Kreidler Enduro
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Op deze foto zie je heel goed waarom ik eigenlijk met de GS liever met een kleiner "emmertje" wil rijden. Zie ook het extra ophangpunt van de uitlaat en de aangepaste kop van een Puch welke voorlopig bedoeld is als een replica Boele cilinderkop. Ik gebruik al vanaf het begin een koppeling met rechte vertanding en een 22mm Dellorto terwijl mijn concurrenten allemaal met een 24mm carburateur rijden. Ook zit er een lange en van onder klapbare kickstarter op. Deze is uiteraard niet snelheid verhogend maar heeft een langere slag en dat vind ik prettig. Ik schreef hierboven dat er een nu een close-ratio bak in zit en dat is gedaan omdat ik mij verwonderde dat ik bij de start niet mee kon komen. Behalve dan dat ik een niet zo héél goed reactievermogen heb en op het verkeerde - want linkerbeen- sta bij de start want de Looman is hoog hoor voor zo'n klein m ineens wel heel goed bij na de start!! Geen wonder hoor met die wat langere eerste en tweede versnelling. Volgens Chris is het overigens de moeite én geld (!) niet waard om op zoek te gaan naar een ( goede!!) 24mm Dellorto omdat de Looman nu algoed hard loopt. Zelfs zo hard dat ik in de eerste jaren bij hem wegliep vanuit de bocht. Een heel verhaal maar puur bedoeld om aan te geven dat het best een redelijk potent blok is voor zo'n GS!!Ben ook wel benieuwd naar het verschil tijdens het rijden tussen 14/56 (Looman) en 13/50 (GS). Als de laatste te licht is heb ik een probleem omdat er dan een nieuw kettingscherm moet worden gemaakt. Het huidige scherm is helemaal gebaseerd op een 50 tandwiel namelijk. We zullen zien...
Wie wil ertegen een redelijke prijs afstand doen van zo'n zwart kunststof voortandwiel afdekplaatje(?), zie hierboven de foto van Enzo en verder zoek ik nog steeds naar een Boele of Alfons Mohr cilinderkop voor een smalle tap . Het mag ook een grote (!) Puch kop zijn overigens. Afwikkeling via de pb!?
Wie wil ertegen een redelijke prijs afstand doen van zo'n zwart kunststof voortandwiel afdekplaatje(?), zie hierboven de foto van Enzo en verder zoek ik nog steeds naar een Boele of Alfons Mohr cilinderkop voor een smalle tap . Het mag ook een grote (!) Puch kop zijn overigens. Afwikkeling via de pb!?
- Bijlagen
-
- Retteketet op de Looman Spec. 2018 te Y de Punt.png (838.77 KiB) 864 keer bekeken
- Deze gebruikers waarderen retteketet voor dit bericht:
- Maarten (09 okt 2021, 20:40)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Tsjonge zeg, corrigeer je wat tijdens het schrijven en dan staat er ineens wartaal. Het moet dus zijn:
De Looman is hoog hoor voor zo'n klein mannetje (1.70m) want origineel gebouwd voor een veel langere vent vent(Jan van Beek) maar het gaat nu ineens wel heel goed bij de start!!
Voor de eventuele niet zo technische volgers van deze topic-met te licht bedoel ik dat ie te hard loopt of anders gezegd te weinig trekkracht heeft in het terrein.
Nog even iets heel anders voor de mensen die niet gefixeerd zijn op 50cc -en dus buiten dit topic- een link waar je veel oude(re) crossmachines vind van minimaal 125cc. Klik op other producers en verwonder je.
https://www.motodacross.com/marchi.html
De Looman is hoog hoor voor zo'n klein mannetje (1.70m) want origineel gebouwd voor een veel langere vent vent(Jan van Beek) maar het gaat nu ineens wel heel goed bij de start!!
Voor de eventuele niet zo technische volgers van deze topic-met te licht bedoel ik dat ie te hard loopt of anders gezegd te weinig trekkracht heeft in het terrein.
Nog even iets heel anders voor de mensen die niet gefixeerd zijn op 50cc -en dus buiten dit topic- een link waar je veel oude(re) crossmachines vind van minimaal 125cc. Klik op other producers en verwonder je.
https://www.motodacross.com/marchi.html
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Ik overweeg trouwens om een uitlaat op maat te laten maken omdat de huidige Homoet gewoon een zgn. 6 poorter is zover als ik weet. Goede (!) adressen?
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Oei, een 5 gang direct onder een 65'er frame?? Dat is een wat voor de puristen onder ons want mij boeit dat helemaal ni.t Ik kies nu voor een zo correct en kort mogelijk schakelende bak. Als de GS definitief op stal komt te staan hang ik er wel een 4 gang indirect onder net zoals straks bij de Looman. Ik zei al eerder: een blinde die hard loopt ziet er niets van...of te wel- een leek ziet het niet en qua prestaties is er verder geen voordeel.
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: Kreidler Enduro
Jw, de Looman werkt perfect op die uitlaat, zou er niets aan veranderen. Let wel op de enduro machine moet soepel lopen ook in lage toeren je zit niet op de grasbaan waar ie moet vlammenretteketet schreef: ↑09 okt 2021, 21:34 Ik overweeg trouwens om een uitlaat op maat te laten maken omdat de huidige Homoet gewoon een zgn. 6 poorter is zover als ik weet. Goede (!) adressen?
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Marcel en Caspar, de Looman loopt er op het gras ook heel goed mee op maar of ik getalenteerd genoeg ben om met dit karakter een wel of niet wat steviger uit rit te rijden? Zelfkennis is, vooral óók op een al wat latere leeftijd, een hoog goed! De bedoeling is ook niet dat ik nu bij wijze van spreken direct naar de naar de uitlatenman stap, eerst even met deze uitlaat rijden zoals bijvoorbeeld in het Trial Enduro Domaine Bilstain (Franstalig België) -voor mij bijna letterlijk een uurtje rijden - en een offroadrit in Nederland. Bilstain is in principe keihard, als het droog is, en hier in NL is het veelal zanderig of klei.
Het trial/enduro domaine is privé bezit en ligt in een diep dal. Je kunt voor 25 euro (motoren) de gehele dag stoeien met jouw machine via allerlei paden maar ook echt steil tegen hellingen op. Wil je inderdaad écht steil een wat hogere helling foutloos omhoog moet je een 50cc Chris van Homoet zijn zoals ik zelf heb mogen aanschouwen tijdens een EK oldtimertrial. Hier werden nog niet zo heel lang geleden EK en WK wedstrijden trial (modern) gehouden. Denk er wel aan om goede beschermende kleding te dragen want er liggen op de paden op de hellingen soms stenen (groot en klein). Helemaal achterin het dal is overigens ook een crosscircuit(je). Er is ook ruimte voor campers en/of tenten én een restaurant waar ze trouwens nog steeds geen Nederlands spreken! Pakweg een 35 jaar geleden - toen ik er voor het eerst kwam - ook al niet.
Voor potentiële liefhebbers: https://www.rdmcbilstain.be De meesten onder ons hebben een navigatiesysteem en dus ga ik hier niet de route opschrijven...
Het trial/enduro domaine is privé bezit en ligt in een diep dal. Je kunt voor 25 euro (motoren) de gehele dag stoeien met jouw machine via allerlei paden maar ook echt steil tegen hellingen op. Wil je inderdaad écht steil een wat hogere helling foutloos omhoog moet je een 50cc Chris van Homoet zijn zoals ik zelf heb mogen aanschouwen tijdens een EK oldtimertrial. Hier werden nog niet zo heel lang geleden EK en WK wedstrijden trial (modern) gehouden. Denk er wel aan om goede beschermende kleding te dragen want er liggen op de paden op de hellingen soms stenen (groot en klein). Helemaal achterin het dal is overigens ook een crosscircuit(je). Er is ook ruimte voor campers en/of tenten én een restaurant waar ze trouwens nog steeds geen Nederlands spreken! Pakweg een 35 jaar geleden - toen ik er voor het eerst kwam - ook al niet.
Voor potentiële liefhebbers: https://www.rdmcbilstain.be De meesten onder ons hebben een navigatiesysteem en dus ga ik hier niet de route opschrijven...
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Het steuntje voor de teller past op zich zonder probleem op mijn 22mm stuur. Wel is het zo dat de schroefdraad in het steuntje, eigenlijk bedoeld voor een spiegel, niet overeenkomt met die van de teller en dus moet ik het steuntje lichtjes uitboren. Maar dan ben ik er nog niet...de lengte van het schroefdraadgedeelte van de teller is te kort om helemaal door te kunnen steken en er een moer op te draaien en dus moet ik pakweg een á twee centimeter van de bovenzijde afslijpen. Het steuntje waar de teller op wordt gemonteerd (?) wil ik eigenlijk ook zo dicht mogelijk tegen het midden van het stuur maar dan kom ik waarschijnlijk niet uit met de kabel. Ik denk dat de onderbreker zou eigenlijk een 5 cm naar rechts moeten maar dat gaat niet vanwege de bedrading en daar wil ik niet meer aan komen. Ik zou het steuntje om kunnen draaien maar dan komt de teller aan mijn kant van het stuur. Eerst dus maar goed uitvogelen waar en hoe de teller komt en dan pas boren/slijpen! Omdat ik hoogstwaarschijnlijk straks zonder teller ga rijden wijk ik eventueel voor de keuring uit naar een digitaal tellertje (zonder kabel), zijnde de Sigma Pure GPS.
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Bijna vergeten te vermelden waarom de teller rechts zit, als alles goed uitkomt tenminste. Heel eenvoudig-vanwege de gebruikte vorkpoten is het wiel en dus ook de Kreidlernaaf omgedraaid. De remhevel zit dus nu links. Dat had ik eerst op de Looman ook zo en dat remde gewoon goed en ook mijn huidige (Suzuki?) naaf zit er daar op die manier in.
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
In het begin schreef ik dat de oorsprong van het voorspatbord duister is. Heb mij onlangs laten vertellen dat het vermoedelijk een Honda spatbord is uit de 60'er jaren. Ik heb een daarop lijkend zo'n spatbordje voor nop meegekregen. Het is al verzaagd, zie de zwarte lijn, maar het blijkt iets te breed om tussen de vorkpoten te passen. Ik heb een filmpje van 60'er jaren 50cc cross in o.a. Haaksbergen en Enschede waarop meerdere van de eitankjes met een ster daarop lijkend spatbord zijn uitgerust. Jan van Beek reeds er ook een tijdlang mee totdat hij overstapte op een 21 inch voorwiel. Zelf heb ik spatbord wat nu op de enduro zit ook op de Looman geprobeerd maar dat was geen succes.
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Bij het opruimen van mijn berging vond ik nog een paar kapjes (replica) voor de Mustang Cross. Geen metalen kapjes maar glasvezel. Ik vond ze wat te lang aan de cilinderzijde en heb ze wat ingekort. Zelf ben ik er heel tevreden over. Ger gaat vandaag of morgen de motorkappen van een kleine breitwand in RAL 6009 spuiten welke dan mogelijkerwijs vanwege de keuring op de enduro komen. Daar wordt dus niet aan gezaagd! Eens kijken of straks alles past na het monteren van de 20mm Bing! Nota bene, om de motorkappen van een kleine breitwand op de enduro te monteren moest er eerst nog een extra steuntje worden gemonteerd. De foto is voor het gemak van mijn straatding.
- Bijlagen
-
- bovenste motorkapsteun zoals ook gemaakt op de enduro.jpg (15.55 KiB) 704 keer bekeken
-
- klein kapje gemonteerd rechts.jpg (18.41 KiB) 704 keer bekeken
-
- kleine kapje gemonteerd links.jpg (88.08 KiB) 704 keer bekeken
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: Kreidler Enduro
Bij zundapp zie je de km teller ook wel eens op de onderpoot van de voorvork gemonteerd
- b.bonk
- Berichten: 3691
- Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
- Gegeven waarderingen: 234 keren
- Ontvangen waarderingen: 521 keren
Re: Kreidler Enduro
vind hem steeds leuker worden.
kan alleen nog niet wennen aan dat gat onder het zadel en tank.
volgens mij is de eitank gemaakt gelijk dames fiets model
zie dat voor het ruige werk er een stang tussen gemaakt is.
kan alleen nog niet wennen aan dat gat onder het zadel en tank.
volgens mij is de eitank gemaakt gelijk dames fiets model
zie dat voor het ruige werk er een stang tussen gemaakt is.
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Dat bleek inderdaad al bij de straatfiets Caspar . Maar het is gelukt! Ik heb dat toen overgelaten aan CvH en dat doe ik nu weer. Weet zeker dat het dan goed komt!
Ook jij hebt gelijk Marcel. Heb ik zeker over nagedacht en zou ik graag doen, echter.... Hoe reageert de RDW hierop (?), vind ik die Dapp/Kreidler tellers (te) groot én ben ik er nog niet uit hoe e.e.a. mooi (!) te bevestigen. Ik ga eens rustig op zoek naar een kleinere analoge teller. Een adres welke tellerkabels op maat maakt heb ik al. Weliswaar weer eens ver weg (Enschede) maar ja, het leven is vol teleurstellingen....
Bedankt Bertus! Kijk inderdaad maar eens goed naar het frame van de Kreidler Amazon..die naam zegt het overigens ook al! Die bewuste stang, die is nu niet echt meer nodig denk ik. Werd vroeger ingelast bij de crossers. Omdat het eigenlijk een Looman replica moest worden, ik wilde 'm ook eerst wit laten spuiten/coaten, zit er weer een stang tussen. Die stang heeft bij mij twee doelen nl. de plek waar straks de bobine van de Kokusan komt, overigens ook bij de Looman, en de kabel voor het achterlicht loopt er nu door - veel netter en minder kwetsbaar. De kabel komt onder het zadel naar boven en dan even bovenlangs onder het zadel door en gaat dan vlak voor het einde van het zadel, dus onzichtbaar, naar onder het spatbord. Mijn eigen idee en klasse uitgevoerd door mijn makker Ger!!
Behalve de aangepaste Mustang Cross kapjes heb ik nu ook de aanslagen voor de vorkpoten en dus ook eigenlijk ook de vorkpoten beschermd met een wat dikkere krimpkous. Heel simpel maar effectief idee van Ger eigenlijk. Verder heb ik een aanslag gemaakt voor het rempedaal. Klinkt eenvoudig maar was het niet echt. Vereiste wat "Hirnschmalz" zoals onze oosterburen zeggen.
Ik hoop trouwens komende week de stickers te plakken en 'm dan naar Chris te kunnen brengen voor de replica Bing (20mm) en een (standaard) uitlaat. Natuurlijk loopt ie dan niet echt hard, vermoedelijk een 60 á 70 gezien de secundaire overbrenging van 13/50, maar dat is nu niet belangrijk. Overigens, volgens Chris is die 20mm de enig goede replica en gemakkelijk/goed af te stellen!
Nota bene, ik wil niet nalaten op te merken dat ik elke bijdrage aan dit topic, wel of niet positief, zéér op prijs stel!!!
Ook jij hebt gelijk Marcel. Heb ik zeker over nagedacht en zou ik graag doen, echter.... Hoe reageert de RDW hierop (?), vind ik die Dapp/Kreidler tellers (te) groot én ben ik er nog niet uit hoe e.e.a. mooi (!) te bevestigen. Ik ga eens rustig op zoek naar een kleinere analoge teller. Een adres welke tellerkabels op maat maakt heb ik al. Weliswaar weer eens ver weg (Enschede) maar ja, het leven is vol teleurstellingen....
Bedankt Bertus! Kijk inderdaad maar eens goed naar het frame van de Kreidler Amazon..die naam zegt het overigens ook al! Die bewuste stang, die is nu niet echt meer nodig denk ik. Werd vroeger ingelast bij de crossers. Omdat het eigenlijk een Looman replica moest worden, ik wilde 'm ook eerst wit laten spuiten/coaten, zit er weer een stang tussen. Die stang heeft bij mij twee doelen nl. de plek waar straks de bobine van de Kokusan komt, overigens ook bij de Looman, en de kabel voor het achterlicht loopt er nu door - veel netter en minder kwetsbaar. De kabel komt onder het zadel naar boven en dan even bovenlangs onder het zadel door en gaat dan vlak voor het einde van het zadel, dus onzichtbaar, naar onder het spatbord. Mijn eigen idee en klasse uitgevoerd door mijn makker Ger!!
Behalve de aangepaste Mustang Cross kapjes heb ik nu ook de aanslagen voor de vorkpoten en dus ook eigenlijk ook de vorkpoten beschermd met een wat dikkere krimpkous. Heel simpel maar effectief idee van Ger eigenlijk. Verder heb ik een aanslag gemaakt voor het rempedaal. Klinkt eenvoudig maar was het niet echt. Vereiste wat "Hirnschmalz" zoals onze oosterburen zeggen.
Ik hoop trouwens komende week de stickers te plakken en 'm dan naar Chris te kunnen brengen voor de replica Bing (20mm) en een (standaard) uitlaat. Natuurlijk loopt ie dan niet echt hard, vermoedelijk een 60 á 70 gezien de secundaire overbrenging van 13/50, maar dat is nu niet belangrijk. Overigens, volgens Chris is die 20mm de enig goede replica en gemakkelijk/goed af te stellen!
Nota bene, ik wil niet nalaten op te merken dat ik elke bijdrage aan dit topic, wel of niet positief, zéér op prijs stel!!!
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Dit is de gewijzigde GJ Special sticker. De letters worden goud met een fijn zwart randje zoals ook bij Florett. Ger wil hier overigens pertinent niét met zijn volledige naam worden vermeld!!
Ik heb er even een motorkap van een kleine breitwand op gezet. Mocht ik hier straks ná de keuring toch mee gaan rijden worden de kappen veranderd!
Ik heb er even een motorkap van een kleine breitwand op gezet. Mocht ik hier straks ná de keuring toch mee gaan rijden worden de kappen veranderd!
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Het probleem bij de aanslag voor het rempedaal was dat de bout telkens scheef stond en wel zodanig dat de kop daarvan slechts fractioneel het rempedaal raakte. Van alles geprobeerd maar helaas. Ik heb uiteindelijk een boutje genomen met een grote ronde en platte kop. De lengte bedraagt 5 cm. Verder een hoekijzertje genomen, ze zijn voorgeboord, en daar een 3cm vanaf "geflext". Bout er doorheen en dan installeren.
- Caspar
- Berichten: 13634
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 590 keren
- Ontvangen waarderingen: 822 keren
Re: Kreidler Enduro
De nieuwe 20mm China Bing deugt niet.
Die is niet af te stellen.
Handige Harry's schijnen nu te weten waar het aan ligt.
LVS en KJ weten meer
Die is niet af te stellen.
Handige Harry's schijnen nu te weten waar het aan ligt.
LVS en KJ weten meer
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Chris heeft de mijne prima weten af te stellen. Ik zal een binnenkort eens vragen wat het probleem is.
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: Kreidler Enduro
JW, is je voetrem hendel niet een beetje te kort?
- Bijlagen
-
- aanslag rempedaal.jpg (47.37 KiB) 636 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Bedankt voor de tip Enzo. Dit is overigens inderdaad een imitatie. Jouw opmerking neem ik zeker mee!!!
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler Enduro
Kon het niet laten en dus naar aanleiding van de tip van Enzo en niet te vergeten Marcel (!!) het rempedaal vergeleken met het originele rempedaal op de LF. Ze staan beiden in de woonkamer, vandaar. Heb gemeten van midden as tot aan het midden van draaipunt en ook vanaf datzelfde midden van het draaipunt tot aan het einde van het gedeelte waar de kabel inhaakt. Geen verschil! Eigenlijk zou het rempedaal in déze situatie zo'n 1 á 2 cm naar boven toe langer moeten zijn. Een direct spontaan opkomende oplossing is een rempedaal op maat (laten) maken maar dat is nog even mijn eer te na. Ik ga nog maar eens goed nadenken hoe ik dit oplos.
Mocht jullie iets anders bedoelen (Marcel en Enzo) hoor ik het graag...
Mocht jullie iets anders bedoelen (Marcel en Enzo) hoor ik het graag...
-
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 13 okt 2011, 21:12
- Locatie: Zuid Oost Nederland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren