We worden wederom in de gelegenheid gesteld om deze dag in onze eigen klasse te rijden. We hebben hiervoor 30 mensen voor nodig! Ik denk, gezien de geweldige ervaringen van 2012, dat we dit getal wederom gaan halen. Er is nu echter één verschil: naast onze klasse zal de 50cc Freetech klasse van Martijn Stehouwer voor de eerste keer aan de start komen. De zwaar getunde Kreidlers kunnen ook deelnemen in deze klasse. Denk hierbij aan de vermogens met 20 pk plus.
Het is de bedoeling dat we alles zo laagdrempelig mogelijk houden. Je kunt dus gewoon met jouw straatkreidler, als die minimaal een 6 pk heeft, gewoon de hele dag met ons meerijden. De brommer hoeft geen kenteken te hebben en je hoeft ook geen rijbewijs te hebben! Je moet wel lederen kleding dragen alsmede een goedgekeurde helm, motorlaarzen en motorhandschoenen.
Natuurlijk dient de Kreidler wel 100% technisch in orde te zijn (remmen, banden en vering). Onderdelen waar glas aan zit moeten worden afgeplakt. Let ook op het geluidsnivo. Op het aanmeldformulier wordt hier meer over verteld..
Onderstaand tref je de rechtstreekse link aan om je aan te melden. Wacht niet te lang maar geef vooral mij even een Pbtje zodat ik ongeveer weet waar de teller op staat. We zijn niet merken- of nationaliteit vreemd! Iedereen kan en mag deelnemen! Het gaat niet alleen om het rijden zelf maar vooral ook over de onderlinge gezelligheid en samenhorigheid

Geef je dus op en vergeet niet mij de PB'en!! http://www.trackdays.be/nl/dagen/0513_met.htm
Vul in: Beginners en 50cc standaard!
Heb je vragen van algemene aard? Drop ze dan in dit topic. Zijn ze persoonlijk dan gewoon per Pb..
Ik zie jullie in Mettet!!!

Johan.