gistern waren Huub, Leopold met David en Caspar, ik bij de Testbank in Aaken.
Het was weer een interessante dag met de jongens.
Voor ons waren da een RS350 YPVS en een Aprilia 125 aan het testen. Toch leuk om te zien wat so de motor maaken met een Testbank.

Het erst was mijn roode 60cc zuigergestuurd op de testbank voor 3 uitlaaten te testen... dat was dan ook snel gedaan. So was dan tied voor de andere 3 Brommers.
Ik ben noog niet klar mit mijn Uitlaat...ok veel geleerd en kan nu verder gaan.
Boven gaat die KTP uitlaat noog niet door loopen...da mis ik wat....wel breed band heft die, wel nu noog naat het topvermoegen zoeken...
Alles ma Hobby

Dan was Leopold met sijn Rion set 60cc (KT cilinder) en BMP Membraan op de testbank.
Voor een cilinder met niet so hoogde timing find ik het een top setje.
Onsteking was een MVT digitaal DD01, wat je kan goed aan de touren zien

dan hebben wij ens de Uitlaat van D.N. performance kunnen testen, de roode line....klar dat leopold die uitlaat naar de test niet meer terug gegeven heft.

Het goede is, dat iets snel is te bewerken en dan ook direct de success te testen.

Dan was Leopold met sijn nieuwe 80cc (VHS cilinder ) van BMP/LVS op de testbank.
Ontstekking was een normaale Kokusan zonder Powerbox.
48x44 (90mm drijfstang)
Ik denk dat leopold met sijn twee testkandidaten zeer tevreden was en ik heb met mijne noog wat de toen....

Dan was Huub noog met sijn VHS80 setup op de Testbank en 17,5 PK

48x44 met een PVL Fire650 ontsteking erin
Groote dank aan David Nüssgens, met sijn interesse op zoek naar vermoegen en ook sijn uitlaaten van sijn cilinderset heft laaten testen.
hier te zien...een van sijn uitlaaten alt weer op de weg naar Belgie

De prijs van deze D.N. performance uitaat 70cc - 90cc is komplet 299,00€