dat van die gietgallen is wat aan te doen, maar daar gaat meer tijd in zitten en dus meer geld kosten, iets wat je bij een product zo veel mogelijk wilt voorkomen, anders wordt er op een gegeven moment niks meer aan verdient.
dat van die ongelijke poorthoogtes is al helemaal vreemd, ik weet niet of malossi cilinders nog een nabewerking krijgen, (dat moet haast wel eigenlijk) maar die cilinders hebben ook geen gietgalletjes en de poorten die gelijk moeten openen, openen 100% symetrisch
(en de poortdoorlaten zijn ook heel goed afgewerkt, maar dat is wat anders)
een speling van 0,06 is inderdaad wel veel, dat zit al in het gebied waarbij die gaat rammelen
hoeveel is: voor dat geld verwacht je dat niet ?
ik weet niet of we er hier een open discussie van mogen maken ? (waarin we thorsten niet zwart gaan zitten maken)
edit: ik zie net dat de prijs 850 euro is, mischien is dat omdat er maar een geringe interesse is in het algemeen voor deze cilinders, maar dat krijg je natuurlijk als er maar weinig afnemers zijn, dan gaat de prijs voor de productie omhoog