hoi,
er is zat over geschreven maar toch graag jullie mening.
ik gebruik de blauwe loctite 5926 voor carter afdichting e.d. icm met de papieren pakking.
wat is de droogtijd ? wanneer kan je het blok veilig afvullen met olie zonder dat de overtollige pakking aan de binnenzijde zich gaat mengen/een reactie aangat met de olie o.i.d.?
welke vloeibare pakking gebruiken jullie en hoe/waarom ?
groet ben.
blauwe loctite 5926
- kreidlerben
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 23:31
- Locatie: omgeving amersfoort , k54/32D geforceerde koeling kleur beige/grijs 1970, 3 voetversnelling, kickst
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60282
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: blauwe loctite 5926
Precies niet nodig bij strakke carters. Pakking maak ik effe nat met plantenspuit en dicht fie handel.brommer schreef:Gebruik nooit vloeibare pakking, alleen de gewone pakking en lekt nooit.
Enzo
-
- Berichten: 1330
- Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
- Locatie: Onder N.A.P
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: blauwe loctite 5926
Kan geen kwaad maar is normaliter idd niet nodig. Na een paar uur is de boel wel droog. Mengt niet met olie. Volgens fabrieksspecificaties gebruik ik het ook bij mijn BMW-motor. Vooral niet te veel aanbrengen waardoor de boel binnenin gaat klodderen.