAGENAARS!!!

Ik las gisteren in de Spits (ja ik ga met de trein naar school) een stukje over veiligheid op de brommers..

er komt hiervoor (om 15 doden per jaar te schelen):
- een kenteken
- een brommerrijbewijs (nou nou)
- een aanpassing van de maximumsnelheid aan de rest van het verkeer (he? toch wel?)

Nu zijn er 30 doden en 1250 gewonden. Dit moet worden gehalveerd.
Vandaar het kenteken (oke), een brommerrijbewijs (neee geen theorie en praktijk en het CBS 300 euro voor 1x afrijden)... en dan ook nog de snelheid aanpssen. Hopen dat ze hem verhogen.

Dus 50 in de bebwoude kom, 30 erbuiten... rara we mogen maar 45.

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#82 Bericht door Arjen » 15 sep 2004, 16:34

Zunflappie je bent een wannabe-zeiker.

Je leest wat je wilt lezen,.. wees blij dat er eindelijk eens wat wordt gedaan aan die gare brommers die je overal voorbij ziet vliegen.
Wat maakt dat plaatje achterop uit?? Lees dan fucking wat er allemaal gecontroleerd wordt voor dat je hem krijgt.
En waar zie je die 300 euro staan voor een certificaat?

Pffffffffff

Krijg je he met slecht weer;)

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#83 Bericht door Zunflappie » 15 sep 2004, 16:40

Arjen,

ik lees wat ik wil lezen. En als ik dan iets lees, lees ik wat er staat.
Dat de veiligheid vergroot wordt slaat nergens op. Er is geen technische controle dus hiermee blijven de wrakken dus rijden!
Dus iedere gare brommer met geldig framenummer en met keurmerk komt er zo doorheen! Dus hiermee schieten we niets op!
Er wordt namelijk NIETS gedaan aan die gare brommers! Ze krijgen een kenteken achterop en ze raggen vrolijk verder.

Persoonlijk ben ik voor een grote plaat, omdat het er mooi uit ziet en omdat het je volgend jaar een hoop werk scheelt.
Maar wordt het er veiliger van? NEE!

Als er een rijbewijs wordt ingevoerd (heb ik vanaf een andere bron) komt er zowel theorie- als praktijk-examen. Net zoals bij auto's en motoren!
En wat kost een rijles of een keer afrijden?
Alles bij elkaar kost dat zo 300 euro!
Nu kost het nog (dacht ik) 39 euro... bijna een verachtvoudiging.

Tuurlijk is een rijbewijs en/of betere controle vooraf goed! Ik ben voor. Maar waarom moet het nou weer zo duur zijn?
Ik heb er zelf niets aan, want ik heb mn certificaat al 3 jaar. Maar voor de nieuwelingen is/wordt het gewoon HEEL duur.
En dat is niet zo leuk!

Ps niet het weer zorgt voor dat ik een wannebe-zeikerd wordt...

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#84 Bericht door Arjen » 15 sep 2004, 16:44

Jah,

maar met een plaat ben je te identificeren.
Diefstal wordt verkleind want met een gestolen brommer kan je niks.
Wegrijders voor politie worden achterhaald.


Enne... Ik ben wel zeer benieuwd naar die bron met een certificaat dat strax 300 euro moet gaan kosten.

Aangezien een motorrijbewijs 500!! euro kost :?:

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#85 Bericht door Zunflappie » 15 sep 2004, 16:54

Dat je bent te identificeren ben ik helemaal met je eens.
Dat daardoor er minder diefstal komt betwijfel ik nog... maar daar is wat voor te voelen.
Wegrijders zijn genadeloos gepakt (goed zo!)

De bron van certificaat ben ik zelf. Ik ben bezig met auto-rijlessen en daar kost een les + afrijden + theorie ongeveer 300 euro.
Soms iets meer, soms iets minder.
500 euro is veel, maar kan misschien nog wel.

Maar we zullen zien wat we totaal kwijt raken aan dit verhaal.

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#86 Bericht door Arjen » 15 sep 2004, 17:45

HAhaha.

Autorijlessen + afrijden + theorie kom je echt wel boven de 1000 euro uit.

500 euro is voor motorrijlessen en examen.

Maar voor een brommer hoef je veeeel minder te weten :arrow: dus je komt ook goedkoper uit.

EN ik vind hier nergens concrete plannen om een praktijkexamen voor bromfietsen in te voeren.

Dus don't worry ;)

Jasper
Berichten: 2401
Lid geworden op: 03 apr 2003, 22:18
Locatie: Ede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#87 Bericht door Jasper » 15 sep 2004, 17:47

Verplicht is het noteren van:
- het merk
- type
- Voertuig Identificatie Nummer (VIN)

Als het mogelijk is, dient de schouwer ook de volgende gegevens te noteren:
- motornummer
- typegoedkeuringsnummer
- tag-nummer
- bijzonderheden.

:!:
Als het mogelijk is, dient de schouwer ook de volgende gegevens te noteren:
- typegoedkeuringsnummer
:!:

Volgens mij bevestigd dat maar weer eens dat die NL-goedkeur-frame-krep allemaal onzin is, en veel mensen zich om niks druk maken...

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#88 Bericht door Zunflappie » 15 sep 2004, 18:14

Arjen schreef:HAhaha.

Autorijlessen + afrijden + theorie kom je echt wel boven de 1000 euro uit.

500 euro is voor motorrijlessen en examen.

Maar voor een brommer hoef je veeeel minder te weten :arrow: dus je komt ook goedkoper uit.

EN ik vind hier nergens concrete plannen om een praktijkexamen voor bromfietsen in te voeren.

Dus don't worry ;)
Ik doelde op 1 autorijles en afrijden en theorie.
Voor brommer hoef je maar 1 les te volgen, zo simpel is het!
Gisteren stond in de krant dat er een rijbewijs komt... "komt een rijbewijs met theorie en praktijk, zodat .... "

Gebruikersavatar
Remco
Berichten: 1449
Lid geworden op: 08 sep 2002, 16:49
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#89 Bericht door Remco » 15 sep 2004, 22:25

Jongens dit draait uit op ''mierenneukerij'' ... Laten we wachten totdat er concrete dingen vanuit overheidskringen gemeld worden.

Tot die tijd lekker rijden en genieten van je (deelse) vrijheid ;)

Remco

Gebruikersavatar
Joris
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 3764
Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:48
Locatie: Breda
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

#90 Bericht door Joris » 16 sep 2004, 18:30

Zunflappie schreef:
De bron van certificaat ben ik zelf. Ik ben bezig met auto-rijlessen en daar kost een les + afrijden + theorie ongeveer 300 euro.
Soms iets meer, soms iets minder.
500 euro is veel, maar kan misschien nog wel.

Maar we zullen zien wat we totaal kwijt raken aan dit verhaal.
die is ff heel erg grappig
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHAA
300 pleuro ghehehe WHAHAHAHAHAHA

Gebruikersavatar
Haakie
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 sep 2002, 19:34
Locatie: Borne (Ov)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#91 Bericht door Haakie » 16 sep 2004, 19:24

Voorlopig weet ik nog niet eens welke fietsenmakers die schouwing hier in de buurt gaan doen. Ik zie het wel...

Gebruikersavatar
Kreidler
Berichten: 2339
Lid geworden op: 10 apr 2003, 21:21
Locatie: Wateringen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#92 Bericht door Kreidler » 20 sep 2004, 19:17

ik vroeg mij nog 1 ding af, als ze de oldtimers gaan keuren dan krijgen we toch wel een blauw kenteken :D ga niet met zo gele rijden geen gezicht, of zouden ze daar niet bij na gedacht hebben :roll:

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8291
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 126 keren

#93 Bericht door Melvin » 20 sep 2004, 20:58

natuurlijk niet, dan zie je geen verschil tussen motorfietsen en bromfietsjes. die dingen zullen helemaal afwijken met ander lettertype en andere kleuren

Gebruikersavatar
nick bakker
Berichten: 2742
Lid geworden op: 16 sep 2003, 17:02
Locatie: haarlemmerliede (NH)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#94 Bericht door nick bakker » 20 sep 2004, 21:03

formaat was volgens mij ook anders

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8291
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 126 keren

#95 Bericht door Melvin » 20 sep 2004, 21:04

ja minder breed maar even hoog

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#96 Bericht door Zunflappie » 20 sep 2004, 21:11

Denk eerder dat ze rond worden :lol:

Formaat wordt (heb ik uit de krant) 14x14cm, vierkant OF 21x14... waarom dit weet ik niet.

Ze worden geel met blauw, net zoals motors dus!
En het heeft de volgende letters:

AAA (dus letters)
000 (dus cijfers)

net zoals je bromfietsplaatje nu. Woorden die niet voorkomen zijn ook genoemd, zoals LPF, GOD, en andere 3 letter woorden... verzin er maar een paar :wink:

Gebruikersavatar
Kreidler
Berichten: 2339
Lid geworden op: 10 apr 2003, 21:21
Locatie: Wateringen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#97 Bericht door Kreidler » 23 sep 2004, 16:51

:evil: ik vindt dat ze blauw moeten, wij hebben toch oldtimers. en je ziet wel het verschil die af meeting is toch anders.

ik vindt dat die klote scooters een gele plaat moeten hebben
en wij een blauw met witte letters 8)

zijn de mooiste platen die er zijn :wink:

die stome platen met dat nl er in staat voor geen meter.
:evil:

Gebruikersavatar
Joris
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 3764
Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:48
Locatie: Breda
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

#98 Bericht door Joris » 23 sep 2004, 19:38

je kan ze natuurlijk schilderen :P:P

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8291
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 126 keren

#99 Bericht door Melvin » 23 sep 2004, 22:15

mag niet ---> boete

Flip Oude Weernink
Winnaar Kreidlerverkiezing november 2003
Berichten: 2242
Lid geworden op: 27 okt 2002, 19:10
Locatie: Arnhem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#100 Bericht door Flip Oude Weernink » 23 sep 2004, 22:16

je kunt ze ook blauw laten maken hoor.. weet alleen niet of dat echt mag, een oude rs heeft tochg zeker ook een blauw plaat?

Gesloten