Wie in NL kan mij verder helpen met reviseren?

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Plaats reactie
Bericht
Auteur
RemcoS
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2018, 18:22
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Wie in NL kan mij verder helpen met reviseren?

#1 Bericht door RemcoS » 31 mar 2019, 16:01

Goedemiddag allemaal. Nu was ik in eerste instantie niet van plan het blok open te halen maar ik wilde even een kijkje nemen naar de platen. Dat zag er niet best uit, te weinig olie, moer los, weinig moedgevend. Dus dan toch maar helemaal los aldus geschiedde. Nu ben ik zo ver dat alleen de lagers nog in de carter helften zitten en ik las dat door verhitting deze er uit vallen. Maar ik ben me bewust dat ik zelf geen gereedschappen genoeg heb om bussen te vervangen en de vereiste upgrades te maken. Dan is er het probleem dat ik in Barcelona woon. Hier zijn wel goede revisie bedrijven maar geen enkele met Kreidler kennis & achtergrond dus breng ik het zaakje naar iemand met ervaring en verstand van zaken. Eigenlijk wil ik het blokje perfect hebben, ook perfect schoon trouwens. Naar wie kan ik de hele handel sturen om er wat moois van te maken? Ik stuurde al een bericht naar Johan, veel goed over gelezen (Lazy Rider geloof ik).

Bijgaand wat foto´s van hoe eea er bij ligt sinds gisteren. Thanks!

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie