KJ is na een terugreis van wederom ruim 8uur terug in het hoge noorden Nederland...en heeft het voor dit weekend wel ff gehad. De energie is op!kreidler844 schreef:Ik ben van plan te komen met de Kiesler pijp, kan dan ook nog wel met een paar andere uitlaten testen op dezelfde set.
Wietse
Vrijdagochtend om 09:00uur naar Ludwigsburg vertrokken en om 17:15 aldaar gearriveerd.
Heb een uitgebreide rondleiding gehad door het pand, showroom, winkel, werkplaats en de diverse magazijnen.
Ordlich und punktlich natuurlijk !
Kennis gemaakt met de medewerkende Kreidlervrienden en een lange gezellige avond gehad met de heren en Warfsteiner!
Heb mogen constateren dat de gemiddelde technische kennis bij de heren rijders op een erg hoog niveau ligt.
Soep was er helaas niet maar heb de tip van "Knalsoep" voor de day after doorgegeven
De weergegeven lijst is niet compleet, maar heb zelf niets genoteerd.
Wel is ter plaatse later de machine van Rainer Lorenz nog getest met de KIESLER GP3 uitlaat, hetgeen 20,5Pk bracht met een koppel van 14,8Nm.
Wat vooral ook opviel was dat de vermogenskromme met de GP3 uitlaat veel vloeiender verliep.
Toch een mooie verbetering ten opzichte van de gemonteerd uitlaat.
Door het slechte weer (vrieskou en (mot)regen) lieten vele van de mensen die van plan waren rijdend te komen de machine staan voor de (sport)auto.
Toch ruim voldoende belangstelling voor een eerste "prüfstanddag" in Ludwigsburg tot in de late uurtjes.....02:30 vannacht
Wat ik mooi vond om te mogen constateren is dat er een hele hechte groep echte fanaten zich bezighouden met de Kreidlers en niet te beroerd is om elkaar openlijk de technische kennis en informatie toe te spelen en in samenwerking met elkaar "wirklich ernshafte spaß macht" !
Volgens afspraak laat ik de technische verslaggeving aan de heren zelf over.