extreem! max vermogen bij 14500!!Martijn Koert schreef:eduardc schreef:Hallo daar,
Men heeft het meestal over uitlaten die op maat naar je cilinder gemaakt moet worden.
Heb van de week een MR-43 gescoord, ben helemaal weg van het uiterlijk.
Tja Het oog wil ook wat.
Na het monteren op mijn machine (setup onbewerkte SB Mahle'99 met Bing 20mm) ging ik een stukje rijden.
Het resultaat was bedroefend, ging niet harder dan 60 km/u.
Mijn vraag is wat voor soort cilinder past het best bij een MR-43 en klopt het dat deze uitlaat eigenlijk (door de powerbreedte) niet geschikt is voor op de weg?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gruß,
Ed
wel 9,6pk op het a wiel met een 50cc 6p
--------------------------------------------------------------------------------------------_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
even wat info .. over de M-R 43.
verleden week behoorlijk wat getest ,met deze pijp .
op de sobw racer van roy kolen.
en iets veranderd , om de pijp wat mooier te laten lopen .
de cilinder met een snelle motorcross timing loopt nu mooi , vermogen tussen 8000 tot 13,500 maximaal .
met een 16 mm mikuni komt er toch 10,5 pk uit .
en is over een groot gedeelte van het toeren gebied [ tussen 8000 - 10.500] sterker dan de homoet race pijp [ 1 pk meer]
en ik heb het laaste jaar wel 20 soorten uitlaten getest , maar dit was de eerste die positief uit de testen komt ..
*