Met membraan meer pk
-
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 02 jul 2004, 22:32
- Locatie: LIESHOUT
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Met membraan meer pk
heb een cill plus 6 bak laten maken met membraam ,maar kan hem alleen dnder een gs van veen plaatsen. resultaat is angst aanjagend. nee nee ,ik ben niet dronken, heb er toch net mee gereden heel het dorp in reb en roer. de duitser die het gemaakt heeft,wou me nog tegen houden, das must dieg murge dun . deze is echt supper. fotos volghen 50cc 19ps minimaal
- martijn_333
- Berichten: 494
- Lid geworden op: 12 mar 2004, 17:29
- Locatie: Bergambacht
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Martijn Koert
- Winnaar Kerstquiz'05 en Verkiezing'06
- Berichten: 4171
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 16:35
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- rickkreidler
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 19 apr 2005, 16:50
- Locatie: genemuiden
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- martijn_333
- Berichten: 494
- Lid geworden op: 12 mar 2004, 17:29
- Locatie: Bergambacht
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Maarten
- Beheerder
- Berichten: 9754
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
- Locatie: Den Haag, Nederland
- Gegeven waarderingen: 828 keren
- Ontvangen waarderingen: 417 keren
- Contacteer:
De ombouw van een membraan inlaat naar roterend is moeilijk en ingrijpend, dat doe je niet zo maar even.Harmen schreef:En waarom worden er op sc**ters wel allemaal een membraan gemonteerd? Loopt er prima mee.
Ik heb nog nooit tuners meegemaakt die van hun hoogtoerige sc**ter blokken een roterende inlaat gaan maken
-
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 11 mei 2004, 23:16
- Locatie: Zeist
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
hier in Nederland kan ik dat begrijpen, maar in spanje waar de teams gesteund worden door de bekende tuners wordt het ook niet gedaan en dat vind ik zo raar zeker als je kijkt wat voor bedragen ermee gemoeit zijn in die landenMaarten schreef:De ombouw van een membraan inlaat naar roterend is moeilijk en ingrijpend, dat doe je niet zo maar even.Harmen schreef:En waarom worden er op sc**ters wel allemaal een membraan gemonteerd? Loopt er prima mee.
Ik heb nog nooit tuners meegemaakt die van hun hoogtoerige sc**ter blokken een roterende inlaat gaan maken
- LVS
- Berichten: 3034
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 19:21
- Locatie: naaldwijk
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 127 keren
- Contacteer:
hier in Nederland kan ik dat begrijpen, maar in spanje waar de teams gesteund worden door de bekende tuners wordt het ook niet gedaan en dat vind ik zo raar zeker als je kijkt wat voor bedragen ermee gemoeit zijn in die landen[/quote]Harmen schreef:
De ombouw van een membraan inlaat naar roterend is moeilijk en ingrijpend, dat doe je niet zo maar even.
----------------------------------------------------------
elk land heeft regelementen ,voor racers.
dus mag het inlaat sijsteem [ mischien]niet veranderd worden.
#
-
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 28 dec 2005, 21:05
- Locatie: 52°43'15.36"N 4°56'26.49"O
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
eerst even wat misverstanden de wereld uit helpen,
-scooters rijden ook op grote banen als spa etc.
-waarom zou een tuning merk investeren en laten zien dat een ander systeem beter is als het huidige, als het nieuwe systeem voor klanten onbetaalbaar is?
-er zijn wel degelijk een paar scooters om gebouwt naar een roterend systeem, nog geen testresultaten van bekend.
-@ snel, wat bedoel je met het fladderen precies van de membraan kleppen? Als je doelt op zweven, ze blijven open staan, dit gebeurt eigenlijk altijd en is denk ik totaal niet nadelig. Er kan een constantere stroom ontstaan zonder dat er een obstakel in de weg zit (schijf). Verder als je niet graag over sc**ters praat praten we over de moderne schakelbrommers, die hebben ook allemaal membraan inlaat... Feit is iig dat er met membraan enorm goed gepresteerd word, en naar mijn idee zit er nog veel meer in maar moet nog meer mee geexperimenteerd worden...
-scooters rijden ook op grote banen als spa etc.
-waarom zou een tuning merk investeren en laten zien dat een ander systeem beter is als het huidige, als het nieuwe systeem voor klanten onbetaalbaar is?
-er zijn wel degelijk een paar scooters om gebouwt naar een roterend systeem, nog geen testresultaten van bekend.
-@ snel, wat bedoel je met het fladderen precies van de membraan kleppen? Als je doelt op zweven, ze blijven open staan, dit gebeurt eigenlijk altijd en is denk ik totaal niet nadelig. Er kan een constantere stroom ontstaan zonder dat er een obstakel in de weg zit (schijf). Verder als je niet graag over sc**ters praat praten we over de moderne schakelbrommers, die hebben ook allemaal membraan inlaat... Feit is iig dat er met membraan enorm goed gepresteerd word, en naar mijn idee zit er nog veel meer in maar moet nog meer mee geexperimenteerd worden...