Me Kreidler zit weer in elkaar maar start niet.
Nu denk ik al redelijk zeker te weten waar het probleem zit, de ontsteking staat niet goed, nieuwe bougie vonkt wel.
Tank zit redelijk vol met 10 liter verse Aspen benzine.
Dus ik zocht op hoe je de ontsteking afstelt, want na 20 jaar weet ik dit niet meer precies. Grappig is dat die 0,35 mm nog wel in me kop zit. Voor de bougie en de punten.

Toen vond ik dit en volgens mij komt dat ook uit een boekje wat ik ooit had.
http://www.kreidlerspecials.com/171601165
Nu de vragen, wat is dat voor een lampje, waar die tekst het over heeft? (Ik heb wel een spanning zoeker, maar dat bedoelt de tekst volgens mij niet. (ik heb ook geen accu)
Verder, kunnen contact punten slecht worden van lang niet gebruikt te zijn? Corrosie ?
Kunnen van een vliegwiel de magneten te oud zijn?
Verder valt me op, dat mijn blok een indirecte 4 bak, niet twee van die gleuven heeft zoals op dat plaatje, maar slechts één.
Zit al te denken of ik zoek ga naar krokedillen bekjes voor me multimeter, dan heb ik geen lampje nodig.
Een maat van mij is al op zoek in zijn garage naar een diepte meter, maar anders ga ik me schuifmaat gebruiken, om de 0,9 mm voor BDP, te meten.
Ik ben redelijk optimistisch, want er was een kort moment, waarop de Kreidler al iets van een teken van leven gaf.