foto plaatsen van getunede cilinders svp
- Kreidler4Life
- Berichten: 1535
- Lid geworden op: 14 apr 2003, 13:31
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
nou jullie allemaal dik doen met 8 poorters en met 60ccjes dan ga ik dik doen met me 50 4 poort .
het is een cilindertje door LVS getuned,denk tot een pkje of 7/8, en KvL heeft de spoelpoorten nog iets bijgewerkt,en toen ik mijn mosterd pijp had liep die nog niet lekker,heeft gerard nog even de uitlaat bewerkt en nu gaat die als een kanon,snelheid denk rond de 105/110.
ik ben der alweer op uitgekeken dus als iemand em wil....
mzzzl jeroen
het is een cilindertje door LVS getuned,denk tot een pkje of 7/8, en KvL heeft de spoelpoorten nog iets bijgewerkt,en toen ik mijn mosterd pijp had liep die nog niet lekker,heeft gerard nog even de uitlaat bewerkt en nu gaat die als een kanon,snelheid denk rond de 105/110.
ik ben der alweer op uitgekeken dus als iemand em wil....
mzzzl jeroen
- Bijlagen
-
- De cilinder (Small).JPG (78.48 KiB) 12851 keer bekeken
-
- extra spoelpoort (Small).JPG (39.32 KiB) 12851 keer bekeken
- Kreidler4Life
- Berichten: 1535
- Lid geworden op: 14 apr 2003, 13:31
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
jah ze worden grotendeels door de hoofdpoort gevoed door de sturing die derin zit.want KvL zei dat het bijna niks uitmaakte als je je carters uit zou frezen en dat doe ik tog liever niet want als ik nog eens dat blok wil verkopen zonder cilinder heb je van die ingefreesde carters, mij maak et niet uit maar diegene die hem koopt misschien wel,mjah maakt nie uit, kheb nog geen detailfoto jammer genoeg.
- korneel
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 09 sep 2002, 15:05
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Nou weet ik zelf niet zoveel over deze cilinder , maar het zou een originele mahle zijn met nr. 15 43 14; 40ZN12
Hij is gemaakt voor roterende inlaat, geen idee of er veel van gemaakt zijn en of ze ooit gewoon in de handel geweest zijn maar ongetwijfeld is er wel iemand die er meer over weet?
de buitenkant
Hij is gemaakt voor roterende inlaat, geen idee of er veel van gemaakt zijn en of ze ooit gewoon in de handel geweest zijn maar ongetwijfeld is er wel iemand die er meer over weet?
de buitenkant
- Bijlagen
-
- cilindera.jpg (81.02 KiB) 12695 keer bekeken
- shalom
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 01 okt 2002, 11:32
- Locatie: Lent-Nijmeguhhhh
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Luke cilinder. gewoon een 15pk versie waar aan gekloot is. Te veel gekloot. jmmr, maar ben bang dat deze cilinder einde oefening is.
Bij de uitlaatpoortjes zijn fluitpoortjes gemaakt. 1 ervan zit echter veeeel de dicht bij de hoofdpoort. Tussenschotje is veels te klein. Die sloop je gewoon. Spoelers is zelfde verhaal. wand is te dun. Die brokkeld meteen af. Zonde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij de uitlaatpoortjes zijn fluitpoortjes gemaakt. 1 ervan zit echter veeeel de dicht bij de hoofdpoort. Tussenschotje is veels te klein. Die sloop je gewoon. Spoelers is zelfde verhaal. wand is te dun. Die brokkeld meteen af. Zonde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- korneel
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 09 sep 2002, 15:05
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
cilinder is niet van mij
kwam hem tegen op e-bay duitsland
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
hij staat momenteel op iets meer dan 200€. Ik dacht nochthans dat dit type ook in namaak bestond of is dat toch nog een ander soort cylinder dan?
kwam hem tegen op e-bay duitsland
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
hij staat momenteel op iets meer dan 200€. Ik dacht nochthans dat dit type ook in namaak bestond of is dat toch nog een ander soort cylinder dan?
- shalom
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 01 okt 2002, 11:32
- Locatie: Lent-Nijmeguhhhh
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
nej dit is als het goed is een originele mahle. het probleem is dat als je hem wilt maken je eerst de uitlaatpoorten dicht moet lassen, daarna de extra spoelers stukje dicht moet lassen en dan ook nog eens de cilinder moet laten honen en nikasilen. je kunt namelijk het probleem al zien. tussen de spoelers laat het nikasil namelijk al los. best zonder, want als de tuner die spoeler zo had gelaten en die 2e uitlaatpoort als de eerste had gedaan had het nog leuk gereden ook.
Ik snap het ook echt niet dat een onervaren tuner ff meteen 1 van de meest dure 50cc cilidners pakt om te tunen. Die dingen zijn ongetuned en in goede staat zo 400-500...,wat de gek ervoor geeft, waard. maarjah hier zit veel werk aan en of het ooit nog lekker lopen gaat....mwa kun je beter voor het zelfde geld een goede kopen
Ik snap het ook echt niet dat een onervaren tuner ff meteen 1 van de meest dure 50cc cilidners pakt om te tunen. Die dingen zijn ongetuned en in goede staat zo 400-500...,wat de gek ervoor geeft, waard. maarjah hier zit veel werk aan en of het ooit nog lekker lopen gaat....mwa kun je beter voor het zelfde geld een goede kopen
- Kreidler4Life
- Berichten: 1535
- Lid geworden op: 14 apr 2003, 13:31
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
- Kreidler4Life
- Berichten: 1535
- Lid geworden op: 14 apr 2003, 13:31
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
- Leks
- Berichten: 728
- Lid geworden op: 01 aug 2004, 17:20
- Locatie: Wog de la mar
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Zo hier dan op verzoek van Dijk z'n Piet van der Gaag getunede 60CC.
Ik heb de foto's met mijn telefoontje genomen dus het is geen topkwaliteit.
Volgende foto's zal ik wel met mijn digitale videocamera proberen.
Dit setje met een homoet 6p en een 24mm Bing loopt +/- 110 km/h.
Ik heb de foto's met mijn telefoontje genomen dus het is geen topkwaliteit.
Volgende foto's zal ik wel met mijn digitale videocamera proberen.
Dit setje met een homoet 6p en een 24mm Bing loopt +/- 110 km/h.
- Bijlagen
-
- 60CC Dijk.jpg (46.2 KiB) 11907 keer bekeken
-
- 60CC van Dijk.jpg (40.25 KiB) 11907 keer bekeken
- Burning Tyre
- Berichten: 2221
- Lid geworden op: 30 okt 2002, 21:33
- Locatie: Westervoort, bij Arnhem
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer: