Voorstellen Janco

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jancovanderwerf
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2021, 17:39
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Voorstellen Janco

#1 Bericht door Jancovanderwerf » 25 dec 2021, 15:00

Dag allemaal, Ik ben Janco en ben al weer een paar jaar met pensioen . Heb diverse directie functies uitgeoefend in mijn werkzame leven en ben al vanaf mijn 16 jaar bezig met brommers en soms motoren. Heb diverse merken gehad maar op dit moment nog Zundapp C50 sport WC , Honda CB50 , Kreidler SL 68 , Kreidler TRS 71. Alle brommers zijn in slechte staat gekocht en weer volledig nieuw gemaakt . Ben nu nog bezig met de laatste hand aan de Kreidler TRS waarvan de achterbrug krom was waardoor het wiel schuin stond t.o.v. het voorwiel , heb op het forum diverse oplossingen gezien maar ik heb zo mijn eigen manier bedacht en wel : kettingkast en de schokbrekers verwijderen wiel laten zitten. Aan de kant die omhoog moet een M10 draadspanner plaatsen waarvan de open 350 mm uit elkaar staan op de plaats van de schokbreker aan de andere kant een hoekstaal met twee gaten rond 10 mm en 350 mm uit elkaar. De eene kant is star en de andere kun je opdraaien , doordat het wiel aanwezig is kun je mooi vergelijken met het voorwiel
Deze gebruikers waarderen Jancovanderwerf voor dit bericht:
jamojamo (26 dec 2021, 13:52)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13630
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 589 keren
Ontvangen waarderingen: 822 keren

Re: Voorstellen Timmie - Kreidler Midi Bike en Kreidler Mini Bike

#2 Bericht door Caspar » 25 dec 2021, 17:10

Welkom Janco !
Leuk dat je het forum hebt gevonden , misschien kun je je eigen topic openen ?
De moderator kan het voor je verplaatsen.

kabouter
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 dec 2020, 20:13
Locatie: vrije wereld
Gegeven waarderingen: 76 keren
Ontvangen waarderingen: 51 keren

Re: Voorstellen Janco

#3 Bericht door kabouter » 25 dec 2021, 22:26

Welkom bij de club

Plaats reactie