50 cc parmakit 20 mm bing

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Vraagje kleur bougie + even voorstellen

#26 Bericht door tomgp200 » 19 feb 2011, 09:47

Goedemorgen,

Zou jullie op de hoogte houden en ik ben inmiddels wat verder. De busjes voor de carburateur zijn klaar :!:

Afbeelding

Afbeelding

Begin volgende week komt het "ophoogplaatje" binnen voor het spruitstuk. Dit heeft een forumlid voor me uitgefreesd, dank hiervoor :!:

Zodra alles enigzins loopt ga ik samen met diegene wie ook onderhoud/reparatie van de auto doet de ontsteking afstellen mbv stroboscoop; dat heb ik namelijk zelf niet.

Mocht de cilinder helemaal niet bevallen zal ik er wat aan laten doen, maar eerst is zo proberen.

Tom

WimOudewater
Berichten: 893
Lid geworden op: 02 aug 2010, 23:34
Locatie: Oudewater
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Vraagje kleur bougie + even voorstellen

#27 Bericht door WimOudewater » 19 feb 2011, 11:07

Kraftwerk en garantie? Jaa, garantie op fabrikage fouten, maar als je een ratel kapot hebt na gewoon normaal gebruikt te hebben, krijg je echt geen nieuwe hoor...dan kan je beter Vacom hebben
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook Kraftwerk gereedschap waar ik heel tevreden over ben, maar over de service van Kraftwerk ben ik niet echt te spreken...

20euro kost deze, kan je dr nog eens een slopen :P
Afbeelding
tomgp200 schreef:
Enzo-tvdzijden schreef:
tomgp200 schreef:Hallo,

De cilinder + carb was gister al binnen. Cilinder is gemonteerd en en de kopmoeren netjes met momentsleutel aangetrokken.


Iemand ervaring met deze momentsleutel?
Jazeker, ik heb hem van het Zwitserse kwaliteitsmerk Kraftwerk. Die geven garantie op hun gereedschap en hebben een breed assortiment waardoor zij bv ook ander kwaliteit gereedschap met hun eigen merknaam voeren zoals Stanley rolmaten, tangen van Knipex enz.

Ik heb deze momentsleutel van 5-25 Nm al aan de digitale geijkte Snap-On sleutel gehad en hij is zeer nauwkeuring in te stellen. Betaalbaar toppertje.

Enzo

Oke fijn om te weten, normaal gezien verkoopt die zaak ook absoluut geen rommel. Zie dat die van jou 3/8 is. De mijne is 1/4 en daar moet ik nog even een verloopje voor regelen naar 3/8. Had er nu een 1/4 verlengstukje + dop bij gekregen. Dus voor 60 € was ik klaar.

Daarbij koop je zo'n ding denk ik ook voor het leven.

Tom

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60403
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 968 keren
Ontvangen waarderingen: 2283 keren

Re: Vraagje kleur bougie + even voorstellen

#28 Bericht door Enzo-tvdzijden » 19 feb 2011, 11:13

Dat zou kunnen. Heb het nog nooit nodig gehad.
Mijn hoofdmerken zijn zeker Facom en Snap-on en Kraftwerk.
Ik ben niet elke dag aan het ratelen en gebruik het juiste gereedschap voor de juiste doeleinden. Dat is eigenlijk het belangrijkste.

Enzo

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#29 Bericht door tomgp200 » 20 feb 2011, 16:33

Hallo,

Zonder het ophoogplaatje blijkt de carburateur ook net te passen, voor het mooie komt wel het ophoogplaatje er tussen, de choke gaat nu net langs het frame.

Afbeelding


De setup:

-Ori luchtfilter
-Ori zeefje met 2 plaatjes er uit
-immi 20 mm bing met 90 sproeier(ori)
-50 cc parmakit met booster
-Uitlaatbocht is ingekort zodat hij 3 cm in de uitlaat steekt
-bougie b8hs
-12/36 vertanding (gaat sowieso naar 13/36)

Volgensmij is de sproeier te klein, bougie is grijs en hij blijft stationair gigantisch in toeren oplopen. Ook begint hij bij volgas lichtelijk te haperen. Wat denken jullie wat voor maat ik ongeveer moet hebben??? Ik heb 80,82, 85, 86 en 90. Alleen de maten 82 en 90 zijn helaas ori, heb vernomen dat ik dus van die immi sproeiers niet veel kan navertellen of de maat klopt?

De luchtregelschroef heb ik afgesteld als origineel en de stand van de gasnaald ook.

Verder moet ik zeggen dat hij ook met die 82 ori wel erg mooi loopt alleen stationair niet en de 90 loopt ook wel lekker alleen volgas niet. Bij beide sproeiers blijft de bougie echt grijs. Moet ook erbij vertellen dat het luchtfilter niet meer passend krijg op het frame :?

Las hier op het forum meerdere keren dat zonder aanpassingen de cilinder niet echt veel deed. Moet zeggen dat ik hem juist wel erg fijn vind lopen en het valt mij juist heel erg mee.

Groeten

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6371
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 56 keren
Ontvangen waarderingen: 37 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#30 Bericht door Gijs » 20 feb 2011, 16:36

zit er netjes op.

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13635
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 590 keren
Ontvangen waarderingen: 823 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#31 Bericht door Caspar » 20 feb 2011, 22:02

Geen valse lucht ?
Ga anders met je leerlaufdüse 1 maat omhoog of draai je luchtstelschroef eerst eens een halve slag open.
Met sproeier 82 zou de bougie toch niet grijs moeten zijn :-k

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#32 Bericht door nozems » 20 feb 2011, 22:19

Grijs hoeft nog niet perse te zeggen dat ie te arm staat,al kun je het er beter niet op gokken.......mij valt wel op dat bij tempraturen rond het vriespunt je bougie,s niet altijd mooi lezen zegmaar, ondanks dat je motor heel rijk staat afgesteld...maar is dat wel een carburateur voor een 2tact~'?

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#33 Bericht door tomgp200 » 21 feb 2011, 17:10

Caspar schreef:Geen valse lucht ?
Ga anders met je leerlaufdüse 1 maat omhoog of draai je luchtstelschroef eerst eens een halve slag open.
Met sproeier 82 zou de bougie toch niet grijs moeten zijn :-k
Valse lucht lijkt me heel stug. De stationair sproeier is nu 35, wat zou dat dan moeten zijn? En de luchstelschroef staat 1,5 slag open nu. Gekke is dat ie met 82 eigenlijk echt mooi loopt ja, maar de bougie blijft grijs. Met 90 zelfde verhaal, alleen begint ie dan volgas raar te doen.
nozems schreef:Grijs hoeft nog niet perse te zeggen dat ie te arm staat,al kun je het er beter niet op gokken.......mij valt wel op dat bij tempraturen rond het vriespunt je bougie,s niet altijd mooi lezen zegmaar, ondanks dat je motor heel rijk staat afgesteld...maar is dat wel een carburateur voor een 2tact~'?
Dat antwoord zal ik je schuldig moeten blijven, het is er één van protuning. Zou ik dat zo moeten kunnen zien dan?

Tom

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13635
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 590 keren
Ontvangen waarderingen: 823 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#34 Bericht door Caspar » 21 feb 2011, 21:57

Sproeiers zijn met dit weer i.d.d. moeilijk te lezen aan de hand van de bougiekleur.
Carburateur (de ori Bing) kom je ook tegen op een KS80 van Zündapp , is ook 2 takt.
Leerlaufduse 35 zou goed moeten zijn , 40 proberen kan geen kwaad , gezien het jengelen.
Spuit eens wat remreiniger op verdachte plaatsen als hij loopt. Indien hij stationair harder gaat lopen trekt hij daar valse lucht.
Ik neem aan dat de krukaskeerringen niet lekkken ?

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#35 Bericht door nozems » 21 feb 2011, 22:44

Dat is een goeie,maar bij mij gebeurde eens het omgekeerde, de motor trok een beetje valse lucht op de aansluiting van het spruitstuk (die was versleten)..die bleef stationair ook altijd dansen, beetje remmenreiniger erop gespoten en hij ging langzamer lopen, sloeg zelfs af!je snapt ik had de motor feitelijk afgesteld op het gegeven dat ie valse lucht trok....maar de remmenreiniger dichte het tijdelijk af,waardoor het mengsel te rijk werd en de motor afsloeg........hoe dan ook dat kan ook gebeuren, je weet dan ook dat ie valse lucht trekt!

Voor wat het bougiebeeld aangaat, grijs hoeft niet slecht te zijn, maar koffiebruin is voor een 2tact een beter beeld!~maar soms heb je weleens dat een bougie slecht wil tekenen.....erop gokken dat b.v grijs goed is zou ik niet zomaar doen!het kan je je motor kosten.

Een temperatuursensor zou uitkomst moeten bieden (die plaats je onder je bougie)...al moet ik je het antwoord schuldig blijven wat de werktempratuur op vollast zou mogen wezen.... :oops: Bij De Jager zeggen ze dat het boven de 100gr al link wordt, anderen liggen niet wakker van 130/140gr :roll:
Mijn ervaring met bleke bougie,s....ik denk dat het boven de 120gr wel link kan worden..dus tussen de 100 en de 120gr zal goed moeten zijn.

dolle aad
Berichten: 2351
Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#36 Bericht door dolle aad » 22 feb 2011, 00:05

Zal (waarschijnlijk ) omdat i een nieuwe bougie erin heeft gestopt

voordat daar n kleurtje opzit , kan die nog wel even een "paar" Km,s erbij tuffen

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#37 Bericht door tomgp200 » 22 feb 2011, 19:43

Caspar schreef:Sproeiers zijn met dit weer i.d.d. moeilijk te lezen aan de hand van de bougiekleur.
Carburateur (de ori Bing) kom je ook tegen op een KS80 van Zündapp , is ook 2 takt.
Leerlaufduse 35 zou goed moeten zijn , 40 proberen kan geen kwaad , gezien het jengelen.
Spuit eens wat remreiniger op verdachte plaatsen als hij loopt. Indien hij stationair harder gaat lopen trekt hij daar valse lucht.
Ik neem aan dat de krukaskeerringen niet lekkken ?
Van de krukaskeerringen kan ik alleen maar zeggen dat aan de vliegwielkant niks geks te zien is. Koppelingskant geen idee, versnellingsbakpeil is niet gezakt oid. Die andere tip zal ik binnenkort proberen gaan ja. Ik had al geschreven dat ik het luchtfilterhuis niet meer op het frame passend krijg, zit er nu "tegenaan" :? Zou dit niet dat effect kunnen geven?
Voor wat het bougiebeeld aangaat, grijs hoeft niet slecht te zijn, maar koffiebruin is voor een 2tact een beter beeld!~maar soms heb je weleens dat een bougie slecht wil tekenen.....erop gokken dat b.v grijs goed is zou ik niet zomaar doen!het kan je je motor kosten.
Kijk, en daarom stelde ik deze vraag hier ook :D Net redelijk wat vernieuwd en zou het niet door zoiets doms kapot laten lopen.
dolle aad schreef:Zal (waarschijnlijk ) omdat i een nieuwe bougie erin heeft gestopt

voordat daar n kleurtje opzit , kan die nog wel even een "paar" Km,s erbij tuffen
Echt nieuw was hij niet eigenlijk, maar met deze afstelling heeft de bougie natuurlijk eerder niet gedraaid.

Tom

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#38 Bericht door nozems » 22 feb 2011, 19:48

Het kan soms lang duren voor een bougie gaat kleuren, dat had ik zelfs met m,n standaard RS indertijd, een ander douwt er een nieuwe in en heeft na 5km al een prachtige koffiebruine bougie, bij mij ziet ie er na 2000km nog uit alsof ie zo uit het doosje komt :roll: :lol: ...ik heb daarom maar eens een temperatuursensor gekocht, die laat gelukkig geen gekke dingen zien, dan weet ik dat ik toch wel goed zit, ondanks dat ie niet kleuren wil :wink:

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13635
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 590 keren
Ontvangen waarderingen: 823 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#39 Bericht door Caspar » 22 feb 2011, 21:18

Dat de luchtfilterbuis niet meer op het frame past is jammer , maar zou niet dit euvel moeten veroorzaken.

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#40 Bericht door tomgp200 » 24 feb 2011, 16:23

Oké, allen dank voor uw antwoorden :D

Zal alles nog is een keer rustig nalopen. Het luchtfilter maak ik eerst eens goed warm en probeer het dan nog eens.

Maar dat word volgend weekend, door werk en wintersport aankomende week geen tijd :!:

Groeten Tom

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#41 Bericht door tomgp200 » 24 feb 2011, 16:29

Caspar schreef:Sproeiers zijn met dit weer i.d.d. moeilijk te lezen aan de hand van de bougiekleur.
Carburateur (de ori Bing) kom je ook tegen op een KS80 van Zündapp , is ook 2 takt.
Leerlaufduse 35 zou goed moeten zijn , 40 proberen kan geen kwaad , gezien het jengelen.
Spuit eens wat remreiniger op verdachte plaatsen als hij loopt. Indien hij stationair harder gaat lopen trekt hij daar valse lucht.
Ik neem aan dat de krukaskeerringen niet lekkken ?
Zou die truc met remreiniger ook werken bij (iig de linker) krukaskeering?

Gr

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13635
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 590 keren
Ontvangen waarderingen: 823 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#42 Bericht door Caspar » 24 feb 2011, 20:48

Ja , alleen lastig om tussen/langs het vliegwiel te mikken.
Veel imi luchtfilterbuizen hebben een te klein gat bij de frame aansluiting.
Terugsturen of met een stanley mes even wat groter maken.

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#43 Bericht door tomgp200 » 04 mar 2011, 12:14

Goedemiddag allen,

Vanmorgen weer even een paar uurtjes aan de kreidler besteed, en heb het probleem van de valse lucht gevonden. Had de zgn plastic beschermhoes van het gasdeksel niet gemonteerd, dit zorgde voor problemen. Vind het geen gezicht, maar hij blijkt toch echt een functie te hebben :lol:

Caspar schreef:Ja , alleen lastig om tussen/langs het vliegwiel te mikken.
Veel imi luchtfilterbuizen hebben een te klein gat bij de frame aansluiting.
Terugsturen of met een stanley mes even wat groter maken.
Luchtfilter is ook passend gemaakt. Nu kan het afstellen beginnen; heb sproeier nummer 82 gebruikt en wou het daar eens mee gaan proberen. Goede keuze?


Ff 2 foto'tjes


Afbeelding

Afbeelding

Groeten Tom

Gebruikersavatar
bud
Berichten: 556
Lid geworden op: 28 sep 2002, 12:15
Locatie: noord holland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#44 Bericht door bud » 04 mar 2011, 17:14

De rubber hoes zorgt ervoor dat er geen vocht in de carb terecht kan komen via de kabel stelschroef en dat er geen valse lucht wordt aangezogen via deze omslachtige omweg.Complimenten voor de setup,ziet er keurig uit,zo te zien niks aan het toeval over gelaten.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60403
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 968 keren
Ontvangen waarderingen: 2283 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#45 Bericht door Enzo-tvdzijden » 04 mar 2011, 17:18

Nog wel even doorvoer rubbertje in je achterspatbord doen. Zo hoort dat niet.

Enzo

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#46 Bericht door nozems » 04 mar 2011, 17:22

Mocht je toch nog met te bleke bougie,s blijven, dan kun je wellicht ook kijken naar de naaldsproeierbuis en je gasnaald,dat kan namelijk ook nogal veel uitmaken., ziet er goed uit!

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13635
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 590 keren
Ontvangen waarderingen: 823 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#47 Bericht door Caspar » 04 mar 2011, 17:29

Mooi dat je het gevonden hebt.
Ik denk dat sproeier 82 wat aan de ruime kant is , maar dat kan geen kwaad.
Groot beginnen , kijken wat je bougie doet , en dan eventueel zakken met je sproeiermaat.

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#48 Bericht door tomgp200 » 04 mar 2011, 18:05

bud schreef:De rubber hoes zorgt ervoor dat er geen vocht in de carb terecht kan komen via de kabel stelschroef en dat er geen valse lucht wordt aangezogen via deze omslachtige omweg.Complimenten voor de setup,ziet er keurig uit,zo te zien niks aan het toeval over gelaten.
Dank u :!:
Enzo-tvdzijden schreef:Nog wel even doorvoer rubbertje in je achterspatbord doen. Zo hoort dat niet.

Enzo
Ja heb je gelijk in, wil er eigenlijk als eerstvolgende een dieper spatbord op schroeven en deze meespuiten in kleur van het frame.

Dan zal ik een doorvoerrubbertje in het spatbord doen. :D
nozems schreef:Mocht je toch nog met te bleke bougie,s blijven, dan kun je wellicht ook kijken naar de naaldsproeierbuis en je gasnaald,dat kan namelijk ook nogal veel uitmaken., ziet er goed uit!
Hij loopt niet-afgesteld al best fijn. Heb nog wel een ori naaldsproeierbuis liggen helaas geen gasnaald. Maar ik wou het eigenlijk eerst ff zo proberen :!: Weet iemand trouwens waarom bij een immitatie carburateur wel overal bing tekens opstaan? Gasschuif, sproeier, stationair sproeier; is toch eigenlijk komisch ?!
Caspar schreef:Mooi dat je het gevonden hebt.
Ik denk dat sproeier 82 wat aan de ruime kant is , maar dat kan geen kwaad.
Groot beginnen , kijken wat je bougie doet , en dan eventueel zakken met je sproeiermaat.
Oké, ik had hem er eigenlijk weer ingedaan omdat jij dat in een vorig antwoord zei. De bougie is nog steeds grijs als het aan mij ligt, vraag me alleen af of ik niet gewoon een beetje kleurenblind ben :?

Groeten Tom

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#49 Bericht door nozems » 04 mar 2011, 18:12

maak eens een goede foto, grijs tot reebruin mag een bougie kleuren, grijs hoeft niet slecht te zijn, maar grijs zie je ook als ie arm staat, dus op grijs kun je wat dat betreft nooit echt vertrouwen denk ik, je kan het ook drastisch doen, douw er een 10maten grotere hoofdsproeier in (een 92 ofzo) en als het je nog lukt om weg te rijden, ga dan eens een stukje volgas rijden, soms is dat de enige manier om er achter te komen, als ie dan niet 4tact bovenin weet je dat ie tekort heeft gestaan :wink: en zo kun je zien wat dat doet met je bougiekleur :wink:

Gebruikersavatar
tomgp200
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2008, 11:19
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 50 cc parmakit 20 mm bing

#50 Bericht door tomgp200 » 04 mar 2011, 18:20

nozems schreef:maak eens een goede foto, grijs tot reebruin mag een bougie kleuren, grijs hoeft niet slecht te zijn, maar grijs zie je ook als ie arm staat, dus op grijs kun je wat dat betreft nooit echt vertrouwen denk ik, je kan het ook drastisch doen, douw er een 10maten grotere hoofdsproeier in (een 92 ofzo) en als het je nog lukt om weg te rijden, ga dan eens een stukje volgas rijden, soms is dat de enige manier om er achter te komen, als ie dan niet 4tact bovenin weet je dat ie tekort heeft gestaan :wink: en zo kun je zien wat dat doet met je bougiekleur :wink:
Zal morgen bij daglicht eens een goede foto maken. Heb hem idd al geprobeerd met een sproeier 90 (ori) En dan gaat ie bovenin echt raar doen ja, daarom dacht ik wel aardig goed te zitten. Moet ik wel eerlijk toegeven dat me niet helemaal duidelijk is wat nu met 4takten bedoelt word, hij begint dan een beetje "over te slaan"

De rest van de sproeiers wat ik heb zijn immitatie, had begrepen dat ik dan eigenlijk niks over de maat kan zeggen?

Moet wel zeggen dat hij nu ook koud mooi vlot start :D En heb hem vanmorgen al ff getest met de navi erop; heb net de 70 weten te halen maar draai dan zo'n bult toeren dat ik eigenlijk niet echt vol durf te houden op die manier :?
Misschien toch maar even een groter voortandwiel erop zetten, ik ben al van 12 naar 13 gegaan.

Groeten

Plaats reactie