marco's RS-S
- Maarten
- Beheerder
- Berichten: 9764
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
- Locatie: Den Haag, Nederland
- Gegeven waarderingen: 833 keren
- Ontvangen waarderingen: 421 keren
- Contacteer:
wat een project mannen, wat een (vak)werk zit hier weer in!
Ben zeer benieuwd hoe het presteert en ook benieuwd naar de betrouwbaarheid.
Het nieuwe lasapparaat van Nico doet het in ieder geval goed zo te zien.
Met een billet carter wordt denk ik een uit één stuk gefreesd carter bedoeld.
Veel succes mannen!
Ben zeer benieuwd hoe het presteert en ook benieuwd naar de betrouwbaarheid.
Het nieuwe lasapparaat van Nico doet het in ieder geval goed zo te zien.
Met een billet carter wordt denk ik een uit één stuk gefreesd carter bedoeld.
Veel succes mannen!
- veldmuis
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
- Locatie: Where I lay my hat
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Inderdaad Hetgeen wat in bijvoorbeeld de superkart wereld al word gedaan.... En uiteraard in het tractorpulling spelletje met de Billet V8 onderblokken uit de states....Dat spul blijft wel heel.Met een billet carter wordt denk ik een uit één stuk gefreesd carter bedoeld.
Maar ik geef deze nieuwe carters een heel grote kans op duurzaamheid
- kreidler844
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
- Contacteer:
- freaky_ferry
- Berichten: 3588
- Lid geworden op: 20 sep 2006, 18:05
- Locatie: Ypenburg (s'Gravenhage)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
-
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 29 nov 2007, 22:13
- Locatie: zoetermeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Klopt Fer, maar daardoor gaat juist de flow van naar de kl*ten., je kunt je voor stellen dat als het membraam boven op het carter geplaats was, dat de benzine "flow" eerst de ronte wordt in geslingerd voordat het de spoelpoorten bereikt. en dat willen we juist verkomen.
Wat betreft de spoeling en koeling van het bigend, mede daarom hebben we alles zo rond mogelijk laten lopen. en....... ook hier zitten de geschoepte koperen zij ringen in.
over het bigend hoef je je geen zorgen te maken.
MarcoRS-S2
P.S. Ik zoek nog wel iemand die hem op de testbank durft te berijden hoe lichter hoe beter, scheelt ook met tegen wind (fokie hoor)
Wat betreft de spoeling en koeling van het bigend, mede daarom hebben we alles zo rond mogelijk laten lopen. en....... ook hier zitten de geschoepte koperen zij ringen in.
over het bigend hoef je je geen zorgen te maken.
MarcoRS-S2
P.S. Ik zoek nog wel iemand die hem op de testbank durft te berijden hoe lichter hoe beter, scheelt ook met tegen wind (fokie hoor)
- freaky_ferry
- Berichten: 3588
- Lid geworden op: 20 sep 2006, 18:05
- Locatie: Ypenburg (s'Gravenhage)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Kreidler Arthur
- Berichten: 1254
- Lid geworden op: 12 aug 2006, 17:19
- Locatie: Voorhout
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Das geen party, ferry!!freaky_ferry schreef:als hij helemaal veilig en echt goed is wil ik hem wel over de 160 van marcel jagen
Marcel heeft dat met zijn eigen gewicht gehaald, dus zou Marco hem zelf over de 160 moeten trekken.
Waar ik geen probleem voor zie
Wordt mooi Marco, en Nico!!!!
Keep up the good work
Gr. Arthur
- Luc
- Berichten: 2073
- Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 6 keren
Voor 160km/h is zonder stroomlijn ca 27pk nodig, het gewicht speelt hierbij geen rol, wel het frontale oppervlak, dus de luchtweertand en de rolweerstand (harde en dunnere banden).
Een lichter gewicht zal wel veel eerder die 160km/h bereiken, dus een kortere weg nodig hebben.
viewtopic.php?t=28152
Groeten,
Luc
Een lichter gewicht zal wel veel eerder die 160km/h bereiken, dus een kortere weg nodig hebben.
viewtopic.php?t=28152
Groeten,
Luc
-
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 29 nov 2007, 22:13
- Locatie: zoetermeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
als jullie nou goed gelezen hadden vroeg ik een testrijder voor op de TESTBANK ik geloof niet dat het dan uitmaakt of je groot of klein bent....hahahaha
mocht ik deze waarden halen die luuk noemt zal ik het zeker een keer proberen.
Maar vergeet niet dat de machtige fietsen van Marcel voorlopig niet te evenaren zijn Qua betroubaarheid op deze snelheden(heb het zelf mogen beleven(daytona rit 110 km vol het gas erop)niet helemaal waar alle fietsen die mee gereden hebben waren in absolutie top konditie, dat hebben ze wel bewezen dacht ik zo.
De centjes voor de volgende Dytona rit zijn al betaald..... deze keer op mijn eigen fiets......toch wel de test der testen denk ik zo.
mocht ik deze waarden halen die luuk noemt zal ik het zeker een keer proberen.
Maar vergeet niet dat de machtige fietsen van Marcel voorlopig niet te evenaren zijn Qua betroubaarheid op deze snelheden(heb het zelf mogen beleven(daytona rit 110 km vol het gas erop)niet helemaal waar alle fietsen die mee gereden hebben waren in absolutie top konditie, dat hebben ze wel bewezen dacht ik zo.
De centjes voor de volgende Dytona rit zijn al betaald..... deze keer op mijn eigen fiets......toch wel de test der testen denk ik zo.
-
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 29 nov 2007, 22:13
- Locatie: zoetermeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Dion het geluid zal je moeten missen....altans als je de droge koppeling bedoeld..... die is eraf. we gaan een 7 of 8 plaats koppeling bouwen.... en ja, ook deze is klaar voor de 30steDion schreef:jij durft
vergeet niet dat marcel anders een groot deel van zijn top moet inleveren om jou op te trekken he daar in de bergen, als je bak vast loopt
maar ik verwacht dat jij gewoon daar weer wat lawines veroorzaakt met dat gave geluid en gewoon heel thuis komt
kan niet wachten tot S&S
- Dion
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 14:38
- Locatie: Zevenaar
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Marco... het geluid van het hele spulletje bij me kaar is mij al te wausMarco RS-S schreef:Dion het geluid zal je moeten missen....altans als je de droge koppeling bedoeld..... die is eraf. we gaan een 7 of 8 plaats koppeling bouwen.... en ja, ook deze is klaar voor de 30steDion schreef:jij durft
vergeet niet dat marcel anders een groot deel van zijn top moet inleveren om jou op te trekken he daar in de bergen, als je bak vast loopt
maar ik verwacht dat jij gewoon daar weer wat lawines veroorzaakt met dat gave geluid en gewoon heel thuis komt
kan niet wachten tot S&S
die koppeling maakte het alleen maar minder
ik ga je zien
- nick bakker
- Berichten: 2742
- Lid geworden op: 16 sep 2003, 17:02
- Locatie: haarlemmerliede (NH)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
-
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 29 nov 2007, 22:13
- Locatie: zoetermeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
die van Luc maakte idd wat mider lawaai, komt denk ik omdat hij er een beschermkap voor heeft zitten......
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat de droge koppeling er af is, maar.......ik zie het als een uitdaging om een 7 of 8 plaas te bouwen. twee veren erop, dan moet hij het te verwachten vermogen ook goed op de weg kunnen brengen.
ik zelf vond het altijd een machtig geluid die koppeling, maar ik kan me voorstellen dat omstanders er ander over dachten, in ieder geval wist altijd iedereen tijdens een toerrit dat ik er aan kwam schrikken ze straks zich eigen helemaal een rol beroerte want dan hoor je niks meer aan komen
houd jullie op de hoogte,
MarcoRS-S2
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat de droge koppeling er af is, maar.......ik zie het als een uitdaging om een 7 of 8 plaas te bouwen. twee veren erop, dan moet hij het te verwachten vermogen ook goed op de weg kunnen brengen.
ik zelf vond het altijd een machtig geluid die koppeling, maar ik kan me voorstellen dat omstanders er ander over dachten, in ieder geval wist altijd iedereen tijdens een toerrit dat ik er aan kwam schrikken ze straks zich eigen helemaal een rol beroerte want dan hoor je niks meer aan komen
houd jullie op de hoogte,
MarcoRS-S2