Brommerrace: SOBW racer Roy (Royekolen)
- LVS
- Berichten: 3034
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 19:21
- Locatie: naaldwijk
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 127 keren
- Contacteer:
------------------------------------------------Harry L5K schreef:Hallo, weet iemand hoe laat de training op zaterdag in Francrchamps begint voor de kreidlers?
Groet, Harry.
http://www.sobw.nl/komendewedstrijd.php
- LVS
- Berichten: 3034
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 19:21
- Locatie: naaldwijk
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 127 keren
- Contacteer:
uitslag van vandaag [ 8 mei zaterdag ]
-----------------------------------------------------
Resultaten van 5 Sportklasse lucht - Sportklasse lucht
SOBW Label Value
Circuit Francorchamps 1.07km
Evenement SOBW wedstrijd Francorchamps DDL-cup
Groep 5 Sportklasse lucht
Classification Pos Nr. Naam Totaal punten R1 R2
1 25 Roy van den Nieuwendijk 165 65 100 [ kreidler ]
2 67 Jochem van den Hoek 147 100 47
3 13 Manuel Jonker 135 55 80
4 21 Eduard Troost 112 47 65
5 8 Chris van Essen 80 80 --
6 15 Dianne Geesink 74 40 34
7 12 Henk Kuiper 59 34 25
8 20 Brian Slooten 55 0 55
9 23 Pieter Capelle 54 25 29 [ kreidler ]
10 29 Richard Smitsmans 51 29 22 [ kreidler]
11 19 Roy van de Kraats 41 22 19
12 17 Tijmen van Rossum 40 0 40 [ kreidler ]
13 16 Patrick van Essen 38 20 18
14 22 Michiel Wijker 35 18 17
15 7 Bertus van Essen 20 0 20
16 14 Jan van Geenen 19 19 --
17 36 Jeffrey Vermeulen 0 0 0
-----------------------------------------------------
Resultaten van 5 Sportklasse lucht - Sportklasse lucht
SOBW Label Value
Circuit Francorchamps 1.07km
Evenement SOBW wedstrijd Francorchamps DDL-cup
Groep 5 Sportklasse lucht
Classification Pos Nr. Naam Totaal punten R1 R2
1 25 Roy van den Nieuwendijk 165 65 100 [ kreidler ]
2 67 Jochem van den Hoek 147 100 47
3 13 Manuel Jonker 135 55 80
4 21 Eduard Troost 112 47 65
5 8 Chris van Essen 80 80 --
6 15 Dianne Geesink 74 40 34
7 12 Henk Kuiper 59 34 25
8 20 Brian Slooten 55 0 55
9 23 Pieter Capelle 54 25 29 [ kreidler ]
10 29 Richard Smitsmans 51 29 22 [ kreidler]
11 19 Roy van de Kraats 41 22 19
12 17 Tijmen van Rossum 40 0 40 [ kreidler ]
13 16 Patrick van Essen 38 20 18
14 22 Michiel Wijker 35 18 17
15 7 Bertus van Essen 20 0 20
16 14 Jan van Geenen 19 19 --
17 36 Jeffrey Vermeulen 0 0 0
Laatst gewijzigd door LVS op 09 mei 2010, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
- LVS
- Berichten: 3034
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 19:21
- Locatie: naaldwijk
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 127 keren
- Contacteer:
uitslag van de race op zondag [ 9 mei ]
------------------------
Classification Pos Nr. Naam Totaal punten R1 R2
1 67 Jochem van den Hoek 200 100 100
2 25 Roy van den Nieuwendijk 160 80 80 kreidler
3 21 Eduard Troost 112 47 65
4 15 Dianne Geesink 95 40 55
5 23 Pieter Capelle 81 34 47 kreidler
6 12 Henk Kuiper 69 29 40
7 17 Tijmen van Rossum 65 65 0 kreidler
8 7 Bertus van Essen 56 22 34
9 13 Manuel Jonker 55 55 0
10 19 Roy van de Kraats 54 25 29
11 16 Patrick van Essen 45 20 25
12 22 Michiel Wijker 19 19 0
13 20 Brian Slooten 0 0
------------------------
Classification Pos Nr. Naam Totaal punten R1 R2
1 67 Jochem van den Hoek 200 100 100
2 25 Roy van den Nieuwendijk 160 80 80 kreidler
3 21 Eduard Troost 112 47 65
4 15 Dianne Geesink 95 40 55
5 23 Pieter Capelle 81 34 47 kreidler
6 12 Henk Kuiper 69 29 40
7 17 Tijmen van Rossum 65 65 0 kreidler
8 7 Bertus van Essen 56 22 34
9 13 Manuel Jonker 55 55 0
10 19 Roy van de Kraats 54 25 29
11 16 Patrick van Essen 45 20 25
12 22 Michiel Wijker 19 19 0
13 20 Brian Slooten 0 0
- dijk
- Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
- Berichten: 19185
- Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
- Gegeven waarderingen: 498 keren
- Ontvangen waarderingen: 64 keren
De DDL-trofeeën voor de snelste rondetijd gingen naar de volgende rijders:
Roy van de Nieuwendijk in de Sportklasse luchtgekoeld
Mark Lebbink in de ScooterdealerSD/Dunlop Standaard scooterklasse
Leon Pfaelzer in de Sportklasse watergekoeld
Terrel Bivens in de NSF Openklasse
Phil Ruitenberg in de Formuleklasse
Dennis de Lijster in de ScooterdealerSD/Dunlop Topscooterklasse
Barry Kramer in de KicXstart Expiklasse.
Roy van de Nieuwendijk in de Sportklasse luchtgekoeld
Mark Lebbink in de ScooterdealerSD/Dunlop Standaard scooterklasse
Leon Pfaelzer in de Sportklasse watergekoeld
Terrel Bivens in de NSF Openklasse
Phil Ruitenberg in de Formuleklasse
Dennis de Lijster in de ScooterdealerSD/Dunlop Topscooterklasse
Barry Kramer in de KicXstart Expiklasse.
- royekolen
- Berichten: 754
- Lid geworden op: 24 dec 2004, 12:14
- Locatie: odijk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
spa francorchamps 8 en 9 mei 2010
zo het is al weer een tijd sins de vorige wedstrijd! Na de geruime overwinning in berghem zijn we met volle moet naar het kartcircuit in spa francorchamps gegaan.
vrij dag 7 mei was er getraint helaas pakte dit niet goed uit. Door wat andere dingen te proberen want niet echt ten goed kwam Bijv. een bande keuze zijn er 2 schuivers geweest. Na de nodige reparties in de avond. Stond de racer er weer in volle glorie bij op de wedstrijddag.
zaterdag 8 mei
vrijetraining
In de vrije training ging het allemaal niet zo lekker ik kwam slecht uit met me versnellingen en kwam dus ook niet hard genoeg de bocht uit. Veder had ik het vertrouwen een beetje verloren in de voorkant van de brommer. Dit zat wel tussen me oren daar waren we wel achter. Dus ik zou de knop weer even om moeten zetten.
de kwalificatie (58.294)
het ging niet helemaal naar wens. Het tempo kon er niet lekker inkomen al was het nu wel iets beter dan in de vrijetrainingen naar de aanpasingen die door gevoerd waren. Na vrijwel de hele tijd snelle ronden tijden te hebben gereden. Had ik een 3de start plek. Een beetje terleurstellent vond ik zelf.
race 1 (57.681)
een slechte race…. De start was goed en had gelijk een 2de plek te pakken maar de eerste man liep gelijk al zo ver uit dat ik hem niet bij kon houden. Echter later liep ik op hem in. Maar verloor mijn concentratie en verloor langzaam maar zeker tijd. Zo veel dat de 3de man mij kon paseren. Ik werdt 3de.
Race 2 (56.542)
na een wel te zeggen dramatische 1ste race was ik gebrand om goed te gaan rijden. De start was weer goed kwam als 2de de eerste bocht. Maar gelijk liep de eerste man al weg en als ik hem zou volgen zou ik zeker onder uitgaan. Dus moest wachten tot mijn banden warm genoeg waren. In ronde 2 kon ik ik zijn ronde tijd evenaren. En in ronde 3 was ik duidelijk sneller en had het gat met hem in een ronden dicht gerden het gevecht kon beginnen naar een paar ronden van plek te hebben gewisselt. Bleef ik hem voor. Maar hij was een echt volger dus bleef ie in mijn achterwiel hangen. De laaste ronde zette ik nog een tandje aan om hem voor te blijven. Hij kon het niet bijhouden en ging onderuit. Een 1ste plek was binnen….. wie had dat kunnen denken…
zondag 9 mei
vrijetraining
deze keer wou ik gewoon even kijken of me transponder het deed. En of alles nog goed stond tegenover gisteren. Hierna ging ik dan ook de baan af. Om het blok te sparen.
de kwalificatie (57.957)
nu ook weer ging de kwalificatie niet echt heel goed ik zat er niet lekker in. En was ook niet heel erg gebrand. Ik werdt als 3de geklokt. Dit was net als gisteren een perfecte uitgangs basis om van start te gaan omdat de eerste bocht een flauwe bocht is en je hem er dan gewoon mooi en goed tussen kan zetten.
In de pauze liep ik een beetje door het rennerskwartier en zag dus dat mijn concurent jochem van den hoek. Bandenwarmers had ik wist gelijk waarom hij de eerste paar wedstrijden zo snel weg was. Gelukig kan ik de banden warmers lenen van brain slooten. Die hij gebruikt voor zijn bakker/suzuki 250cc 4-takt waar aan hij deel neemt in de 125cc.
race 1(56.466)
Ik ging weer als 2de bocht door alleen kon ik hem nu wel met alle vertrouwen makkelijk volgen. We liepen met 3 man uit al gouw moest de 3de man afhaken en nam ik in de 3de ronde resolut de leiding over. Echter bleef hij nu weer strak in mijn wiel hangen en kwam nog eens voorbij maar ik kon mooi couteren en kwam zo weer voor bij hem. De laaste ronden lag ik nog op kop alleen 3 bochten voor het einde schoot de motor uit de versnelling en kreeg hem er weer slecht in hij kwam me voorbij. Ik werdt uiteindelijk 2de met 0.414 sec achter hem.
Race 2 (56.772)
In de 2de race had ik nu gelijk kopstart en ging er gelijk vol in wat nu kon omdat me banden gelijk op tempratuur waren. Ik sloeg gelijk een klein gaatje, maar al snel werdt het dicht gereden. Ook duurde het niet lang voor dat hij me voorbij kwam. De rest van de race bleef ik zijn achterwiel af en toe prikte hem er tussen maar was ie net wat sneller weg. En kwam hem dus niet meer voorbij. Ik begon steeds meer haast te maken. De laaste ronde in de laaste bocht wou ik hem buitenom pakken maar dat voorkwam hij door de bocht niet helemaal net aan te snijden. Ik werdt werdrom 2de alleen nu met een achterstand van 0.291 sec. ik mocht te vreden zijn over het weekend.
na dit weekend ben ik tevens aan de leiding gekomen in het nederlands kampioenschap. Echt met een kleine voorsprong er moet dus nog gewoon volgas geknokt worden EN DAT ZAL DAN OOK ZEKER GEBEUREN!!!
zo het is al weer een tijd sins de vorige wedstrijd! Na de geruime overwinning in berghem zijn we met volle moet naar het kartcircuit in spa francorchamps gegaan.
vrij dag 7 mei was er getraint helaas pakte dit niet goed uit. Door wat andere dingen te proberen want niet echt ten goed kwam Bijv. een bande keuze zijn er 2 schuivers geweest. Na de nodige reparties in de avond. Stond de racer er weer in volle glorie bij op de wedstrijddag.
zaterdag 8 mei
vrijetraining
In de vrije training ging het allemaal niet zo lekker ik kwam slecht uit met me versnellingen en kwam dus ook niet hard genoeg de bocht uit. Veder had ik het vertrouwen een beetje verloren in de voorkant van de brommer. Dit zat wel tussen me oren daar waren we wel achter. Dus ik zou de knop weer even om moeten zetten.
de kwalificatie (58.294)
het ging niet helemaal naar wens. Het tempo kon er niet lekker inkomen al was het nu wel iets beter dan in de vrijetrainingen naar de aanpasingen die door gevoerd waren. Na vrijwel de hele tijd snelle ronden tijden te hebben gereden. Had ik een 3de start plek. Een beetje terleurstellent vond ik zelf.
race 1 (57.681)
een slechte race…. De start was goed en had gelijk een 2de plek te pakken maar de eerste man liep gelijk al zo ver uit dat ik hem niet bij kon houden. Echter later liep ik op hem in. Maar verloor mijn concentratie en verloor langzaam maar zeker tijd. Zo veel dat de 3de man mij kon paseren. Ik werdt 3de.
Race 2 (56.542)
na een wel te zeggen dramatische 1ste race was ik gebrand om goed te gaan rijden. De start was weer goed kwam als 2de de eerste bocht. Maar gelijk liep de eerste man al weg en als ik hem zou volgen zou ik zeker onder uitgaan. Dus moest wachten tot mijn banden warm genoeg waren. In ronde 2 kon ik ik zijn ronde tijd evenaren. En in ronde 3 was ik duidelijk sneller en had het gat met hem in een ronden dicht gerden het gevecht kon beginnen naar een paar ronden van plek te hebben gewisselt. Bleef ik hem voor. Maar hij was een echt volger dus bleef ie in mijn achterwiel hangen. De laaste ronde zette ik nog een tandje aan om hem voor te blijven. Hij kon het niet bijhouden en ging onderuit. Een 1ste plek was binnen….. wie had dat kunnen denken…
zondag 9 mei
vrijetraining
deze keer wou ik gewoon even kijken of me transponder het deed. En of alles nog goed stond tegenover gisteren. Hierna ging ik dan ook de baan af. Om het blok te sparen.
de kwalificatie (57.957)
nu ook weer ging de kwalificatie niet echt heel goed ik zat er niet lekker in. En was ook niet heel erg gebrand. Ik werdt als 3de geklokt. Dit was net als gisteren een perfecte uitgangs basis om van start te gaan omdat de eerste bocht een flauwe bocht is en je hem er dan gewoon mooi en goed tussen kan zetten.
In de pauze liep ik een beetje door het rennerskwartier en zag dus dat mijn concurent jochem van den hoek. Bandenwarmers had ik wist gelijk waarom hij de eerste paar wedstrijden zo snel weg was. Gelukig kan ik de banden warmers lenen van brain slooten. Die hij gebruikt voor zijn bakker/suzuki 250cc 4-takt waar aan hij deel neemt in de 125cc.
race 1(56.466)
Ik ging weer als 2de bocht door alleen kon ik hem nu wel met alle vertrouwen makkelijk volgen. We liepen met 3 man uit al gouw moest de 3de man afhaken en nam ik in de 3de ronde resolut de leiding over. Echter bleef hij nu weer strak in mijn wiel hangen en kwam nog eens voorbij maar ik kon mooi couteren en kwam zo weer voor bij hem. De laaste ronden lag ik nog op kop alleen 3 bochten voor het einde schoot de motor uit de versnelling en kreeg hem er weer slecht in hij kwam me voorbij. Ik werdt uiteindelijk 2de met 0.414 sec achter hem.
Race 2 (56.772)
In de 2de race had ik nu gelijk kopstart en ging er gelijk vol in wat nu kon omdat me banden gelijk op tempratuur waren. Ik sloeg gelijk een klein gaatje, maar al snel werdt het dicht gereden. Ook duurde het niet lang voor dat hij me voorbij kwam. De rest van de race bleef ik zijn achterwiel af en toe prikte hem er tussen maar was ie net wat sneller weg. En kwam hem dus niet meer voorbij. Ik begon steeds meer haast te maken. De laaste ronde in de laaste bocht wou ik hem buitenom pakken maar dat voorkwam hij door de bocht niet helemaal net aan te snijden. Ik werdt werdrom 2de alleen nu met een achterstand van 0.291 sec. ik mocht te vreden zijn over het weekend.
na dit weekend ben ik tevens aan de leiding gekomen in het nederlands kampioenschap. Echt met een kleine voorsprong er moet dus nog gewoon volgas geknokt worden EN DAT ZAL DAN OOK ZEKER GEBEUREN!!!
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 14 apr 2010, 14:08
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
rij jij nu al met die derbi cillinder in die uit gedraaide luchtgekoelde?
daar had ik nog een vraagje over want...
bij kreidler zit der inlaat op de cillinder en bij derbi op het blok zelf.
hoe heb jij dat opgelost met je inlaat roternt?
verder allemaal erg mooi dit allemaal.
rij jij volgende week maandag ook in staphorst?
ik denk dat ik daar ga kijken namelijk;)
mvg mark
daar had ik nog een vraagje over want...
bij kreidler zit der inlaat op de cillinder en bij derbi op het blok zelf.
hoe heb jij dat opgelost met je inlaat roternt?
verder allemaal erg mooi dit allemaal.
rij jij volgende week maandag ook in staphorst?
ik denk dat ik daar ga kijken namelijk;)
mvg mark
-
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 13:07
- Locatie: nijmegen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Die Derbi/ sb cilinder heeft Roy nog niet klaar. De zuigergestuurde inlaat
moet er ingemaakt worden, de derbi gebruikt een membraan op het carter.
In sportklasse waar Roy rijdt is het niet toegestaan het "systeem" van de inlaat te wijzigen. Ombouwen naar een roterende inlaat is dus geen optie, in de formule- en expiklasse mag dat wel.
En ja, die gaat rijden in Staphort.
moet er ingemaakt worden, de derbi gebruikt een membraan op het carter.
In sportklasse waar Roy rijdt is het niet toegestaan het "systeem" van de inlaat te wijzigen. Ombouwen naar een roterende inlaat is dus geen optie, in de formule- en expiklasse mag dat wel.
En ja, die gaat rijden in Staphort.
*mark* schreef:rij jij nu al met die derbi cillinder in die uit gedraaide luchtgekoelde?
daar had ik nog een vraagje over want...
bij kreidler zit der inlaat op de cillinder en bij derbi op het blok zelf.
hoe heb jij dat opgelost met je inlaat roternt?
verder allemaal erg mooi dit allemaal.
rij jij volgende week maandag ook in staphorst?
ik denk dat ik daar ga kijken namelijk;)
mvg mark
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 14 apr 2010, 14:08
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
oke, ja dat had ik gelezen in het regelement daarom vroeg ik me af hoe hij dat ging maken;)Eddy schreef:Die Derbi/ sb cilinder heeft Roy nog niet klaar. De zuigergestuurde inlaat
moet er ingemaakt worden, de derbi gebruikt een membraan op het carter.
In sportklasse waar Roy rijdt is het niet toegestaan het "systeem" van de inlaat te wijzigen. Ombouwen naar een roterende inlaat is dus geen optie, in de formule- en expiklasse mag dat wel.
En ja, die gaat rijden in Staphort.
*mark* schreef:rij jij nu al met die derbi cillinder in die uit gedraaide luchtgekoelde?
daar had ik nog een vraagje over want...
bij kreidler zit der inlaat op de cillinder en bij derbi op het blok zelf.
hoe heb jij dat opgelost met je inlaat roternt?
verder allemaal erg mooi dit allemaal.
rij jij volgende week maandag ook in staphorst?
ik denk dat ik daar ga kijken namelijk;)
mvg mark
bedankt voor de uitleg.
en weet iemand ook van die andere kreidler is die rijdt volgens mij in een andere klasse want die was watergekoeld daar heb ik vorig jaar nog even bij staan kijken.
erg mooie machine was dat ook!!
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 04 nov 2007, 19:06
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Tip: kijk eens bij Eddy z'n Kreidler foto...*mark* schreef:oke, ja dat had ik gelezen in het regelement daarom vroeg ik me af hoe hij dat ging maken;)Eddy schreef:Die Derbi/ sb cilinder heeft Roy nog niet klaar. De zuigergestuurde inlaat
moet er ingemaakt worden, de derbi gebruikt een membraan op het carter.
In sportklasse waar Roy rijdt is het niet toegestaan het "systeem" van de inlaat te wijzigen. Ombouwen naar een roterende inlaat is dus geen optie, in de formule- en expiklasse mag dat wel.
En ja, die gaat rijden in Staphort.
*mark* schreef:rij jij nu al met die derbi cillinder in die uit gedraaide luchtgekoelde?
daar had ik nog een vraagje over want...
bij kreidler zit der inlaat op de cillinder en bij derbi op het blok zelf.
hoe heb jij dat opgelost met je inlaat roternt?
verder allemaal erg mooi dit allemaal.
rij jij volgende week maandag ook in staphorst?
ik denk dat ik daar ga kijken namelijk;)
mvg mark
bedankt voor de uitleg.
en weet iemand ook van die andere kreidler is die rijdt volgens mij in een andere klasse want die was watergekoeld daar heb ik vorig jaar nog even bij staan kijken.
erg mooie machine was dat ook!!
-
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 20:17
- Locatie: Zuidwolde, Drenthe
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- GFtuning
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 11 jun 2003, 20:31
- Locatie: Wijhe (The place to be...)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Heey Roy,
Alles goed?
Hierbij nog even een tweetal plaatjes welke ik terug vond tijdens het doorkijken van mijn SOBW-archief
Cheers,
Rick Jansen
p.s. bij het eerste plaatje zit je wel op de "verkeerde" moped maargoed...
Alles goed?
Hierbij nog even een tweetal plaatjes welke ik terug vond tijdens het doorkijken van mijn SOBW-archief
Cheers,
Rick Jansen
p.s. bij het eerste plaatje zit je wel op de "verkeerde" moped maargoed...
- Bijlagen
-
- roy.jpg (97.37 KiB) 14694 keer bekeken
-
- Verkeerde brommert
- roy2.jpg (81.61 KiB) 14694 keer bekeken
- LVS
- Berichten: 3034
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 19:21
- Locatie: naaldwijk
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 127 keren
- Contacteer:
uitslag staphorst .
------------------------
1 25 Roy van den Nieuwendijk 180 100 80 [ kreidler ]
2 21 Eduard Troost 135 80 55
3 17 Tijmen van Rossum 112 65 47 [ kreidler ]
4 8 Chris van Essen 100 0 100
5 10 Bert Coster 87 47 40
6 13 Manuel Jonker 80 55 25
7 23 Pieter Capelle 69 40 29 [ kreidler ]
8 67 Jochem van den Hoek 65 0 65
9 19 Roy van de Kraats 56 34 22
10 12 Henk Kuiper 49 29 20
11 7 Bertus van Essen 44 25 19
12 36 Jeffrey Vermeulen 40 22 18
13 16 Patrick van Essen 37 20 17
14 15 Dianne Geesink 34 -- 34
15 95 Erik Gunther 34 18 16
16 22 Michiel Wijker 34 19 15
17 11 Arjan van Meerten 17 17 0 [ kreidler ]
18 44 Richard Japin 16 16 0
------------------------
1 25 Roy van den Nieuwendijk 180 100 80 [ kreidler ]
2 21 Eduard Troost 135 80 55
3 17 Tijmen van Rossum 112 65 47 [ kreidler ]
4 8 Chris van Essen 100 0 100
5 10 Bert Coster 87 47 40
6 13 Manuel Jonker 80 55 25
7 23 Pieter Capelle 69 40 29 [ kreidler ]
8 67 Jochem van den Hoek 65 0 65
9 19 Roy van de Kraats 56 34 22
10 12 Henk Kuiper 49 29 20
11 7 Bertus van Essen 44 25 19
12 36 Jeffrey Vermeulen 40 22 18
13 16 Patrick van Essen 37 20 17
14 15 Dianne Geesink 34 -- 34
15 95 Erik Gunther 34 18 16
16 22 Michiel Wijker 34 19 15
17 11 Arjan van Meerten 17 17 0 [ kreidler ]
18 44 Richard Japin 16 16 0
- dijk
- Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
- Berichten: 19185
- Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
- Gegeven waarderingen: 498 keren
- Ontvangen waarderingen: 64 keren
LVS schreef:uitslag staphorst .
------------------------
1 25 Roy van den Nieuwendijk 180 100 80 [ kreidler ]
2 21 Eduard Troost 135 80 55
3 17 Tijmen van Rossum 112 65 47 [ kreidler ]
4 8 Chris van Essen 100 0 100
5 10 Bert Coster 87 47 40
6 13 Manuel Jonker 80 55 25
7 23 Pieter Capelle 69 40 29 [ kreidler ]
8 67 Jochem van den Hoek 65 0 65
9 19 Roy van de Kraats 56 34 22
10 12 Henk Kuiper 49 29 20
11 7 Bertus van Essen 44 25 19
12 36 Jeffrey Vermeulen 40 22 18
13 16 Patrick van Essen 37 20 17
14 15 Dianne Geesink 34 -- 34
15 95 Erik Gunther 34 18 16
16 22 Michiel Wijker 34 19 15
17 11 Arjan van Meerten 17 17 0 [ kreidler ]
18 44 Richard Japin 16 16 0
je hebt email claus
- royekolen
- Berichten: 754
- Lid geworden op: 24 dec 2004, 12:14
- Locatie: odijk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
heyyy allemaal!
ja het was echt boven verwachting eigenljik allemaal voor mij afgelopen maandag. na zaterdag de laaste tests runs te hebben gemaakt pleven we steken op 15% minder vermogen dan dat we eerst hadden. dit was wel een beetje een domper vooral omdat staphorst een snelle baan was. zaterdag in de avond zat ik nog eens naar het motorblok te kijken wat in de bankschroef stond. en dacht hmmm het kan tocht niet weg zijn. dus alles weer uitelkar schoon gemaakt. en netjes inelkaar gezet weer. met de hoop op.... in de vrije training bleek al dat er veel power in zat. dus dat was mooi.
het verslag komt in de loop van de week nog wel. eerste nog wat dingen doen voor school.
ik kan wel verklappen dat ik 2.2 sec van me persoonlijk record af heb gereden daar ben ik al heel te vrede mee.
hey rick
alles goed met jou dan?
ja mis je tegenwoordig op de race man.... je maakt(e) altijd wel mooie foto's...
gr roy
tijmen heeft ook erg goed gereden ALWEER!!!
dat is zeker knap...
en bedankt voor de leuke reackties altijd
gr roy
ja het was echt boven verwachting eigenljik allemaal voor mij afgelopen maandag. na zaterdag de laaste tests runs te hebben gemaakt pleven we steken op 15% minder vermogen dan dat we eerst hadden. dit was wel een beetje een domper vooral omdat staphorst een snelle baan was. zaterdag in de avond zat ik nog eens naar het motorblok te kijken wat in de bankschroef stond. en dacht hmmm het kan tocht niet weg zijn. dus alles weer uitelkar schoon gemaakt. en netjes inelkaar gezet weer. met de hoop op.... in de vrije training bleek al dat er veel power in zat. dus dat was mooi.
het verslag komt in de loop van de week nog wel. eerste nog wat dingen doen voor school.
ik kan wel verklappen dat ik 2.2 sec van me persoonlijk record af heb gereden daar ben ik al heel te vrede mee.
hey rick
alles goed met jou dan?
ja mis je tegenwoordig op de race man.... je maakt(e) altijd wel mooie foto's...
gr roy
tijmen heeft ook erg goed gereden ALWEER!!!
dat is zeker knap...
en bedankt voor de leuke reackties altijd
gr roy