tank voor RMCS
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
tank voor RMCS
Ik ben op zoek naar een mooie onbeschadigde en originele tank, liefst goed verchroomd (jaja, ik zal niet de enige zijn).
Deze is voor een RMCS, die momenteel voor mij (door Arno Meijer) wordt opgebouwd tot iets moois.
Er zit nu een tank op met een klein deukje; als perfectionist zou ik toch een perfect exemplaar willen hebben...
Deze is voor een RMCS, die momenteel voor mij (door Arno Meijer) wordt opgebouwd tot iets moois.
Er zit nu een tank op met een klein deukje; als perfectionist zou ik toch een perfect exemplaar willen hebben...
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Gegeven waarderingen: 858 keren
- Ontvangen waarderingen: 2085 keren
Re: tank voor RMCS
Een perfectionist bouw zelf.
Tanks komen nooit perfect bij de chromerij vandaan.
Enzo
Tanks komen nooit perfect bij de chromerij vandaan.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- adriline (05 okt 2023, 08:36)
- Waardering: 9.09%
-
Ik heb helaas weinig plaats en weinig gereedschapp.
Daarbij ook niet de echte handigheid en eerlijk gezegd ook niet meer erg veel behoefte om alles zelf te doen.
Dan kost het maar wat.
- adriline
- Gegeven waarderingen: 254 keren
- Ontvangen waarderingen: 182 keren
-
Op Marktplaats heeft hij er al een tijdje een te koop staan.
Ik heb een bod gedaan maar dat vond hij te laag: '... een goede tank kost al zoveel euro en daarbij komt nog verchromen, dat kost weer zoveel euro... dus reken uit wat een tank gaat kosten...'
Maar geen vraagprijs en dus blijkbaar ook niet de zekerheid dat het een niet lekkende tank is. Dus dat wordt hem niet.
Verder staan er diverse nieuwe verchroomde tanks te koop voor tussen 350-400 euro, maar dat zal dan een imitatie India-tank zijn.
Ik zoek rustig verder.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Gegeven waarderingen: 858 keren
- Ontvangen waarderingen: 2085 keren
Als je door Arno een Special laat bouwen zou ik zeker een India tank overwegen. Originaliteit niveau is dan toch volledig weg.pvwylick schreef: ↑05 okt 2023, 10:37Op Marktplaats heeft hij er al een tijdje een te koop staan.
Ik heb een bod gedaan maar dat vond hij te laag: '... een goede tank kost al zoveel euro en daarbij komt nog verchromen, dat kost weer zoveel euro... dus reken uit wat een tank gaat kosten...'
Maar geen vraagprijs en dus blijkbaar ook niet de zekerheid dat het een niet lekkende tank is. Dus dat wordt hem niet.
Verder staan er diverse nieuwe verchroomde tanks te koop voor tussen 350-400 euro, maar dat zal dan een imitatie India-tank zijn.
Ik zoek rustig verder.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- adriline (05 okt 2023, 11:28)
-
Nou denk ik dat je daar volledig gelijk in hebt!Enzo-tvdzijden schreef: ↑05 okt 2023, 10:44Als je door Arno een Special laat bouwen zou ik zeker een India tank overwegen. Originaliteit niveau is dan toch volledig weg.pvwylick schreef: ↑05 okt 2023, 10:37Op Marktplaats heeft hij er al een tijdje een te koop staan.
Ik zoek rustig verder.
Enzo
Met de gegeven opmerkingen kan ik wel iets, ik ga eens nadenken en voorlopig blijft de huidige tank er gewoon op zitten.
Dank aan allen die gereageerd hebben.
- Caspar
- Gegeven waarderingen: 555 keren
- Ontvangen waarderingen: 737 keren
Ik hoorde van een Duitse kennis dat er mogelijk problemen zijn met de lasnaden van de nieuwe tanks uit India , ze zouden gaan lekken.
Dat lassen van die tanks is een precaire klus , best lastig.
John Bos heeft er de juiste machine voor maar die schijnt al geruime tijd defect te zijn . Reparatie is prijzig.
John Bos heeft er de juiste machine voor maar die schijnt al geruime tijd defect te zijn . Reparatie is prijzig.
-
- Eifeltour Rijder
- Gegeven waarderingen: 862 keren
- Ontvangen waarderingen: 719 keren
india tank zonder chroom koopen voor kleen geld, alles naarbewerken en dan laaten verchroomen....Caspar schreef: ↑05 okt 2023, 11:13 Ik hoorde van een Duitse kennis dat er mogelijk problemen zijn met de lasnaden van de nieuwe tanks uit India , ze zouden gaan lekken.
ma niet te doen als je en noodig heft...
darom soiets op vorraad maaken is een optie find ik
- b.bonk
- Gegeven waarderingen: 215 keren
- Ontvangen waarderingen: 472 keren
zweet tank.
daar heb ik er van arno al 3 liggen, leuk zo een pk kanon,

-
Je mag me daarvan wel wat foto's sturen als je wil. En de vraagprijs. Graag via een PB
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Gegeven waarderingen: 163 keren
- Ontvangen waarderingen: 491 keren
En daar hangen nu eenmaal financiële consequenties aan.als perfectionist zou ik toch een perfect exemplaar willen hebben
- b.bonk
en dan weet je henk.Henk 3bakvoet schreef: ↑07 okt 2023, 11:58En daar hangen nu eenmaal financiële consequenties aan.als perfectionist zou ik toch een perfect exemplaar willen hebben
die man van de pont peren , kan daar niet van slapen.
oppelossen die handel,
- b.bonk
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Gegeven waarderingen: 163 keren
- Ontvangen waarderingen: 491 keren
Kijk dat zijn mooie berichten, vooral supermooi, dat lees ik als smetteloos.inmiddels heeft Arno een supermooie tank voor mij bemachtigd
Wat doet zo een super mooie tank nou in de verkoop? of is dat geheim vanwege de gunning?
Hulde aan Arno.
- b.bonk
tja handelaar arno , die weet dat je begint met een kratje kordaat.Henk 3bakvoet schreef: ↑13 okt 2023, 18:21Kijk dat zijn mooie berichten, vooral supermooi, dat lees ik als smetteloos.inmiddels heeft Arno een supermooie tank voor mij bemachtigd
Wat doet zo een super mooie tank nou in de verkoop? of is dat geheim vanwege de gunning?
Hulde aan Arno.
daarna handelen

- Deze gebruikers waarderen b.bonk voor dit bericht:
- arno meijer (29 nov 2023, 20:55)