Frans (Dimage) is gestopt als moderator

Handleiding, vraagbaak en gedragsregels van het Kreidlerforum.
Guide with questions and answers about using the Kreidler forum.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9755
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 831 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

Frans (Dimage) is gestopt als moderator

#1 Bericht door Maarten » 24 apr 2006, 08:41

Frans is gestopt als moderator

Waarschijnlijk was het jullie al opgevallen. Dé moderator van dit forum is de laatste tijd steeds minder nadrukkelijk aanwezig op ons forum.
Door drukke werkzaamheden (zijn reguliere werk en het bouwen/beheren van websites) en tevens door sociale verplichtingen heeft Frans (Dimage) momenteel niet meer voldoende tijd om de site goed bij te houden. Ook heeft Frans gewoon weer eens zin om nieuwe dingen te proberen.

Frans is iemand die dingen altijd grondig doet. Kijk bijvoorbeeld eens naar de restauraties van zijn Kreidlers: tot in de puntjes verzorgd. Van half werk houdt Frans niet, vandaar zijn besluit om te stoppen als moderator.

Wel blijft Frans een grote liefhebber van de Kreidlers, en zal hij toch nog wel regelmatig op de site komen kijken. Ook behoudt Frans voorlopig zijn moderatorbevoegdheden, zodoende kan hij nog helpen tijdens vakanties bijvoorbeeld.

Als er iemand is die vrijwillig en onbetaald veel werk heeft gestoken in deze site, in het belang van alle Kreidlerliefhebbers, dan is Frans het wel. Denk ook eens aan alle geplaatste artikelen. In het omzetten van een artikel, zodat het netjes op de site komt te staan, zit al gauw minimaal 5 uur werk. Frans heeft er vele van geplaatst, tevens ook folders en andere documentatie. Ook voor technische vragen of vragen over een model of type, kon je altijd bij Frans terecht. Hij ging gerust een uur zoeken in de boeken, de folders of de artikelen, totdat hij had uitgeplozen hoe iets moest. Daarom vind ik het dan ook echt uitermate jammer dat Frans er mee stopt, maar ik respecteer zijn besluit natuurlijk wel.

Verder heb ik altijd erg goed kunnen samenwerken met Frans. Frans was zeer regelmatig aanwezig en altijd op de hoogte van wat er aan de hand was op het forum. Vele uit de hand gelopen topics, of meningsverschillen van gebruikers onderling, heeft Frans adequaat aangepakt of helpen oplossen.

Frans heeft ook deze site door een moeilijke periode heen geholpen, door al zijn inspanningen, gedurende een periode dat de site mij boven het hoofd was gegroeid. De verandering van de site, een jaar of vijf geleden, van een gewone statische website, naar en website met een forum (waar iedereen dus op kon schrijven) vereiste een andere aanpak en een ander beheer van een dergelijke site.
Toen Frans lid werd van onze site, in maart 2003, wist hij nog helemaal niet zo veel van Kreidler. Leergierig als hij was nam hij alles in zich op, en al gauw kon hij iedereen adviezen geven. Hoe snel het precies ging weet ik niet, maar al gauw werd Frans een moderator, gewoon omdat zijn goede adviezen opvielen en omdat Frans dit ook best graag wilde.

Nu zijn we dus 3 jaar verder, en gaat Frans meer energie steken in andere belangrijke dingen.

Om eerlijk te zijn: ik ben een paar maal in het zonnetje gezet, bijvoorbeeld tijdens de Lexmond meeting of de gezellige bijeenkomst in Nunspeet, maar ik had graag ook nog een applausje voor Frans willen regelen op een komende meeting, als dank voor al zijn werk. Ik hoop dat het daar alsnog van komt, maar in ieder geval: Frans, bedankt voor je inzet en voor al je werk, en het ga je goed natuurlijk! :clap :thumbsup

Met vriendelijke groeten,

Maarten Hoogervorst

Gebruikersavatar
brolli21
Berichten: 3345
Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:17
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#2 Bericht door brolli21 » 24 apr 2006, 09:06

Frans,hartstikke jammer dat je stopt als moderator,aangezien jij toch altijd wel degene was die overal orde en netheid hield.

Veel succes met je nieuwe uitdagingen,en hopelijk tot in lexmond.

Mzzl Sander

Erwin_1965
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#3 Bericht door Erwin_1965 » 24 apr 2006, 09:29

Frans,

Jammer dat je stopt,
heb veel van je geleerd
hoop af en toe nog wel wat te lezen van je.

: :thumbsup

mvg

Erwin

Gebruikersavatar
dennisvisser
Berichten: 1389
Lid geworden op: 19 jul 2004, 15:12
Locatie: no - village
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#4 Bericht door dennisvisser » 24 apr 2006, 09:39

Jammer dat je er mee stopt frans.

ik zal je missen als mod.

mvg dennis

Gebruikersavatar
Flacko
Berichten: 2490
Lid geworden op: 12 aug 2004, 18:21
Locatie: 's-Hertogenbosch
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#5 Bericht door Flacko » 24 apr 2006, 09:45

Beste Frans,

Ik wil je graag bedanken voor al het werk dat je voor Kreidler.nl verzet hebt en de artikelen die je uit je príve archief op het forum geplaats hebt.


Groetjes Ad

Gebruikersavatar
Hengst
Berichten: 312
Lid geworden op: 14 sep 2003, 21:32
Locatie: Sint-Katelijne-Waver (B)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#6 Bericht door Hengst » 24 apr 2006, 10:02

Heel fel bedankt voor al die mooie artikels en goeie raad, en veel succes met de nieuwe dingen.
Ook nog veel plezier met uw mooie kreidlers!

:clap :thumbleft

Jef

Gebruikersavatar
tet
Berichten: 1387
Lid geworden op: 16 dec 2005, 20:16
Locatie: hoofddorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#7 Bericht door tet » 24 apr 2006, 10:04

bedankt Frans :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#8 Bericht door Dimage » 24 apr 2006, 11:04

Mooier samengevat als Maarten kan ik het niet zeggen.
Sommigen zal opgevallen zijn dat ik na mijn galblaasoperatie ineens stukken minder op het forum aanwezig was.
De werkzaamheden op het forum (die ik overigens altijd met veel plezier heb gedaan) slokten op een gegeven moment zoveel tijd op, dat ik amper tijd over hield voor andere dingen. Het zal denk ik anderen ook niet geheel onbekend voorkomen dat kreidler.nl een groot deel van je leven in kan nemen m.b.t. de tijd die je er aan besteed.
Hierdoor zijn eigenlijk andere dingen die ik altijd met veel plezier heb gedaan in het slop komen te zitten, zelfs af en toe het sleutelen aan en het berijden van mijn eigen Kreidlers.

Om voor m'n oude hobbies (vissen, websites maken etc.) en de overige geneugtes van het leven weer wat extra tijd vrij te kunnen maken heb ik besloten te stoppen met de werkzaamheden voor kreidler.nl
Als lid kun je zo zeggen ik heb even geen tijd voor het forum en ben een tijd afwezig maar als mod/sitemedewerker wordt er toch op je gerekend en kan je niet zomaar veelvuldig zeggen, ik ben er ff niet.
De periodes die ik nu allemaal afwezig ben geweest heb ik keurig met Maarten overlegd, zodat dit opgevangen kon worden.

Nogmaals ik heb altijd met het grootste plezier dit werk gedaan en Maarten en Joost zijn fijne mensen om mee samen te werken.
Tevens is het niet zo dat ik stop met de Kreidlerhobby en het forum in zijn totaal. Op het forum zal ik weliswaar minder aanwezig zijn als voorheen, ik blijf echter in overleg met Maarten mijn adminrechten behouden voor het geval er ergens dringend ingegrepen moet worden tijdens afwezigheid van de andere beheerders (denk bijv aan de vakantieperiode). De laatste tijd heb ik alweer wat genoten van oude hobbies; M'n eerste hengel van het seizoen heb ik alweer uitgegooid, helaas was dit van korte duur want het gesloten seizoen voor snoek diende zich al snel aan. Daarna heb ik weer de nodige tijd besteed aan meerdere websites; m'n eigen website heb ik inmiddels geheel vernieuwd en is bijna klaar, verder ben ik nog met 2 andere websites bezig geweest waarover later meer.

MVG Frans

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4835
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 635 keren
Ontvangen waarderingen: 84 keren

#9 Bericht door KJ » 24 apr 2006, 11:15

Frans,
Ik kan me qua woorden, aansluiten bij de voorgaande leden.

Soms moet je dit soort drastische besluiten nemen het hoort er allemaal bij....je begint ergens mee (Mod of Club of relatie) en voor je het weet bepaalt dat een groot deel van je (vrije) tijd, zoniet alle tijd.
Na een tijdje wordt je erop gewezen of kom je er zelf achter dat er andere bezigheden zijn die je verwaarloost hebt of zelfs helemaal geen aandacht en tijd aan besteed.

Je kunt helaas niet alles doen en dan moeten er keuzes worden gemaakt.

Voor het werk dat je hebt gedaan; Petje af, Respect.
Voor de keuze die je hebt gemaakt; Respect man.

We spreken elkaar...

Gebruikersavatar
danahi
Berichten: 2916
Lid geworden op: 24 aug 2004, 11:01
Locatie: Baarn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#10 Bericht door danahi » 24 apr 2006, 11:31

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Thank you for a job well done and don't be a stranger

Gebruikersavatar
tonnie de groot
3-voudig winnaar Kreidlerverkiezingen.
Berichten: 1711
Lid geworden op: 10 sep 2002, 21:28
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#11 Bericht door tonnie de groot » 24 apr 2006, 11:41

dag frans,


bedankt voor alle goede dingen die je gedaan hebt op dit forum,we hadden wel eens discussie's over de kreidlers en de manier van aanpakken.maar altijd zijn we er uitgekomen op een menselijke manier.
ik heb je een aantal malen persoonlijk mogen ontmoeten,zowel bij mij thuis als bij jou.
je intresse in het merk kreidler was/is ernorm.ik heb je mogen helpen met tips tijdens je restauratie van je eitje.
we hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden,wederzijds begrip stond bovenaan.
FRANS je verlaat ons NIET echt maar we zullen je ingrijpen helaas moeten missen.hoe jammer ik dit ook zal gaan vinden.

ik zal je wederom zien in lexmond..............hopelijk niet bij me in de auto............anders is je kreidler defect :wink: :wink: :wink:
frans bedankt voor alles en ik groet je vanuit het oosten.

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

MET VRIENDELIJKE GROET tonnie de groot

Gebruikersavatar
Rick Hahn
Berichten: 1883
Lid geworden op: 24 feb 2004, 22:42
Locatie: Enschede/Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#12 Bericht door Rick Hahn » 24 apr 2006, 11:56

Hallo Frans,

Inderdaad jammer dat je stopt als admin, maar zolang je af en toe op het forum blijft kijken en je liefde voor onze gemeenschappelijke hobby blijft is er niets aan de hand toch? :D

Succes met je websites en het nastreven van je andere hobby's en tot gauw weer ziens,

Rick

Gebruikersavatar
rob1
Berichten: 375
Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
Locatie: midden v/h land
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#13 Bericht door rob1 » 24 apr 2006, 12:30

Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar wil je hierbij bedanken voor je inzet :clap .
Als ik het zo lees kost het forum je veel tijd , en er zijn idd ook nog andere dingen in het leven als een Kreidler.
Hartelijk dank en succes met wat je verder gaat doen.

Gebruikersavatar
de wilde 13
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 mar 2004, 18:43
Locatie: Stompwijk
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

#14 Bericht door de wilde 13 » 24 apr 2006, 12:47

echt heel jammer, maar ik kan het me indenken ,iedereen heeft het
momenteel razend druk...

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#15 Bericht door Zatopek » 24 apr 2006, 13:01

Amice, moge geluk en wijsheid verder uw pad effenen.

Dank voor het werk dat je hebt verricht op de website en voor de tips etc. etc.

Bolle Aad
Berichten: 3749
Lid geworden op: 13 sep 2002, 15:16
Locatie: meestal in het kreidler hok
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#16 Bericht door Bolle Aad » 24 apr 2006, 13:32

Frans,

Hartelijke Dank, :thumbsup

voor de vele Werkzaamheden die jij hebt verricht als moderator hier op Het Forum van www.Kreidler.nl .
Best wel een behoorlijk stevige Job om hier alles in de hand te houden ,soms.
Ik Weet dat je er vele uurtjes aan besteed hebt ,en dat is zeker zeer succesvol geweest
ik ben geen redenaar ,dat weetje wel als vriend .

Maar ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Petje af en ene Grote Pluim voor Jou :clap :clap :clap :clap

Tot Gauw weer eens ..Aad

:rs :rs :rs

Timmio
Berichten: 657
Lid geworden op: 06 mar 2005, 17:02
Locatie: Leusden
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#17 Bericht door Timmio » 24 apr 2006, 13:33

Jammer dat je stop als moderator hier. Veel plezier met je andere werkzaamheden en hobbies. Hopelijk zien we je nog in Lexmond.

Tim

Gebruikersavatar
Andry
Berichten: 5662
Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:52
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#18 Bericht door Andry » 24 apr 2006, 13:36

Ey Frans

Jammer dat je stopt , maar lifes keep rolling zeg ik altijd :wink:

Suc6 met je prive leven verder en ja andere hobby's

Gr.

Andry

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60403
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 968 keren
Ontvangen waarderingen: 2283 keren

#19 Bericht door Enzo-tvdzijden » 24 apr 2006, 14:06

Hoi Frans,

Je hebt nu gezien en nagedacht tijdens je operatie hoe je eigenlijk al je tijd buiten je werk in Kreidler.nl hebt gestoken
Op zich niks mis mee. Maar er zijn meer (leuke) zaken in het leven als Kreidler.
Als je er zo mee bezig bent geweest als jou kan je het onmogelijk in één klap allemaal laten vallen.
Het zal natuurlijk moeilijk zijn om in een korte tijd een gelijkwaardige vervanger te zoeken.
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht zo´n leuke functie maar jou verhaal komt mij heel bekend voor.
Dus heb ik gekozen voor een helpende hand. Wij hebben met plezier samen gezorgd voor de foldertopic en de lijst met Ned. Typegoedkeuringen.
Verder elkaar gezien en gesproken op beurzen, toeritten, Lexmond vergadering, Nunspeet, klassieke races enz.

Het ga je goed en bedankt voor je kunde en kennis op het forum als Moderator.

Enzo

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#20 Bericht door dijk » 24 apr 2006, 16:45

succes met je andere hobby,s frans :D :mrgreen:

Wouter
Berichten: 1166
Lid geworden op: 07 sep 2002, 12:28
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#21 Bericht door Wouter » 24 apr 2006, 17:08

bedankt frans, voor je geweldige werk :!:

Gebruikersavatar
Jaspertje
Berichten: 437
Lid geworden op: 07 apr 2005, 08:41
Locatie: Neer
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#22 Bericht door Jaspertje » 24 apr 2006, 17:19

Altijd behulpzaam, jammer dat je ermee stop :(

veel plezier verder

Gebruikersavatar
Ries
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 6830
Lid geworden op: 06 nov 2002, 12:54
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

#23 Bericht door Ries » 24 apr 2006, 17:25

Bedankt voor al het verrichtte werk en je fantastische inzet,

mvg Ries

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3527
Lid geworden op: 16 sep 2004, 23:09
Locatie: Wormerveer
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#24 Bericht door Johan » 24 apr 2006, 17:29

jullie doen net alsof ie doodgaat

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6371
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 56 keren
Ontvangen waarderingen: 37 keren

#25 Bericht door Gijs » 24 apr 2006, 17:32

Nou Fransje, bedankt voor je inzet! En veel plezier met de voortzetting van je nieuwe " oude" Hobby's.

Plaats reactie