Hallo even voorstellen

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
SanderP
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 aug 2018, 14:10
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Hallo even voorstellen

#1 Bericht door SanderP » 01 aug 2018, 14:38

Hallo,

Ik ben nieuw hier.

Mijn naam is Sander , 32 heb mijn hele jeugd in Teteringen gewoont en woon nu in Breda.
Heb vroeger altijd heel veel brommertjes gehad.
Helaas nooit kreidlers.

Wel altijd Puch maxi`s (tientallen) Honda MT-5 (stuk of 3) Honda MB-5 en een Honda MT-8 125cc

Vroeger was ik dus eigenlijk altijd al bezig met brommers. Sleutelen opknappen van top tot teen soms ook beetje opvoeren natuurlijk :D

Maar toen ik op mezelf ging in een appartement is dat gauw gestopt. Ben wel gaan motor rijden en de brommers inclusief onderdelen kasten vol moesten van mijn moeder ook maar eens verdwijnen uit de schuur in Teteringen.
Helaas na vele pogingen om mijn hele aangelegde onderdelen magazijn (schuur van 2 verdiepingen) te verkopen was dat niet gelukt.Heb ik alles maar naar de stort gebracht. Tot mijn spijt want nu zie ik dat er weer veel vraag is naar deze onderdelen. (Honda / Puch)
Maarja niks aan te doen. De brommers heb ik gelukkig wel allemaal een andere eigenaar kunnen geven.

Nu ben ik verhuisd en heb ik een huis met garage waar ik lekker kan klussen en
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Kreidler Florett uit 1969 die door puur toeval in mijn handen terrecht gekomen is.
Dit word mijn volgende project en hoop hier wat tips en informatie te krijgen.
Tevens deel ik dan ook fotos van mijn project.

Meer info over de kreidler komt in het sleutel gedeelte ik zal daar een topic maken over het project.

Houdoe en tot horens

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60433
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Hallo even voorstellen

#2 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 aug 2018, 16:52

Mooi verhaal. Welkom op kreidler.nl
Je hebt ons heel nieuwsgierig gemaakt naar de staat en uiterlijk van jou Kreidler

Gaaf dat je meteen een topic hebt aangemaakt.

Enzo

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4104
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 230 keren
Ontvangen waarderingen: 229 keren

Re: Hallo even voorstellen

#3 Bericht door hermanngas » 01 aug 2018, 23:22

Welkom op het forum Sander!

en gefeliciteerd met dat geweldige cadeau!

HermaNN

Plaats reactie