70cc geplaatst....

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5501
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: 70cc geplaatst....

#26 Bericht door kreidler844 » 16 jan 2018, 21:27

Lees nou nog maar even 10 berichten hierboven.

Ruudje
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jul 2014, 21:51
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 70cc geplaatst....

#27 Bericht door Ruudje » 17 jan 2018, 05:59

Misschien kun je me vertellen hoe dit op te lossen, kan dit zelf gedaan worden en waar moet dan opletten, en vooral wat moet ik doen.
Durf ik wel een cilindertje aan te wagen....

Ruud

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5501
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: 70cc geplaatst....

#28 Bericht door kreidler844 » 17 jan 2018, 17:46

Ruudje schreef:Misschien kun je me vertellen hoe dit op te lossen, kan dit zelf gedaan worden en waar moet dan opletten, en vooral wat moet ik doen.
Durf ik wel een cilindertje aan te wagen....

Ruud
Allereerst de vraag welke cilinder je er op hebt gezet (70 cc bestaat namelijk niet)..... post anders maar een foto, ook van de zuiger.

Ruudje
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jul 2014, 21:51
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 70cc geplaatst....

#29 Bericht door Ruudje » 13 nov 2018, 05:37

Heb bovenstaand blok vervangen voor een indirecte 5 bak met w5 cilinder 20 mm bing en een 12 polige bosch ontsteking. Dit geheel zo in één keer gekocht en over geplaatst met onderstaand relaas als gevolg:
Nee, geen rommelaar......
Maar heb dus ander blok aangeschaft waar alles nog op en aan zat ( en liep).
Heb enkel blok overgezet en een bosch bobine gemonteerd (deze werd niet mee verkocht..) de ontsteking is 12 polig van bosch.
Hij vonkt dus maar loopt met moeite een klein beetje en zomaar even stationair , als je dit al zo mag noemen.
Heb al meerder malen geprobeerd foto te plaatsen maar ze zijn te groot, zal eens nakijken hoe ik dit kan doen..

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60234
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 948 keren
Ontvangen waarderingen: 2247 keren

Re: 70cc geplaatst....

#30 Bericht door Enzo-tvdzijden » 13 nov 2018, 07:14

Voor foto's

Maak je foto kleiner dan 200 kb volgens viewtopic.php?f=7&t=11664&hilit=faq+verkleinen

of

Druk in je bericht op "bladeren", zoek op je PC de foto, selecteren en OK, druk op "voorbeeld" en herhaal tot max. 8 foto's en dan "bevestigen" en ze staan in je bericht.

Win 7, Vista, 8 en 10 http://imageresizer.codeplex.com/releases/view/30247

WinXP Microsoft biedt Ook een gratis foto-verkleiningsprogramma aan voor de gebruikers van het besturingsprogramma: Windows XP. Het programma is echter (ook) geheel in het Engels.
Het bestand is hier te downloaden:

http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe

Als u de installatie bent doorlopen kunt u in de Windows Verkenner met de rechtermuisknop op een foto (of meerdere geselecteerd) drukken om vervolgens op: "Resize pictures" te klikken. Hier krijgt u het volgende schermpje, waarin u de eisen aan de verkleinde foto kan instellen. "Small" is meestal als ze niet al te groot waren al perfect voor het forum

Ook op de IPad zijn er diverse app's om een foto klein te maken. Bijvoorbeeld "Resize Me" of nog makkelijker en betere app "Reduce"

Ook nog een mogelijkheid is de foto's naar je eigen mailadres te sturen. Mailprogramma outlook vraagt dan om te verkleinen of originele grootte. Kies verkleinen.

Enzo

Ruudje
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jul 2014, 21:51
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 70cc geplaatst....

#31 Bericht door Ruudje » 13 nov 2018, 11:40

Oké gaan we proberen bedankt

Plaats reactie