De Jager: 2010 cilinder 70/80/96cc
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 590 keren
- Ontvangen waarderingen: 825 keren
Na de uitlaten, koppelingen, krukassen en 6-bakken ben ik blij te zien dat ze daar in Winkel blijven innoveren in Kreidler delen
Zoals je ziet Alexander: er is toch vraag naar nieuwe spullen voor die ouwe meuk
Complimenten.
Ik denk dat je de winst moet halen uit een plug-and-play type voor op de normale straatfiets.
Zoals je ziet Alexander: er is toch vraag naar nieuwe spullen voor die ouwe meuk
Complimenten.
Ik denk dat je de winst moet halen uit een plug-and-play type voor op de normale straatfiets.
-
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 02 jul 2004, 22:32
- Locatie: LIESHOUT
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Lieuw schreef:albertjan schreef:knap gemaakt heeft u een idee wat de prijs gaat doen
Tja......... reken op een exclusief produkt. Alleen al met het maken van de mal om te kunnen gieten zijn al meer dan 250 uur gemoeid.
Naast de cilinder komt nog de prijs van : Nicaseal, zuiger, membraan, spruitstuk, pakkingen en het met de hand afwerken van de cilinder.
Denk aan een 500 euro.
Geen koopje maar dat kan ook niet voor zo'n kleine oplage.
Bedenk wel dat het een dremate exclusief product is dat het in de toekomst een absoluut verzamel item word
Dat ziet er zeer mooi uit MAAARU of je dit gaat redden voor €500,- vindt ik nog veel knapper vindt het al knap als dat de kostprijs wordt met een kleine oplagen.
Gr Rion
-
- Berichten: 384
- Lid geworden op: 29 apr 2009, 08:56
- Locatie: steenbergen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
-
- Berichten: 2351
- Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Wauwwww , dit Ziet er wel zeer professioneel uit ,
en dà n òòk nog Nederlands Fabrikaat ,
helemaal Top
Wat mij benieuwd (en met een reden) wat wordt de CARTER-maat-
boring van een 80cc .
mvr gr aad
en dà n òòk nog Nederlands Fabrikaat ,
helemaal Top
Wat mij benieuwd (en met een reden) wat wordt de CARTER-maat-
boring van een 80cc .
mvr gr aad
Laatst gewijzigd door dolle aad op 07 dec 2009, 03:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Willem de Groot
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
- Locatie: Heemskerk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
- veldmuis
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
- Locatie: Where I lay my hat
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Vakwerk! Keek in eerste instantie wel wat raar tegen het gietwerk aan maar als dat door het vormzand komt is me dat duidelijk.
Wel een kritische noot: Voordat iedereen enthousiast die 500 euri bij elkaar gaat sparen... Houden we allemaal wel een beetje rekening met aanpassingen aan koppelingen en versnellingsbakken om dit vermogen ook nog een beetje betrouwbaar op de weg over te kunnen brengen?
Bij de 500 euri kan in ieder geval nog wel een leuk bedrag opgeteld worden voor aanpassingen aan het blok. Tevens neem ik aan dat de krukas ook vervangen moet worden door het exemplaar met een grotere slag. En dan nog de uitlaat.
Al met al denk ik dat als we het spaarvarken gaan voeren, we hem toch wel ruim meer dan 1000 euri mogen gaan voeren voordat we allemaal met een biggetje boring rondknorren
Maaaaarrrr...... het maakt het allemaal wel weer een stuk bereikbaarder
Superwerk daar in Winkel!!
P.s. verhaal over de slag van de krukas beantwoord, niet helemaal goed gelezen
Wel een kritische noot: Voordat iedereen enthousiast die 500 euri bij elkaar gaat sparen... Houden we allemaal wel een beetje rekening met aanpassingen aan koppelingen en versnellingsbakken om dit vermogen ook nog een beetje betrouwbaar op de weg over te kunnen brengen?
Bij de 500 euri kan in ieder geval nog wel een leuk bedrag opgeteld worden voor aanpassingen aan het blok. Tevens neem ik aan dat de krukas ook vervangen moet worden door het exemplaar met een grotere slag. En dan nog de uitlaat.
Al met al denk ik dat als we het spaarvarken gaan voeren, we hem toch wel ruim meer dan 1000 euri mogen gaan voeren voordat we allemaal met een biggetje boring rondknorren
Maaaaarrrr...... het maakt het allemaal wel weer een stuk bereikbaarder
Superwerk daar in Winkel!!
P.s. verhaal over de slag van de krukas beantwoord, niet helemaal goed gelezen
- dijk
- Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
- Berichten: 19184
- Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
- Gegeven waarderingen: 497 keren
- Ontvangen waarderingen: 64 keren
bij die 500 voor de cilinder kun je gerust nog 500 bijtellen voor dat je helemaal klaar bentveldmuis schreef:Vakwerk! Keek in eerste instantie wel wat raar tegen het gietwerk aan maar als dat door het vormzand komt is me dat duidelijk.
Wel een kritische noot: Voordat iedereen enthousiast die 500 euri bij elkaar gaat sparen... Houden we allemaal wel een beetje rekening met aanpassingen aan koppelingen en versnellingsbakken om dit vermogen ook nog een beetje betrouwbaar op de weg over te kunnen brengen?
Bij de 500 euri kan in ieder geval nog wel een leuk bedrag opgeteld worden voor aanpassingen aan het blok. Tevens neem ik aan dat de krukas ook vervangen moet worden door het exemplaar met een grotere slag. En dan nog de uitlaat.
Al met al denk ik dat als we het spaarvarken gaan voeren, we hem toch wel ruim meer dan 1000 euri mogen gaan voeren voordat we allemaal met een biggetje boring rondknorren
Maaaaarrrr...... het maakt het allemaal wel weer een stuk bereikbaarder
Superwerk daar in Winkel!!
P.s. verhaal over de slag van de krukas beantwoord, niet helemaal goed gelezen
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
-
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 15:13
- Locatie: Stompwijk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Contacteer:
Das toch helemaal niet de issue in dit tipic mannen!! Het gaat puur en alleen over de cilinder.
Ga maar eens een cilinder uitdraaien,tunen,nicasilen en een verse aardappel erin. Kom je een heel eind richting die 500,als je het netjes wilt hebben.
En bij deze aantallen kan je het nu eenmaal niet vergelijken met bv een hebo of malossi waar ze en tig duizend van gieten.
Ga maar eens een cilinder uitdraaien,tunen,nicasilen en een verse aardappel erin. Kom je een heel eind richting die 500,als je het netjes wilt hebben.
En bij deze aantallen kan je het nu eenmaal niet vergelijken met bv een hebo of malossi waar ze en tig duizend van gieten.