11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019 Nürburgring (D)

Moderator: Eifelyeti

Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
kilometerfresser
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 nov 2011, 22:42
Locatie: Bad Honnef (D)
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 20 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#226 Bericht door kilometerfresser » 15 jul 2019, 18:32

Nürburgring gucke ich mir lieber im Sessel an, gesünder für mich und für die Kreidler.

https://youtu.be/3JRbZV5epX4

Gruß

Bernd

piet1945
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 sep 2009, 19:00
Locatie: megen
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#227 Bericht door piet1945 » 15 jul 2019, 22:19

Met Piet,
Leo en Ik hebben een geweldig weekend gehad.
Met dank aan de Deutse jongens en alle anderen.
Hotel heel goed.
Als de volgende toer weer zo goed is ga ik zeker weer mee.
Alle kreidler mannen en vrouwen bedankt. Het was top.
Groet Leo en Piet 👌

Gebruikersavatar
tonny59
Berichten: 1609
Lid geworden op: 23 okt 2005, 19:08
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#228 Bericht door tonny59 » 15 jul 2019, 22:35

:thumbsup Wij hebben opnieuw van een mooie eifeltour mogen genieten dankzij de organisatie en onze voorrijder Peter. :rs :rs :rs :rs :rs
Voor joke en mij was het daarnaast heel bijzonder om samen met Hans en dochter Saskia te mogen rijden.
Dit heeft ons en wij gaan er vanuit Hans en Saskia ook heel goed gedaan.
Organisatie en deelnemers, hartelijk dank voor jullie positieve inbreng :thumbsup

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#229 Bericht door Eifelyeti » 16 jul 2019, 10:53

Het einde van de "Flitschgas Kreidler Eifeltour"

Hallo Eifeltour deelnemers,

Ik wil alle voorrijders en helpers van de Eifeltour graag bedanken voor deze en alle voorgaande Eifeltouren dat ze zich ingezet hebben. Velen zijn al die jaren trouw blijven komen maar ook veel nieuwkomers hebben we mogen verwelkomen.

We zijn begonnen met ongeveer 12 gasten. Johan en ik hebben elkaar verschillende zondagen ontmoet en de eerste tour samengesteld. Om zeker te weten of de tour wel in Nederland zou aanslaan hebben we via Maarten een topic geopend. Nu eindigt het met 60 deelnemers.
Dit is zeker een bewijs van het succes voor jullie als deelnemers, de helpers en voorrijders die er ooit bij waren, zonder welke de Eifeltour niet mogelijk zou zijn geweest.

We verloren ook 2 tourvrienden die helaas (te) vroeg overleden, maar nooit door ons zijn vergeten.

De laatste tour was één van de beste, zo niet de beste van allemaal. Nu is het tijd om de tour te beeïndigen. Je moet immers stoppen op het hoogtepunt!

Het moet ook gezegd worden dat we altijd aan de grens van de wet zijn geweest. Want wanneer is het een officiële tour en wanneer niet? Immers meer en meer mensen in de samenleving zijn op zoek naar “de schuldige” die men aansprakelijk stellen kan in plaats van de hand in eigen boezem te steken en te zeggen dat het je eigen schuld was. Maar alles is altijd goed verlopen.

De touren met voorbereiding hebben mij bijna 4000 € gekost. Het was echter geen Euro te veel voor voor het vooraf afrijden van de touren, slijtage, benzine, hotels, telefoon, eten, auto etc.
Velen hebben ook veel tijd geïnvesteerd om een leuk weekend met en voor jullie te creëren. Voor ons, als privé-persoon, is het gewoon te veel en de tour is te groot geworden.

Het wordt ook steeds moeilijker om mensen te motiveren om zich voor de tour in te zetten.
De reden hiervan is dat sommige helpers en voorrijders van de diverse groepen na al die jaren geen tijd meer hebben door professionele – of familiaire veranderingen of simpelweg gewoon geen zin meer hebben. De andere helpers en voorgangers moeten dat dan opvangen en meer doen. Dat draagt niet bij aan het goede gevoel. Want ook voor hen moet het toch leuk zijn?

Alles verdwijnt of stopt, op één of andere manier ...
Het werk voor de volgende tour begon altijd na de laatste tour en van jaar tot jaar werd het steeds moeilijker om het toenemend aantal van deelnemers te huisvesten en een goed hotel met voldoende kamers te vinden. Het moet ook voor iedereen betaalbaar zijn.

Ook zetten we ons al jaren in tegen groepsvorming. We konden dat min of meer tegengaan. Echter met 60 mensen was dit niet helemaal te voorkomen.

Tot slot zou ik alle mensen willen bedanken voor jullie positieve feedback en het zou leuk zijn om de "Flitschgas Kreidler Eifeltour" in goede herinnering te houden.


Jullie Kreidler-vriend Eifelyeti


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Das Ende der „Flitschgas Kreidler Eifeltour“

Hallo Eifeltourteilnehmer,

ich möchte mich bei allen Vorfahrern und Helfern für all die Jahre bedanken.
Viele sind viele Jahre dabei geblieben, viele sind neu dazugekommen.
Begonnen haben wir mit ca.12 Gasten. Johan und ich haben uns mehrere Sonntage getroffen und die 1. Tour aufgebaut. Um überhaupt zu wissen ob sowas in NL gefragt ist, haben wir sogar eine Abstimmung von Maarten über dem Topic schalten lassen.
Nun endet es mit 60 Teilnehmern.
Dieses ist sicher ein Beweis für den Erfolg für alle euch Teilnehmer, die Helfer und Vorfahrer die jemals dabei waren, ohne die die Touren so nicht möglich gewesen wären.
Wir haben auch 2 Tourfreunde verloren, die leider schon früh verstorben sind, aber nie von uns vergessen wurden.
Die letzte Tour war mit einer der Besten, wenn nicht sogar die Beste von allen Jahren gesehen.
Nun ist es Zeit die Tour zu beenden. Man soll ja damit aufhören, wenn es am Schönsten ist.
Auch muss man sagen, dass wir immer an der Grenze der Gesetze gewesen sind. Denn wann ist es eine offizielle organisierte Tour und wann nicht?
Es wird immer mehr in der Gesellschaft nach Schuldigen gesucht, die man in die Verpflichtung nehmen kann, als das man doch ehrlich sagt, es war mein eigener Fehler.
Es ist aber alles soweit gut gegangen.

Mich selber haben die Touren mit Vorbereitung fast 4000€ gekostet und es war kein Euro zu viel für Touren abfahren, Verschleiß, Benzin, Hotels, Telefon, Essen, Auto etc.
Viele haben auch sehr viel Zeit investiert, um mit und für euch ein schönes Wochenende gestalten zu können.
Für uns als private Leute ist es einfach zu viel und die Tour zu groß geworden.

Auch wird es immer schwerer, Leute zu motivieren und sich für die Tour einzusetzen.
Was daran liegt, dass einige der Helfer und Vorfahrer der einzelnen Gruppen keine Zeit, berufliche oder familiäre Veränderungen, oder schlichtweg keine Lust mehr nach so vielen Jahren haben. Die anderen Helfer und Vorfahrer müssen das dann auffangen und mehr leisten. Die trägt ja auch nicht zum guten Gefühl bei. Denn auch denen soll es schließlich ja Spaß machen.
Alles nutzt sich auch mal ab, irgendwie…..
Begonnen hat die Arbeit für die nächste Tour immer schon nach der letzten Tour und es wurde von Jahr zu Jahr immer schwieriger so viele Leute unterzubringen und ein gutes Hotel mit vielen Zimmern zu finden.
Es sollte ja auch für alle bezahlbar sein können.
Auch kämpfen wir seit Jahren gegen Gruppenbildung. Dem konnten wir mehr oder weniger entgegenwirken. Aber bei 60 Leuten wohl doch nicht ganz zu verhindern.

Zum Abschluss möchte ich mich bei allen Leuten für euer positives Feedback bedanken und es wäre schön die „Flitschgas Kreidler Eifeltour“ in guter Erinnerung zu behalten.


Euer Kreidlerfreund Eifelyeti

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#230 Bericht door Caspar » 16 jul 2019, 11:07

Alle mensen die de Eifel tour mogelijk hebben gemaakt : Bedankt.
Zo'n initiatief verdient respect.
Zo heb ik ook respect voor de beslissing van Roman de Eifelyeti.
Jammer dat het nu stopt , maar er blijft wel iets moois achter: de herinneringen aan de Eifel tour !

prijzenpikker
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 aug 2011, 10:31
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#231 Bericht door prijzenpikker » 16 jul 2019, 12:49

Roman, bedankt voor jouw'n inzet.

Gebruikersavatar
kreidler rmc florret
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:18
Locatie: Baarn
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#232 Bericht door kreidler rmc florret » 16 jul 2019, 13:07

Heel erg jammer dat het stopt, ik ben heel erg blij dat ik het toch een keer mee heb mogen maken. Roman en en de andere heel erg bedankt voor een onvergetelijk weekeind.

Dirk

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#233 Bericht door jamojamo » 16 jul 2019, 16:22

Ik ben dankbaar voor de keren dat ik mee mocht en hoop me nooit ondankbaar te hebben getoond of me te veel in een groepje te hebben opgehouden.
Ik heb me vaak verbaasd over de mate van inzet van onze duitse vrienden om de hotels en de route uit te zoeken en het hele weekend als herdertjes de kudde nog halfdronken Hollanders in het gareel te houden.
Dus heel erg veel dank, respekt en bewondering voor de organisatoren :clap :clap :clap

Ik kan me zo voorstellen dat er individuele groepjes van zo’n 10 man uit Nl en De afspreken en mini Eifeltourtjes houden. We weten elkaar wel te vinden en goede ervaringen met Hotels in Lambertsberg, Nideggen en Volkesfeld hebben ons geleerd dat we dit individueel wellicht ook kunnnen regelen.

Ik zeg gewoon tot weerziens !
Gr.,
Eric

piet1945
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 sep 2009, 19:00
Locatie: megen
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#234 Bericht door piet1945 » 16 jul 2019, 16:58

Dit vindt ik erg jammer maar Roman en zijn vrienden heel veel dank van Leo en Piet
Tot ziens

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#235 Bericht door Enzo-tvdzijden » 16 jul 2019, 17:32

Ik was er in 2010 en 2011 bij. Toen was er ook al goede belangstelling.
Was een ervaring om nooit meer te vergeten zo gaaf.

Enzo
Bijlagen
1510063D-34AF-41E8-B90F-7F6088D8A6CA.jpeg
1510063D-34AF-41E8-B90F-7F6088D8A6CA.jpeg (444.03 KiB) 3385 keer bekeken
F54BA5C4-64A2-4116-AA50-0DEAB9AF5112.jpeg
F54BA5C4-64A2-4116-AA50-0DEAB9AF5112.jpeg (390.25 KiB) 3385 keer bekeken

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#236 Bericht door midde » 16 jul 2019, 17:59

Iedereen bedankt voor de jaren die ik heb mee kunnen rijden,en in het bijzonder de organisatie. Hoe spijtig het ook is dat het stopt. Wie weet neemt iemand anders het stokje over maar je moet maar gek genoeg zijn ( in positieve zin) om zo'n groot evenement te willen en kunnen organiseren vandaag de dag, en ik kan mij voorstellen dat er meer bij komt kijken dan dat menig persoon zich realiseert.
Ik heb in ieder geval een hoop meer mensen leren kennen die inmiddels voor mij meer zijn geworden dan bekenden met een kreidler en ik weet zeker dat wij elkaar nog eens tegen komen.

Mvg Thijs

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#237 Bericht door midde » 16 jul 2019, 18:00


Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#238 Bericht door midde » 16 jul 2019, 18:01


Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#239 Bericht door Enzo-tvdzijden » 16 jul 2019, 18:03

midde schreef: 16 jul 2019, 18:00

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#240 Bericht door Enzo-tvdzijden » 16 jul 2019, 18:29

midde schreef: 16 jul 2019, 18:01

Gebruikersavatar
gerwinskreidler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 30 dec 2006, 19:55
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#241 Bericht door gerwinskreidler » 16 jul 2019, 18:48

Jammer om te horen Roman, bedankt voor de inzet en mooie jaren!

Zo te zien was het weer een mooie editie.

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#242 Bericht door Eifelyeti » 16 jul 2019, 19:45

Hallo Thijs,

wieder super Filme. :clap
Gut zu sehen, dass wir keine Racing Gruppe waren und auch in den Dörfern uns an die vorgeschriebene Geschwindigkeit gehalten haben.
Was wir auch gut sehen können ist, dass alle besser mit dem Kurvenfahren geworden sind. :thumbleft

Hat sehr viel Spaß gemacht und ab heute mache ich diät #-o :shock:

Gebruikersavatar
tonny59
Berichten: 1609
Lid geworden op: 23 okt 2005, 19:08
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#243 Bericht door tonny59 » 16 jul 2019, 19:56

Roman , organistatie en alle deelnemers van de afgelopen 11 jaar nogmaals dank voor de vele mooie jaren die wij met jullie hebben mogen beleven in de Eifel.
Wij gaan komend jaar in ieder geval zeker weer een weekje een BB boeken in de Eifel.
Ons wereldje is maar klein en wij hopen elkaar dan nog weer even tegen te komen.

Beste Gerwin, Wij hopen dat de huwelijksdag van jouw vader onveretelijk is geworden.
Wij hebben jullie als trouwe deelnemers wel gemist dit jaar.
Tonny & Joke

kempe613
Berichten: 515
Lid geworden op: 14 okt 2004, 16:45
Locatie: ijsbrechtum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#244 Bericht door kempe613 » 16 jul 2019, 20:22

ook ik wil de toer leiders bedanken voor de keren dat ik mee mocht heb er met volle teugen van genoten dank daarvoor

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#245 Bericht door Andy » 16 jul 2019, 22:22

De eifel toer vind ik het de kreidler hoogte punt van het jaar, daar kijk ik altijd naar uit. Wel jammer dat je tot dit besluit bent gekomen, van de andere kant begrip en respect ervoor.

Is altijd een groot feest, rijden in de eifel en ook het samen zijn. Misschien bedenk je je nog.

In ieder geval bedankt voor het organiseren en het gastvrije ontvangst. Heb elke keer weer genoten.

Andy,

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#246 Bericht door emilio » 17 jul 2019, 06:58

Als geen ander weet ik hoeveel energie in het organiseren van dit soort evenementen gestoken moet worden. Roman heeft zijn hart en ziel gegeven voor dit jaarlijks terugkerende evenement speciaal voor de NL Kreidlerliefhebber en ik mag zeggen dat het hem ieder jaar weer gelukt is de meest fantastische routes uit te zetten en altijd voor ieder wat wils.

Zonder steun en toeverlaat van de voorrijders en zijn lokale vrienden was hem dit niet gelukt en dus ook alle eer voor deze mensen! Tijdens de verschillende Eifeltouren is maar weer eens gebleken dat de liefde voor de Kreidler een sterke verbindende factor is die landsgrenzen laat vervagen en de verbroedering onder mensen versterkt. En juist dat is het meest onderschatte aspect van dit fantastische evenement.

Het leven begint met geboren worden en eindigt met het overlijden en eigenlijk geldt dat voor alles in dit lineaire bestaan. Dus ook voor de Eifeltour. Respect voor Roman dat hij juist op het hoogtepunt van de Tour deze beslissing heeft durven te nemen. De Eifeltour zal niet vergeten worden door de deelnemers die 1 of meerdere touren gereden hebben. Ze zal altijd in onze herinneringen blijven bestaan...... Roman bedankt voor jouw inzet van de afgelopen 11 jaar!

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#247 Bericht door nozems » 17 jul 2019, 11:33

Roman en al onze Duitse vrienden die dit al 11jaar mogelijk maakten ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet!

Ik vindt het heel jammer dat het nu toch gestopt is, maar ergens had ik al zo’n voorgevoel. Ik zei thuis nog dat dit weleens de laatste Eifeltour kon zijn.
Maar tevens snap ik het besluit dondersgoed! Respect daarvoor.

Zelf ben of heb ik het genoegen gehad vaak bij de Eifeltour aanwezig te kunnen zijn. Het was voor mij ook wel het evenement waar ik het hele jaar naar uitkeek.

Groepsvorming voorkom je ook niet, in de avonden zijn we allemaal een en ik heb niemand horen zeuren👍

Ik zal de Eifeltour altijd zeer positief als herinnering in mij dragen.

Iedereen bedankt voor alles!😁

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5513
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#248 Bericht door kreidler844 » 17 jul 2019, 12:56

Hier sluit ik me volledig bij aan,
Roman en team Flitschgas vielen dank fur die schöne toure, es hat immer sehr viel spass gemacht.
Het organiseren van zo'n evenement kost veel tijd, geld en energie bovendien moet je over een redelijk hard hoofd beschikken want eigenlijk is er altijd wel iemand die iets aan te merken heeft.

Vielen vielen dank....

Hans RS
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jul 2018, 22:04
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#249 Bericht door Hans RS » 17 jul 2019, 14:23

Die 11te Eifeltour ist beendet. Es war wieder ein ganz tolles Erlebnis mit wunderschönen Straßen und gemütlichen Abenden.

Allen Organisatoren ganz recht herzlichen Dank für die viele Arbeit die in den letzten Jahren für jede eifeltour aufgewandt wurde. Eine Vorbereitungszeit kann man nicht nur in Stunden rechnen sondern in ganz vielen Tagen, die neben der täglichen Arbeit in der Freizeit erledigt werden muss. Hut ab für diejenigen, die jedes Jahr diesen enormen Zeitaufwand für so viel Spaß für 2 Tage im Jahr auf sich genommen haben.

Für eine solche Tour ist nicht nur eine Organisationsgruppe notwendig, sondern auch ganz viele Helfer auf die man angewiesen ist, sei es Vorfahrer oder Besenwagen oder einfach nur Leute die für einen in ihrer eigenen Region mögliche Unterkünfte gesucht haben.

Je häufiger einer Veranstaltung durchgeführt wird umso wahrscheinlicher ist es dass der eine oder andere ausscheidet, sei es aus privaten oder auch beruflichen Gründen. Hier ist es immer schwierig die Lücken zu füllen.

Diese Tour war wirklich das absolute Highlight. Roman du hast recht wenn du sagst, wenn es am schönsten ist soll man aufhören und alle Touren in glückliche Erinnerung halten.

Unser Hobby hört dabei aber nicht auf und es werden sich neue Gruppen ergeben die gemeinsam fahren und gemeinsam Spaß haben. Wir werden uns alle in irgendeiner Weise immer wieder treffen, sei es hier im Forum oder auch auf der Straße Punkt. Darauf freue ich mich jeden einzelnen von euch irgendwann in den nächsten Jahren wieder zu treffen.

In diesem Sinne vielen Dank für die wunderschöne Zeit an alle Organisatoren, Helfer und vor allen Dingen auch Mitfahrer, die diese Zeit so schön haben sein lassen.

An Alle viele liebe Grüße und immer genug Asphalt unter dem Reifen

Hans mit Anhang

Gebruikersavatar
GerritjanS
Berichten: 1545
Lid geworden op: 15 mei 2007, 20:45
Locatie: Goor
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: 11e Flitschgas Kreidler Eifeltour 13.-14.Juli 2019

#250 Bericht door GerritjanS » 17 jul 2019, 17:33

Namens Martin en mij alle organisatoren , voorrijders
Bezemwagen enz super bedankt voor dit weer perfect georganiseerde weekend

Wij hebben weer heerlijk genoten van de gezelligheid
En mooie wegen en omgeving

Ook na de toer was het gezellig met de andere deelnemers

Deze toer is dan ook voor 100 % geslaagd
Allemaal bedankt

Jammer maar begrijpelijk dat dit de laatste toer is
Met een perfecte afsluiting

Dus nogmaals iedereen van de organisatie super bedankt

Ondanks dat dit de laatste georganiseerde Eiffeltoer is
Komen wij nog wel weer eens op eigen gelegenheid
Naar de Eifel
Maar dat is latere zorg

Roman, ook jij met alle inzet om elke toer weer goed te laten verlopen, super bedankt

Gerritjan en Martin

Gesloten