So,
de
Ignitech loopt met de Kokusan ....

,
en start ook zonder Akku met de roode draad van de +12V uit de regelaar.... de spanning is also hoog genoeg voor de start.
in gebruik van de Kokusan is de ori Pickup (roode draad en witte draad van de Massa) en de 5 lichtspoelen (geele draad)
de HSP (groene draad) komt eruit....
de Tourenteller kan man instellen met de
Ignitech CDI : 4 impulsen per round voor 24.000er en 6 impulsen per round voor 36.000er
Heb nu eerst als basis de kromme van den HPI 210 ingegeven... loopt alt goed... ma nu noog op de testbank....
Finden van de stuurpunt van de pickup:
0° instellen met het vliegwiel en dan 35° op de carter....
dan eerst CDI op 0° instellen tot 3000 touren....
dan de ankerplaat so instellen, dat bij het aankicken (Bougie eruit) moet dan punt Vliegwiel op punt Carters bij 0° tezammen kommen.
als je de Grondplaat ingestellt had.... dan de
Ignitech CDI met get Programma op 35° instellen. dan aankicken.... als dan de punt van het Vliegwiel op de carterpunt van 35° is.... is het klar...
voor de ankerplaatverstelling moet je de grondplaat wat bewerken....
dan een kromme ingeven... z.B die van HPI of andere, en het werkt...
kabels heb ik met Poverseal stecker klar gemaakt.... is praktisch find ik....
Ignitech CDI en Busie heb ik van EMOT- Racing
Kokusan EVO van Born2Brom
Groeten, Roman