Die hebben we al voor je klaar gemaaktMonsma schreef:prachtig Niek, om van te smullen die koppeling.
Laat er ff 2 maken kan er eentje in de vitrine liggen
Alleen nog even 280 euro overmaken
Die hebben we al voor je klaar gemaaktMonsma schreef:prachtig Niek, om van te smullen die koppeling.
Laat er ff 2 maken kan er eentje in de vitrine liggen
Hallo Pascal ,nozems schreef:Nou het heeft voornamelijk met de dwarskrachten te maken die je lagers te voorduren krijgen, dat schijnt vanaf, of rond de 12k rpm al op te spelen, en het scheelt je ook iets in vermogen
En dat rammelen valt erg mee, zeker als je zo ernstig gaat opvoeren zal het een en ander niet stil zijn.
Hallo aad ,Niek en Johan gaan er voor 100% tegenaan . mooi hoor
Toch twee bescheiden vraagjes van mijn kant ,
Past de 6 plaats -koppeling nog in de behuizing van het carter ,
en
zit er een lager in de afdekplaat v/d koppeling ,
en
met welk vermogen gaan jullie wel niet rijden
Niet exakt maar globaal met n natte vinger ongeveer plusminus bij benadering voor de vuist weg
o.d.zeus schreef:Moi
@ aad , ik heb een tijdje geleden iets hoger koppelings deksel gezien voor veel meer plaats koppelingen , zou hier misschien ook nodig zijn
gr D
BBBRRRRRNiekjuh schreef:Alvast speciaal voor Tjerry
Nee, TjerryEnzo-tvdzijden schreef:BBBRRRRRNiekjuh schreef:Alvast speciaal voor Tjerry
Hé, gelukkig zit ik er deze keer naast.lazy rider schreef:Nee, TjerryEnzo-tvdzijden schreef:BBBRRRRRNiekjuh schreef:Alvast speciaal voor Tjerry
Dit is een cilinder van een AM-6 ,dus een schakel brommer
Deze malossi cilinders gebruiken wij al jaren voor de sprinters .nozems schreef:Dat is trouwens wel slim, die is natuurlijk gemaakt op een bepaalde powerband
Eifelyeti schreef:een Koppeling rechtvertand kommt naar de Eifelyeti......ma niet voor mij...
dat is ma een 5 plaats koppeling....Niekjuh schreef:Eifelyeti schreef:een Koppeling rechtvertand kommt naar de Eifelyeti......ma niet voor mij...