is 13/30 een goede verhouding?
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
is 13/30 een goede verhouding?
is 13/30 een goede tandwiel verhouding voor mijn lf 2-bak?
tips?
en cilinder kop afvlakken? hoeveel snelheid win ik daar mee?
tips?
en cilinder kop afvlakken? hoeveel snelheid win ik daar mee?
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
- Joris
- Medewerker Sectie FAQ
- Berichten: 3764
- Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:48
- Locatie: Breda
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
- Contacteer:
meer vermogen dus
en dus als je dan de vertanding verandert ga je harder
maar dit vind ik persoonlijk niet zo'n goede manier..
kijk 5 km per uur harder is nogal lastig als je em laat tjuunen
dan ist net een mm eraf bij een poort ofzo
voor 65 moet je al wat meer doen en dan heb je meteen een leuke snelheid die voldoende is.
breng em naar een van de tjuners van het forum (die op dat topic staat) en voor een par tientjes heb je een perfect ding
succes
en dus als je dan de vertanding verandert ga je harder
maar dit vind ik persoonlijk niet zo'n goede manier..
kijk 5 km per uur harder is nogal lastig als je em laat tjuunen
dan ist net een mm eraf bij een poort ofzo
voor 65 moet je al wat meer doen en dan heb je meteen een leuke snelheid die voldoende is.
breng em naar een van de tjuners van het forum (die op dat topic staat) en voor een par tientjes heb je een perfect ding
succes
- Martijn Koert
- Winnaar Kerstquiz'05 en Verkiezing'06
- Berichten: 4171
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 16:35
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Ries
- Medewerker Sectie FAQ
- Berichten: 6830
- Lid geworden op: 06 nov 2002, 12:54
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
dat ligt er maar net aan...Remco schreef:Ik zou in ieder geval niet aan je cilinder lopen vlakken als je al van plan bent om snel en veel volgas te gaan rijden. Het monteren van een gevlakte kop\cilinder bij snelle machines is heel slecht voor het big-end lager
als je cilinderlengte 68, of 67,5 is, een normale kop monteren, als je cilinderlengte 70 is, kun je gerust een hogedrukkop monteren...
- Martijn Koert
- Winnaar Kerstquiz'05 en Verkiezing'06
- Berichten: 4171
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 16:35
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Melvin
- Berichten: 8298
- Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
- Locatie: Gelderland
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 131 keren
remco de originele cilinders zijn bijna 1,5 tot 2 mm te lang. namelijk 69 of 70. De rsjes hebben een hoogte van 67,5/68. Dus als je standaart cilinder hebt kun je je kop gewoon afdraaien.
Meet de cilinder wel voor de zekerheid op
Meet de cilinder wel voor de zekerheid op
Laatst gewijzigd door Melvin op 13 mei 2004, 11:26, 2 keer totaal gewijzigd.
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
maar mijn probleem is datik nu rij met een 14/36 en ik heb ook die rubbertjes onder mijn zadel uit mijn frame gehaaldhij rijd nu 52 op de top maar hij trekt niet erg goed in zijn 3 van de 40 naar de 52.
hoe moet ik nou mijn kreid naar de 60 of 65 krijgen.zonder veel geld uit te geven
hebben jullie een idee
hoe moet ik nou mijn kreid naar de 60 of 65 krijgen.zonder veel geld uit te geven
hebben jullie een idee
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Joris
- Medewerker Sectie FAQ
- Berichten: 3764
- Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:48
- Locatie: Breda
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
- Contacteer:
je hoeft niet zoveel uit te geven om een 3 bak wat harder te laten gaan.
je hebt gewoon een ori ginele cilinder.
werk de poorten net een paar milimeter bij (niet zelf!!!)
en dan rij je makkenlijk 65
een orginele kreidler 3 bak rijd echt nooit orgineel 65 dat is teveel van het goede.
kom naar die rit en dan leg ik je alles uit!!
je hebt gewoon een ori ginele cilinder.
werk de poorten net een paar milimeter bij (niet zelf!!!)
en dan rij je makkenlijk 65
een orginele kreidler 3 bak rijd echt nooit orgineel 65 dat is teveel van het goede.
kom naar die rit en dan leg ik je alles uit!!
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
-
- Berichten: 481
- Lid geworden op: 08 dec 2003, 08:26
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
staat je ontsteking wel goed...? ik had krachtverlies in zijn 4e versnelling. Dit kwam doordat mijn ontsteking destijds niet optimaal stond. Heb nu elektronische ontsteking en het probleem is verdwenen.etiennehazen schreef:maar mijn probleem is datik nu rij met een 14/36 en ik heb ook die rubbertjes onder mijn zadel uit mijn frame gehaaldhij rijd nu 52 op de top maar hij trekt niet erg goed in zijn 3 van de 40 naar de 52.
hoe moet ik nou mijn kreid naar de 60 of 65 krijgen.zonder veel geld uit te geven
hebben jullie een idee
- etiennehazen
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10 mei 2004, 21:54
- Locatie: Sittard
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0