Voor degene die in je woonplaats een mooie route gemaakt heeft met mooie stoppunten ( koffie & taart (balletje gehakt) goed of minder goed

Wat vinden jullie ervan?
Hoor het graag.
Rolando
Leopold Hogenhuis schreef: ↑22 aug 2022, 15:39 Zeker een goed idee en wil hier ook wel aan mee werken .
Heb al diverse malen met de snellere mannen Limburg en de Eifel doorkruist .
Brommers is geen probleem !
Groeten , Leopold .
Maar een GPX kan je hier niet plaatsen, toch?Enzo-tvdzijden schreef: ↑22 aug 2022, 17:24 Met een GPX bestand kan elk route programma overweg.
Enzo
GPX file Roland, probeer het maar. Elk route of navigatie programma kan daar mee overweg.Roland schreef: ↑23 aug 2022, 09:03 Kijk dan zijn allemaal goede berichten, je kan en mag het van mij ( maar wie ben ik..) zo uitgebreid mogelijk maken met de stop tips. Ik denk dat het dan NOG leuker gaat worden en dat er nog meer gereden kan worden in Nederland. Roman, misschien ook iets voor jullie in Duitsland als ze daar interesse hebben? Technies horen we denk ik wel van Maarten hoe hij het aangeleverd wilt.
Rolando
Haastrecht gpx even geladenEifelyeti schreef: ↑23 aug 2022, 13:39 deze is ook prima, da kan je ook naar veel andere Navi´s laaten konvertieren...naar Garmin, Tom Tom, Google.... etc...
bij deze kan je so veel steppen naar plaatsen maaken als je noodig heft
https://kurviger.de/nl
Kurviger.png
Kees het belangrijkste, een “Kreidlervriendelijk” terras.Zolenheuvel schreef: ↑23 aug 2022, 21:05 Maarten, ik denk dat dit i.d. een overzichtelijke opzet is.
Op een rijtje:
- Tourritten bromfietsen
- Tourritten motorfiets
- Benaming rit in toepasselijk subforum
- Kaart van gereden route
- GPX-bestand (kan in veel programma's worden ingelezen)
- foto's met beschrijving.
Aanvulling:
- aanbevelingen voor interessante objecten, musea, motorzaken, bezienswaardigheden e.d.
- mogelijk reviews van 'pleisterplaatsen' onderweg: bijv. gezellig cafe/restaurant, ruim terras, vriendelijke bediening, en niet onbelangrijk: kwaliteit van appeltaart!Enz.
Dit alles ondersteund door foto's.
Groet Kees
Dat je de Kreidlers in de gaten kan houdenZolenheuvel schreef: ↑23 aug 2022, 22:48 "Kees het belangrijkste, een “Kreidlervriendelijk” terras.
Enzo"
Da's vast, maar wat zijn de kenmerken van een Kreidlervriendelijk terras?
Groet Kees