Erik (Doka Driekus) - Kreidlerclublid november 2008

Elke maand zetten we iemand van de club in de schijnwerpers
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 812 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Erik (Doka Driekus) - Kreidlerclublid november 2008

#1 Bericht door Maarten » 26 okt 2008, 16:14

Erik - Kreidlerclublid november 2008


Elke maand wordt er iemand uitgekozen om op de voorpagina van de site te prijken, en deze maand is de eer voor Erik (doka driekus). Erik is actief op onze site als lid en als moderator, en natuurlijk ook nog op zijn eigen site oranjekreidler.nl, en hij is zo gek op Kreidler dat hij zijn oranje VW bus heeft omgebouwd tot Kreidler Servicedienst Bus. Dus hierbij de kans om eens nader kennis te maken met deze oranje / Kreidler fan.
Erik, bedankt voor je hulp aan de site, en nog veel plezier met de oranje voertuigen!

Afbeelding
Erik - Kreidlerclublid november 2008 - Op zijn oranje Kreidler RMCS.

V R A G E N L I J S T

Wanneer werd jij besmet met het Kreidlervirus? Hoe oud was je toen en wat gebeurde er?
Eigenlijk ben ik reeds op mijn 16e levensjaar besmet met het Kreidler virus hoewel ik er toen geen één heb gehad, domweg omdat ik het geld er niet voor had. Mijn kameraden hadden, op een enkele uitzondering na, allemaal wel een Kreidler en ik zeurde ze dan ook regelmatig aan het hoofd of ik een stukje op één van hun brommers mocht rijden. :-) Ik reed toentertijd zelf rond op een Puch damesbrommertje waar ik wel enorm veel plezier aan beleefd heb.
Na de brommertijd is de bewondering voor die stoere machines met al dat chroom wel gebleven.

Nu kregen wij een aantal jaren terug een nieuwe collega op het werk die al zijn leven lang met Kreidler bezig bleek te zijn. Op een dag had hij een Kreidler RS bij zich en toen wakkerde het vuur bij mij aan. Ik stond vol bewondering naar die RS te kijken en mijn collega zei mij toen al dat ik er in de toekomst ook nog wel één zou gaan kopen. Nou, ondertussen heb ik er dus vier staan.

Wat vind jij het leukste aan de Kreidlerhobby?
Het leuke aan de Kreidlerhobby vind ik het feit dat ik nieuwe contacten heb opgedaan en een aantal leuke mensen heb leren kennen. Natuurlijk maakt het restaureren van een Kreidler, het zoeken naar onderdelen, het bezoeken van beurzen en het rijden van een toerrit deze hobby ook erg leuk om te doen.

Wat voor Kreidler vind jij het mooist?
Ik vind een Kreidler mooi als er aan te zien is dat de eigenaar er aandacht aan besteed heeft. Ik vind persoonlijk een mooi gerestaureerde Kreidler een lust voor het oog maar ook van een mooi origineel (ongerestaureerd) exemplaar kan ik genieten.

Welk type Kreidler vind je het mooist, en welke het lelijkst?
Ik vind de Kreidlers van eind jaren 70, met bloktank, het mooiste. Dit komt vooral doordat dit type Kreidler in was toen ik 16 jaar oud was. Een flappentank kon toentertijd bijvoorbeeld echt niet, laat staan een buffeltank. Dat waren “oude lullen brommers„. Pas later, nadat ik me zelf actief met Kreidler bezig ben gaan houden, ben ik ook de oudere modellen van Kreidler gaan waarderen en kan ik nu net zo genieten van een mooie buffeltank Kreidler als van een eind jaren 70 Kreidler.

Afbeelding
Alles in het oranje, de Kreidler Service Dienst Bus en de RS.

Je staat met je net gerestaureerde Kreidler op een meeting, en iemand zegt je dat je buddyseat van het verkeerde type is, hoe reageer je?
Ik reageer waarschijnlijk niet. Als iemand gaat zoeken naar verkeerde onderdelen op mijn Kreidler, en daar over gaat zeuren is hij (of zij) niet op dezelfde manier met de hobby bezig als mij. Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje en of je daar zelf tevreden mee bent.

Wie bewonder je het meest binnen de Kreidlerhobby?
Ik heb bewondering voor mijn buurjongen Gerrit, waar ik meestal samen mee rijd, beurzen bezoek etc. Hij heeft heel veel kennis over Kreidler en zijn motto is "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" Hij verafschuwt bijvoorbeeld knetterpijpen en overdreven grote carburateurs. Met de juiste afstelling krijgt hij het gewone spul ook perfect aan het lopen.

Hij heeft ook al menig Kreidler rijder in de omgeving geheel belangeloos weer op weg geholpen bij problemen en ook ik mag altijd bij hem aankloppen als ik er zelf niet meer uit kom. Hij heeft meestal wel tijd voor een Kreidler liefhebber die een probleempje heeft, en anders maakt hij daar wel tijd voor. Ik ken geen tweede persoon als hem.

Je bent één dag minister van verkeer, wat ga je doen?
Het rijden op lichte motorfietsen, zoals de RS, toestaan met een B-rijbewijs :-)

De voorrangsrechten van fietsers flink inperken. Alhoewel? Ze geloven nu ook al dat ze altijd voorrang hebben, ongeacht van welke kant ze vandaan komen.

Wat is je favoriete weg/route om met de Kreidler te rijden?
Ik heb geen favoriete route om met de Kreidler te rijden. Als we gaan rijden kiezen we iedere keer ook een andere route.

Wat vind jij van het opvoeren van de Kreidlers? Doe jij daar aan mee?
Tja, dat is een gevoelige vraag. Ik geloof dat er een heleboel mensen zijn die hun Kreidler opvoeren maar niet nadenken wat daar de eventuele consequenties van kunnen zijn. Wat nu als je bijvoorbeeld een fietser of voetganger aanrijdt, en deze hierdoor blijvend invalide zou worden en de verzekering betaalt niet uit omdat je brommer opgevoerd is?

Ik moet nu gelijk de hand in eigen boezem steken want ook mijn eigen RMCS is uitgerust met een 2,9PK blokcilinder welke lichtelijk door LVS is bewerkt. Het is geen hardloper geworden maar dankzij LVS kan mijn RMCS nu wel mooi meekomen en heeft trekkracht zat. Ik ben namelijk ook niet één van de kleinsten en zeker niet één van de lichtsten maar wil niet plat op de tank liggen om het allemaal bij te kunnen houden.

Afbeelding
Erik en Gerrit, Flevorit

Wie mag er absoluut niet op jouw Kreidler rijden?
Ik zou zo niemand in het bijzonder kunnen bedenken. Het spreekt voor zich dat iemand die echt niet met een brommer overweg kan, en helemaal niets met Kreidler heeft er niet op komt te rijden.

Hoeveel Kreidlers heb jij? Zou je er nog een Kreidler bij willen hebben, en welk type dan?
Ik heb vier Kreidlers waaronder een RMCS, twee RS'en en een TM.
De RMCS is op dit moment de enige Kreidler waar ik daadwerkelijk op rijd. Na de restauratie van de RMCS viel het rijden op de Nederlandse fietspaden mij zo tegen. De fietspaden vind ik over het algemeen niet zo best onderhouden en overvol. Ik wilde wel graag met een Kreidler op de normale rijbaan rijden en dat is de reden waarom ik toentertijd aan de restauratie van een RS uit '79 begonnen ben, maar tot op dit moment ben ik echter nog steeds niet met het motorrijbewijs begonnen.
De TM heb ik aangeschaft omdat er naar mijn idee ook een Kreidler met geforceerde koeling in mijn kleine collectie thuishoort. Op het Kreidlerforum heb ik toentertijd, dankzij Sander (brolli21) een idee opgedaan voor de ombouw van de TM naar een TM zoals Kreidler die toentertijd voor de Griekse markt geleverd zou hebben. Het is uiteindelijk meer een TM met RS uiterlijk geworden.
De RS uit '71 in mijn collectie is door mijn collega meegebracht uit Zwitserland. Deze RS verkeerde nog in zo'n mooie originele gebruikte staat dat het moeilijk zou worden om in de toekomst nog zo'n mooi exemplaar te vinden. Ik heb er dan ook niet lang over getwijfeld en deze RS van mijn collega gekocht..

Ik zou in de toekomst misschien nog wel graag een Kreidler op brommerkenteken willen hebben. Ik denk dan aan een machine met A tank, geen accubakken, gespaakte wielen en veel chroom. We zullen zien of er in de toekomst nog zo'n Kreidler bij gaat komen.

Ben je nog gek van andere merken bromfietsen, motoren, auto's etc.?
Die vraag is makkelijk. Mijn andere grote passie is de Volkswagen bus, en dan de derde generatie in het bijzonder, welke in Duitsland geproduceerd is vanaf 1979 tot en met 1990 (in Oostenrijk tot en met 1992 en in Zuid-Afrika tot een paar jaar geleden).

Ik ben reeds twaalf jaar in het bezit van een dubbelcabine pick-up welke daarvoor dienst heeft gedaan bij de kantonniersdienst van één van de grootste groeigemeentes van ons land. Mijn gebruikersnaam op het Forum heeft ook betrekking tot deze bus omdat de term "doka" in de VW scene gebruikt wordt voor een dubbelcabine pick-up. De term "doka" is namelijk afkomstig van het Duitse woord doppelkabine.

Afbeelding
ff snacken tijdens de Flevorit


Verder bezit ik voor mijn dagelijks vervoer nog een gesloten bestelbus welke ik, naar voorbeeld van het VW busje met Kreidler reclame van Brekina, zelf van een Kreidler reclame voorzien. Helaas is deze bus, door zijn achterin geplaatste motor, naar mijn ervaring wat minder geschikt om ook daadwerkelijk Kreidlers in te vervoeren.

Ook deze liefhebberij kan trouwens de nodige centen kosten :-)

Wat is het idiootste dat je ooit met je Kreidler hebt gedaan?
Eigenlijk nog niks. De RMCS heeft ooit voorin mijn busje mogen zitten maar ja toen zaten er ook nog geen wielen in, geen blok onder, geen voorvork in...

Ben je een mooi weer rijder, staat je Kreidler zelfs gepoetst in de huiskamer, of rij je dagelijks door weer en wind?
Ik moet bekennen dat ik een mooi weer rijder ben. De Kreidler komt alleen buiten voor een ritje in de omgeving of voor georganiseerde toerritten. Hij staat echter niet in de huiskamer als ik hem niet gebruik (hoewel ik dat stiekem best zou willen).

Welk Kreidler- of motorevenement vind jij het leukst en wil je absoluut niet missen?
Vorig jaar heb ik voor het eerst de forummeeting in Lexmond bezocht wat ik erg leuk vond. Afgelopen jaar heb ik, samen met mijn buurjongen, de Danaparidt gereden en dat was echt een geweldige dag. Die proberen we volgend jaar zeker weer mee te rijden.

Jammer dat er dit jaar geen flevorit is geweest, welke vorig jaar georganiseerd was door Jan (-Johnny- op het forum) Was een toprit met een heel klein groepje. We hebben toen een supermooie en gezellig dag gehad.

Hoe goed vind je dat je zelf kunt rijden, op een schaal van 1 tot 10? En kun je dat toelichten?
Ik zou mezelf geen cijfer kunnen geven. Of ik goed rij? Ja en nee. Ik ben geen agressieve rijder en probeer ook rekening te houden met andere weggebruikers. Ik houd bijvoorbeeld altijd rekening met de fietsers die niet gediend zijn van, of kunnen schrikken van, zo'n "rotbrommer".
Qua voertuigbeheersing weet ik dat ik beslist nog het één en ander te leren en dat komt omdat ik eigenlijk te weinig op de Kreidler rijd.

Welke persoon of welk bedrijf heeft jou het best geholpen met je Kreidler?
Mijn collega, Marinus, heeft mij enorm geholpen bij de restauratie(s) van mijn Kreidler(s) waarvoor ik hem erg dankbaar ben.

Afbeelding
Tijdens de DanaParidt toertocht 2008.

Hoe vet smeer je je Kreidler, en meng je zelf?
Ik heb in het begin zelf gesmeerd in de verhouding 1:50. Tegenwoordig tank ik brommix bij één bepaald tankstation in mijn woonplaats. Ik ben dit gaan doen op advies van mijn buurjongen die daar ooit naar binnen is gestapt met de vraag hoe zij hun brommix mengden en hoe betrouwbaar dat is. De eigenaar van het station heeft hem laten zien en uitgelegd hoe dat bij zijn station gebeurt en dat er niet wat aangerommeld wordt met de, door hen geleverde, brommix. De geleverde benzine is van zeer goede kwaliteit en mijn Kreidler (en die van anderen uit de omgeving) loopt daar erg goed op.

Je ziet dat iemand het Kreidlerkapje van je vorkbovenplaat probeert te stelen, wat doe je?
Ik zou op die persoon afstappen en hem vriendelijk vragen of het hem soms aan zijn goedwijs mankeert. Ik ben geen type dat op wacht gaat staan bij zijn brommer. Ik vraag me wel af waarom sommige mensen moeten kijken met hun handen, of zonder reden ergens aan moeten zitten of voelen.

Wat vind jij het leukst op de Kreidlersite? En waar erger je je mateloos aan op de site?
Ik vind het leuke aan de Kreidlersite dat je kunt zien waar een ander mee bezig is, je er ideeën op kunt doen, kunt leren van anderen en er daarnaast ook wel ruimte is voor zaken die niet direct met Kreidler te maken hebben.
Ik erger me op het forum eigenlijk nergens aan. Natuurlijk vind ik ook het moddergooien dat sommige gebruikers naar elkaar doen vervelend, of jaloezie die er tussen de regels door vanaf druipt maar echt ergeren doe ik me daar niet (meer) aan. Ik lees wat ik leuk vind en filter zulke zaken er voor mezelf gewoon tussen uit. Volgens mij is dit gewoon een heel leuk forum.


Welke onhebbelijkheid heb jij in het verkeer?
Waarschijnlijk rijd ik niet hard genoeg :-) Dat kan met mijn VW busje ook niet. Zou mijn rijbewijs ooit ingevorderd worden moet ik haast volgas over een woonerf gereden hebben :-)

Mijn buurjongen heeft me ook moeten leren om met de Kreidler op toeren te rijden. Ik reed in het begin veel te rustig en schakelde veel te vroeg. Tja, ik was het rijden met een VW dieseltje gewend.

Afbeelding
Nunspeet 2005 seizoensafsluiting. Erik rechts-achter in met de witte trui.

Waarvoor ga jij naar een Kreidler-evenement, wat zie (of hoor) je daar het liefst?
Uiteraard ga ik naar een Kreidler evenement om naar andere Kreidlers te kijken, ideeën op te doen en gewoon te genieten van al dat moois. Als er dan ook nog een mooie toerrit gereden wordt vindt ik het helemaal top.

Doe jij veel zelf aan je Kreidler, of besteed je alles uit?
Wat ik kan doen doe ik zelf. Bij de restauraties van mijn Kreidler(s) heb ik, misschien wel vanzelfsprekend, ondermeer het spuit- en poedercoatwerk, verchromen, blokrevisie en velgen spaken uitbesteed. Daar heb ik domweg de kennis, de apparatuur en gelegenheid niet voor.

Wat is je lievelingsmaal?
Je kunt mij een groot plezier doen met tuinbonen, een schnitzel, gebakken aardappels en een toetje na.

Vind je de Kreidlerhobby duur, of kun je kopen wat je hebben wilt?
Ik heb voor mijn huidige Kreidlers altijd nog kunnen vinden en kopen wat ik nodig had. Ik heb de afgelopen jaren echter wel met verbazing naar de stijgende prijzen zitten kijken die volgens mij soms echt van de zotte zijn.
De Kreidlerhobby is volgens mij echter net zo duur als je het zelf wilt maken. Het ligt er aan hoe hoog je de lat legt in het nastreven van perfectie en originaliteit.

Kun je alle onderdelen die je nodig hebt nog vinden? Helemaal niet meer, of alleen als je veel geld neertelt?
Ik heb tot nu toe nog alle onderdelen kunnen vinden die ik nodig had. Ik heb het, als nieuwkomer in de Kreidler hobby, wel goed gemerkt dat je dus echt met niets begint en alles aan moet schaffen. Je hebt geen onderdelenvoorraad op zolder liggen waar je in kunt gaan zoeken.

Je ziet nu ook dat steeds meer onderdelen gereproduceerd worden en dus zal het de komende jaren ook wel goed komen met de onderdelenvoorziening, mits je er natuurlijk mee kunt leven als iets niet origineel is.

Afbeelding
Tijdens de DanaParidt toertocht 2008.

Vertel tot slot nog eens iets over je zelf....
Ik ben nu 38 jaar oud en werkzaam als glassnijder/bewerker bij één van de grotere glashandels in ons land.

Naast moderator op het Kreidler forum heb ik enkele jaren geleden zelf ook een eigen forum opgezet met betrekking tot de VW bus. Ik wordt daarbij al langere tijd door een goede vriend bijgestaan in het beheer van dit forum.
Ons forum is ook onafhankelijk en kent geen clubverband. Toch zoeken de gebruikers van dit forum elkaar meestal wel op tijdens de diverse meetings. Ik was dan ook zo trots als een pauw toen er op de grote VW bus meeting in Biddinghuizen, vorig jaar door VW Nederland georganiseerd ter gelegenheid van het 60 jarig bestaan van de VW bus, een club mensen rondliep met T-shirts van “mijn„ forum!

Ik probeer zowel als beheerder op mijn eigen forum en als moderator op het kreidlerforum objectief te blijven in het nemen van beslissingen hoe moeilijk dat soms ook is. Ik kan alleen maar hopen dat ik het naar tevredenheid van de gebruikers doe.

Groeten Erik

Gebruikersavatar
brolli21
Berichten: 3345
Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:17
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#2 Bericht door brolli21 » 30 okt 2008, 23:53

Gefeliciteerd erik,echt hartstikke verdiend :clap

Gebruikersavatar
pascal
Berichten: 2888
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
Locatie: Vlak bij Lochem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#3 Bericht door pascal » 30 okt 2008, 23:56

Zekers leuk,gefeliciteerd.

Pascal

dolle aad
Berichten: 2351
Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#4 Bericht door dolle aad » 31 okt 2008, 00:37

En Super Luid Applaus voor deze moderator
:clap :clap :clap :clap

wel jammer, dat ik die VW bus eiglijk nog nooit

in het echt heb , kunnen zien .

Gebruikersavatar
simon.
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 nov 2006, 23:57
Locatie: dronten
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#5 Bericht door simon. » 31 okt 2008, 07:05

gefeliciteerd erik.

Gebruikersavatar
Kreidler Arthur
Berichten: 1254
Lid geworden op: 12 aug 2006, 17:19
Locatie: Voorhout
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#6 Bericht door Kreidler Arthur » 31 okt 2008, 07:40

gefeliciteerd :clap

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 812 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#7 Bericht door Maarten » 31 okt 2008, 07:49

De studiofoto van Erik's TM:

Afbeelding

Ik heb zelf 14 jaar met VW bussen gereden, en daar heb ik goede herinneringen aan.
De DoKa van Erik is erg cool. :-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#8 Bericht door Enzo-tvdzijden » 31 okt 2008, 08:26

Mooi stukkie Erik. Maar zoals je ik al eerder heb geadviseerd, ga snel je roze papiertje A halen kan je ook op die andere Kreidlers rijden.
Dan wordt de hobby nog leuker.

Enzo

Gebruikersavatar
udo
Berichten: 1268
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:11
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#9 Bericht door udo » 31 okt 2008, 08:28

Hi Erik!

Leuk artikel! Gefeliciteerd.

Kreidler en vw bussen is een goede combi...

Ik heb zelf een 69' SL en een 76' T2 Westfalia
(en een heleboel kevers in de fam!)

Groeten Udo

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#10 Bericht door caveman » 31 okt 2008, 08:46

van harte erik de oranje ziet er mooi uit

greetz cave 8)

Gebruikersavatar
Robert1
Berichten: 2333
Lid geworden op: 12 mei 2005, 11:39
Locatie: Ergens in Flevoland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#11 Bericht door Robert1 » 31 okt 2008, 08:48

Leuk Erik :) !

Gebruikersavatar
KK
Berichten: 291
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:11
Locatie: Leerdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#12 Bericht door KK » 31 okt 2008, 08:51

leuk stukje, en gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
arno
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 dec 2007, 19:22
Locatie: Kampen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#13 Bericht door arno » 31 okt 2008, 13:00

Leuk stukje,

maar nog even een vraagje: waar tank jij dan? Aangezien ik in de buurt woon :wink:

Gebruikersavatar
rene albers 2takt
Berichten: 943
Lid geworden op: 13 sep 2008, 13:50
Locatie: groesbeek
Gegeven waarderingen: 54 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren

#14 Bericht door rene albers 2takt » 31 okt 2008, 13:38

leuk stuk :wink:

Gebruikersavatar
Thijs Leuven
Berichten: 1778
Lid geworden op: 09 sep 2006, 21:11
Locatie: Maastricht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#15 Bericht door Thijs Leuven » 31 okt 2008, 14:01

Gefeliciteerd met deze eretitel, fan van het koningshuis? :mrgreen: :lol: :wink:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#16 Bericht door nozems » 31 okt 2008, 14:15

Erik van harte gefiliciteerd :clap in het begin hadden we nog wel contact..maar op de een of andere manier is dat verwaterd..niettemin blijf ik het leuk vinden om jouw prachtige projecten te volgen!

op de bovenste foto kijk je nou niet bepaald vrolijk,hoe kan dat :?: :wink:

ik spreek je vast wel eens op een ritje :)

Fred57
Berichten: 690
Lid geworden op: 14 jan 2008, 19:06
Locatie: Rotterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#17 Bericht door Fred57 » 31 okt 2008, 14:37

Leuk stukje ,
Gefeliciteerd erik

Gr Fred

Gebruikersavatar
Andre
Berichten: 3357
Lid geworden op: 05 feb 2004, 21:50
Locatie: Heos zeeland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#18 Bericht door Andre » 31 okt 2008, 17:06

gefeliciteerd erik :clap

hcw
Berichten: 760
Lid geworden op: 04 okt 2003, 22:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#19 Bericht door hcw » 31 okt 2008, 18:35

Het is je van harte gegund! :wink:

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#20 Bericht door dijk » 31 okt 2008, 18:42

mooi stukje erik :clap

Gebruikersavatar
BESTMAN
Winnaar Kreidlerverkiezing 2011
Berichten: 4103
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:17
Locatie: mooiste plekje op de veluwe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#21 Bericht door BESTMAN » 31 okt 2008, 19:07

gefeliciteerd erik :clap

Gebruikersavatar
vincent
Berichten: 2910
Lid geworden op: 22 jun 2005, 23:10
Locatie: Kortenhoef
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#22 Bericht door vincent » 31 okt 2008, 19:19

Mooi stuk Erik! Van harte gefeliciteerd! :D
Nu ben ik ook in bezit van een oranje oud type RS waar ik zeer blij mee ben.

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#23 Bericht door mink » 31 okt 2008, 19:30

leuk stukje ,

ja oranje rukt op ,is en blijft een mooie kleur.

leuk over de mens achter de hobby te lezen .

h.gr. henny en mink.w

Gebruikersavatar
Writer
Berichten: 956
Lid geworden op: 03 jul 2005, 23:14
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 34 keren

Gefeliciteerd

#24 Bericht door Writer » 31 okt 2008, 19:35

Hallo Erik,

Ik en vele andere met mij zijn trots op de positieve inbreng van jou in dit forum, ik ben ook in aanvang een aantal malen door jou erg prettig geholpen.

Suc6 met je hobbies en ga zo door!

Groeten,

Paul

Gebruikersavatar
kreidler-holland
Berichten: 3781
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:10
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#25 Bericht door kreidler-holland » 31 okt 2008, 20:40

Mooi stukje
en gefeliciteerd
kom u vast nog wel eens tegen op een ritje

Plaats reactie