ep schreef:
Martijn je wilt toch onze tijd niet verknoeien met goedkope ontstekingen te gaan testen die niet race geschikt of competitief zijn ??waar de uitslag al van bekend is
Op je eigen racers zitten behalve de Riga ook THYRON ontstekingen(ik meen dat voor de Riga ook een THYRON word gemaakt)
Hoi Ep,
Als je op stoom bent grijp je wel eens naast de rem ,of niet..?
Lazy vraagt om ontstekingen op te sturen ,nou dat wil ik wel.
Je mag van mij alles proberen ,het zou deze discussie met wat cijfermateriaal omlijsten.
Zowel de bo1 ,als de Ignitech.
Maar dat schijnt nu opeens tijd verknoeien te zijn..?
De bo1 niet racegeschikt noemen is grote onzin.
Het mag dan een simpel ding zijn ,vonken doet ie wel ,en helemaal niet slecht.
We hebben het hier ook over een kastje van 85 euro ,tegenover een systeem van 400 euro.
Voor die 400 euro mag je ook wat verwachten.
Ik heb maar 1 Thyron in gebruik ,naar prima tevredenheid.
Op de Czech Simson zit nog de originele DDR ontsteking.
Maar op zowel de Riga ,als op de Tatran (snelste 2e manche Oldebroek..!) zit gewoon de "raceongeschikte" bo1.
Het zelfde prul zit trouwens ook op de racer van de scandinavisch kampioen 2006 en 2007 (wegrace ,geen regelmatigheid)
Verder nog vragen...?