Zijn die erRonvanderstelt schreef: ↑20 apr 2020, 23:39 ik zo graag de verhalen horen van mensen die deze cilinder zonder aanpassingen gemonteerd hebben.
Enzo
Zijn die erRonvanderstelt schreef: ↑20 apr 2020, 23:39 ik zo graag de verhalen horen van mensen die deze cilinder zonder aanpassingen gemonteerd hebben.
Ja heb je helemaal gelijk in . Sorry .Ronvanderstelt schreef: ↑20 apr 2020, 23:39 Volgens mij gaan we hier wel ver off topic.
Ik volg dit onderwerp al een tijdje omdat ik benieuwd ben naar ervaringen en resultaten van deze cilinder zo uit de doos.
Jammer genoeg hoor ik daar niet veel over.
Momenteel gaat het niet eens meer over kreidler.
Ik bedoel dit niet negatief want ik zie veel vakwerk voorbijkomen maar dat hoort hier volgens mij niet thuis.
ik zo graag de verhalen horen van mensen die deze cilinder zonder aanpassingen gemonteerd hebben.
Ik heb geen last van detonatie .Bart1902 schreef: ↑15 mei 2020, 21:42 Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik zelf met het oudere type van deze cilinder rijd.
inmiddels is de 120 op gps gehaald maar met een beetje weerstand of als die goed warmt is pingelt die in ze 5. Squish is 0,7. Net als Bart-RS heb jij hier geen last van aangezien jouw Squish nog krapper staat.
Squis spleet moet zelfde bolling hebben als de zuiger of hij moet iets open staan . 11:1 Is wel heel laag . Maar dan kan het bijna niet gaan detoneren .
---------------------------------------------Bart1902 schreef: ↑16 mei 2020, 17:36 Denk dat ik met de inhoud van de kop geen rekening heb gehouden met de bolling van de zuiger. Daar zal het wel fout gegaan zijn.
Beste manier voor inhoud van de kop is zuiger boven in en dan vloeistof er in als die recht op staat. Maar dan moet blok er onder vandaan en daar heb nog niet zoveel zin in.
En nog met olie meten is niet altijd goed blijft lastig .LVS schreef: ↑16 mei 2020, 21:11---------------------------------------------Bart1902 schreef: ↑16 mei 2020, 17:36 Denk dat ik met de inhoud van de kop geen rekening heb gehouden met de bolling van de zuiger. Daar zal het wel fout gegaan zijn.
Beste manier voor inhoud van de kop is zuiger boven in en dan vloeistof er in als die recht op staat. Maar dan moet blok er onder vandaan en daar heb nog niet zoveel zin in.
daarom heb ik losse[ meetings motoren ]
dan kan de motor en cilinder blijven zitten .
##
Het lijkt er wel op dat er voldoende animo is voor een kleinschalige snelle rit dat weekend.
----------------------------------------GerritjanS schreef: ↑14 jun 2020, 18:16 ik moet voor een kennis deze cilinder monteren en afstellen
ik ben benieuwd naar de instellingen voor de 24 mm mikuni 512, sproeiers en naald enz
setup is
slag 42
60cc cilinder
8 kleps membraam
bm rs uitlaat rvs
kokusan evo2 ontsteking
dan hoef ik het wiel niet uit te vinden