Mezelf even voorstellen. Ik ben Kyril, 26 jaar en woon in Gent, België. Al sinds een aantal jaar geleden ben ik samen met mijn pa eigenaar van 3 Kreidlers. Onderaan wat foto's en details.
Veel aandacht hebben ze niet gehad en de laatste jaren stonden ze gewoon op stal zonder enige aandacht. Sinds twee weken geleden heb ze ik ze alledrie terug rijklaar gezet en wat opgekuist. Pas nu besef ik weer hoe zonde het is van ze gewoon onder een hoes te laten staan. Met andere woorden: Ik heb de microbe terug te pakken

Ze hebben allen op technisch vlak wel wat aandacht nodig dus daar ga ik nu wat meer tijd in steken met het zicht om vele mooie ritjes te kunnen maken nu het goede weer er aankomt. Ik ben trouwens autotechnicus van opleiding dus techniek kan ik me eindeloos mee amuseren. Ik twijfel om projectjes te zoeken, op te knappen en dan terug te verkopen. Daarom wil ik me ook wat meer gaan verdiepen in de verschillende modellen en uitvoeringen. Ongetwijfeld gaan jullie en het forum hier een grote hulp bij zijn

Alvast bedankt voor de vele hulp die jullie geven. Hopelijk kan ik voor jullie ook wat betekenen.
Fijn weekend iedereen!
Florett RS 1973 (of RM?