Mededeling over chatten en ingrepen van moderators

Handleiding, vraagbaak en gedragsregels van het Kreidlerforum.
Guide with questions and answers about using the Kreidler forum.
Bericht
Auteur
derk
Berichten: 1374
Lid geworden op: 14 jan 2006, 17:40
Locatie: Achterhoek
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#26 Bericht door derk » 23 feb 2007, 17:46

idd dit was

maar het wordt persoonlijk en dat hoort niet

Gebruikersavatar
tombo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 06 okt 2002, 13:56
Locatie: Achterhoek
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#27 Bericht door tombo » 23 feb 2007, 17:53

Met dit was, bedoel ik dat topic over carters meten ;) Zo zijn er wel meer interessante discussies beëindigd --> abrupt topic gesloten door moderators

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8293
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 128 keren

#28 Bericht door Melvin » 23 feb 2007, 18:12

Dat doen we om escalatie te voorkomen.
Dat soort topics komt nooit een einde aan. Pietje en jantje zeggen dit. klaasje en mientje zeggen dat. En ze zullen het nooit eens worden, hoe lang er ook over word gediscusierd.

Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#29 Bericht door Dimage » 23 feb 2007, 18:27

Topic hoeft ook helemaal niet dicht, zolang iedereen op een redelijke manier blijft discussieren.

Denk je dat het op bepaalde punten beter kan, dan is dit de gelegenheid om daarover te discussieren.

Ik denk dat iedereen het erover eens mag zijn, dat het forum zonder regels en mensen die erop toezicht houden dat deze nageleefd worden (de admins en mods) een chaos zal worden.

Naar mijn mening zijn de regels ook verder niet overdreven streng en wordt er ook niet overdreven streng gemodereerd.
Vooral wanneer je kijkt naar hoeveel bans er in de laatste jaren zijn uitgedeeld (bar weinig).
Het doel is juist altijd geweest, om gewoon met degene die zich misdraagt in gesprek te gaan en te bewegen tot een beter gedrag, met als allerlaatste redmiddel (en dan moet je het we heel gek maken) een ban.

Bij de meeste leden komen we er gelukkig altijd uit, bij een zeldzame enkeling niet.

Er zijn met name twee gedragingen die behoorlijk storend kunnen zijn; offtopic gaan en negatief/uitlokkend posten.

Ik voel me af en toe best bezwaard wanneer ik een offtopic post moet weghalen van een serieus lid, maar ik weet wanneer ik dit niet doe dat er weer veel teveel reacties op volgen en dat laatste is juist het grote probleem.

Wanneer bijvoorbeeld iemand een serieuze post neerzet en afsluit met "zo nu ga ik eerst eens lekker uitwaaien op de brommer, want het is zulk lekker weer" dan kan je er donder op zeggen, dat de meeste van de opvolgende reacties niet meer over het serieuze gedeelte gaat, maar over toeren, lekker weer en hoe hard ie wel niet gaat. Voor dat je het weet staat er weer een bladzijde onzin.

Een ander iets is weer het negatief/uitlokkend posten.
Zoals Maarten het zo mooi kan zeggen; speel de bal en niet de man.
Helaas is het vaak andersom en gebeurt het regelmatig dat mensen elkaar direct "aanvallen" of reacties plaatsen met een afzeikend/uitlokkend karakter naar een ander persoon toe.
Dat soort berichten worden door ons ook zonder meer verwijderd en de betreffende personen worden er zo nodig door ons op aangesproken.
Voel je jezelf op zo'n manier behandeld, reageer er dan niet op en maak simpelweg een melding van het voorval via de meldknop.

Iedereen denk nu je l*lt er lekker overheen, maar daar komt ie; vriendjespolitiek.
Ik kan in dit geval alleen voor mezelf spreken, maar daar hou ik me zeer zeker niet bewust mee bezig (zelfs niet bij de mensen die ik persoonlijk ken).
Wel maak ik onderscheid in de persoon; iemand die zich altijd netjes gedraagt zal van mij een andere benadering krijgen (of helemaal geen) wanneer hij eens over de schreef gaat dan iemand die zich herhaaldelijk misdraagt, dit lijkt me echter niet meer dan normaal.

Wordt je aangesproken op je gedrag, steek dan de hand in eigen boezem en ga niet naar een ander verwijzen. Het gaat tenslotte op dat moment over jezelf.
Veel van onze acties en reacties gebeuren achter de schermen (via de pb naar een lid, of om te overleggen in de modsectie) en het kan dus heel goed zijn dat de andere personen al zijn aangesproken, of dat er al een discussie over gaande is in de modsectie.

MVG Frans

Gebruikersavatar
tombo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 06 okt 2002, 13:56
Locatie: Achterhoek
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#30 Bericht door tombo » 23 feb 2007, 18:51

Melvin schreef:Dat doen we om escalatie te voorkomen.
Dat soort topics komt nooit een einde aan. Pietje en jantje zeggen dit. klaasje en mientje zeggen dat. En ze zullen het nooit eens worden, hoe lang er ook over word gediscusierd.
Niet mee eens, je ziet nu toch dat er goede argumenten worden gezegd in dat topic? In het echte leven discussier je ook wel eens hard tegen hard (tenminste, ik wel, ik neem aan andere mensen ook). Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om vrienden te zijn

Gebruikersavatar
parid001
Berichten: 1926
Lid geworden op: 17 sep 2006, 10:33
Locatie: AMERSFOORT
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#31 Bericht door parid001 » 23 feb 2007, 18:53

ja het is toch allemaal wat, van alles is wel wat te zeggen, maar eigenlijk is het heel simpel:

WILT U WAT U NIET GESCHIEDT, SCHIET DAN OOK EEN ANDER NIET.

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8293
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 128 keren

#32 Bericht door Melvin » 23 feb 2007, 19:10

tombo schreef:
Melvin schreef:Dat doen we om escalatie te voorkomen.
Dat soort topics komt nooit een einde aan. Pietje en jantje zeggen dit. klaasje en mientje zeggen dat. En ze zullen het nooit eens worden, hoe lang er ook over word gediscusierd.
Niet mee eens, je ziet nu toch dat er goede argumenten worden gezegd in dat topic? In het echte leven discussier je ook wel eens hard tegen hard (tenminste, ik wel, ik neem aan andere mensen ook). Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om vrienden te zijn
We hoeven ook niet allemaal vriendjes te zijn. Maar er wordt gewoon maar niet gestopt met modder gooien en dan gaat ie op slot.
In zowat alle reacties in dat topic zit een beetje een provocerende ondertoon.

Gebruikersavatar
wierikx
Berichten: 691
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:54
Locatie: 't zand daer buite
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#33 Bericht door wierikx » 23 feb 2007, 19:11

vicente schreef:Mooi gesproken Maarten. Naar mijn mening is die vriendjespolitiek zeker niet (bewust) aanwezig. Als je bericht gewist of verdwenen is, en je bent het daar niet mee eens, kan je al snel oorzaken verzinnen of soortgelijke posts bedenken die niet verwijderd zijn.
Wat Andry zegt, en dan wil ik geen discussie veroorzaken, over de Chat-area dat je op MSN moet gaan. Soms gaat het echt, maar dan bedoel ik echt nergens over, lijkt het alsof bepaalde mensen dronken achter de pc zitten, en dan hebben we nog de dialogen van 20 posts lang, dat is ook niet de bedoeling.
Wat naar mijn mening het ergst is, vind ik het bewust irriteren van de leden door andere personen, die daar vervolgens op dezelfde manier op reageren, en voilá, de personen mogen elkaar niet meer, en bij wijze van spreken gebeurd dat soms in grote mate, soms in mindere mate in een serieus topic weer.

Iedereen hier doet zijn(of haar) best voor de site, laten we elkaar in onze waarde houden op elke manier.

Vincent. :)



dat gaat niet dat is het punt.
zeg ik wat serieus dan word er gelijk iets geroepen van bijv hey wierikx doet jou kreiler niet mee aan de verkiezing
of ben ik trots aan het polijsten geweest stik trots op mijn werk en word mun brommer afgekraakt, nee dat is leuk :roll:
ik heb heel veel aan de site echt staat bomvol info het minste geringste als ik iets niet 100% zeker weet is het zo opgezocht en wil ik iedereen hartelijk voor bedanken echt.
maar als iemand ik geef toe ik ging /ga best veel offtopic daarom post ik ook bijna nooit wat en als ik wat post is het vaak enkel in de chat eerlijk is eerlijk
maar dan als ik wat serieus te posten krijg ik gelijk zo'n ..... reactie erop. en kunnen ze even niks bedenken dan kraken ze mijn spelling maar af vind het niet gek dat er mensen zijn die er geen zin meer in hebben.
zo ik namelijk ook niet als het zo blijft doorgaan ik zat eerst dag en nacht op deze site maar is inmiddels al verandert omdat ik (en de meeste jongeren) toch niet serieus genomen worden !


en mij afkraken en doen mag gerust hoor vind ik niet erg want ik weet wel ik ben niet perfect mijn brommer ook niet (maar sleuteltje omdraaien 1keer kicken en hij loopt altijd ) daarom bij elkaar maar hoeft niet bij he minste geringste gezecht te worden


zo hartje gelucht

mvg corné

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8293
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 128 keren

#34 Bericht door Melvin » 23 feb 2007, 19:30

als ik advies geef is het aan de mensen die het lezen om te bepalen wat ze er mee doen.
Wat wel vaak gebeurd bij de jongere knapen (ben er zelf eigenlijk ook nog 1) is dat ze wat roepen in een technisch topic wat niet waar is.
Dat zet mensen vaak op het verkeerde been

derk
Berichten: 1374
Lid geworden op: 14 jan 2006, 17:40
Locatie: Achterhoek
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#35 Bericht door derk » 23 feb 2007, 20:23

wierikx schreef:
vicente schreef:Mooi gesproken Maarten. Naar mijn mening is die vriendjespolitiek zeker niet (bewust) aanwezig. Als je bericht gewist of verdwenen is, en je bent het daar niet mee eens, kan je al snel oorzaken verzinnen of soortgelijke posts bedenken die niet verwijderd zijn.
Wat Andry zegt, en dan wil ik geen discussie veroorzaken, over de Chat-area dat je op MSN moet gaan. Soms gaat het echt, maar dan bedoel ik echt nergens over, lijkt het alsof bepaalde mensen dronken achter de pc zitten, en dan hebben we nog de dialogen van 20 posts lang, dat is ook niet de bedoeling.
Wat naar mijn mening het ergst is, vind ik het bewust irriteren van de leden door andere personen, die daar vervolgens op dezelfde manier op reageren, en voilá, de personen mogen elkaar niet meer, en bij wijze van spreken gebeurd dat soms in grote mate, soms in mindere mate in een serieus topic weer.

Iedereen hier doet zijn(of haar) best voor de site, laten we elkaar in onze waarde houden op elke manier.

Vincent. :)



dat gaat niet dat is het punt.
zeg ik wat serieus dan word er gelijk iets geroepen van bijv hey wierikx doet jou kreiler niet mee aan de verkiezing
of ben ik trots aan het polijsten geweest stik trots op mijn werk en word mun brommer afgekraakt, nee dat is leuk :roll:
ik heb heel veel aan de site echt staat bomvol info het minste geringste als ik iets niet 100% zeker weet is het zo opgezocht en wil ik iedereen hartelijk voor bedanken echt.
maar als iemand ik geef toe ik ging /ga best veel offtopic daarom post ik ook bijna nooit wat en als ik wat post is het vaak enkel in de chat eerlijk is eerlijk
maar dan als ik wat serieus te posten krijg ik gelijk zo'n ..... reactie erop. en kunnen ze even niks bedenken dan kraken ze mijn spelling maar af vind het niet gek dat er mensen zijn die er geen zin meer in hebben.
zo ik namelijk ook niet als het zo blijft doorgaan ik zat eerst dag en nacht op deze site maar is inmiddels al verandert omdat ik (en de meeste jongeren) toch niet serieus genomen worden !


en mij afkraken en doen mag gerust hoor vind ik niet erg want ik weet wel ik ben niet perfect mijn brommer ook niet (maar sleuteltje omdraaien 1keer kicken en hij loopt altijd ) daarom bij elkaar maar hoeft niet bij he minste geringste gezecht te worden


zo hartje gelucht

mvg corné
Melvin schreef:als ik advies geef is het aan de mensen die het lezen om te bepalen wat ze er mee doen.
Wat wel vaak gebeurd bij de jongere knapen (ben er zelf eigenlijk ook nog 1) is dat ze wat roepen in een technisch topic wat niet waar is.
Dat zet mensen vaak op het verkeerde been
corne ik weet wat je bedoeld

maar je bent de eerste niet maat en zeker de laatste ook niet



en melvin

dat van die jonge knapen

als ze iets zeggen wat niet klopt

dan heb je altijd nog de oudere/wijzere garde die hun erop kan wijzen

maar met hooglopende discussies tussen verschillende personen denk ik op zich dat de oudere garde zich niet echt meer fijn thuis voelt hier

Gebruikersavatar
tombo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 06 okt 2002, 13:56
Locatie: Achterhoek
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#36 Bericht door tombo » 23 feb 2007, 20:36

Vaak zijn die ouwe nog het meest eigenwijs ;)

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#37 Bericht door Zatopek » 23 feb 2007, 20:46

.................... tsjonge jonge................ dacht dat ik vaak veel tekst nodig had........... als ik dit allemaal moet lezen. Waar gaat dit nu eigenlijk over :wink: :?:

Allemaal veel "plezier verder" :wink:

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

#38 Bericht door hermanp » 23 feb 2007, 20:52

Ik zal geen namen noemen, maar er zijn een paar forumgebruikers die, ondanks dat ik ervan overtuigd ben dat ze het goed bedoelen, een arrogant betweterig toontje gebruiken dat niet altijd in goede aarde valt. En dan komt daar weer commentaar op, en zijn die goedbedoelende personen weer op hun teentjes getrapt enzovoort enzovoort. Het blijft mensenwerk, en zoals wierikx min of meer ook al aangeeft, veel respect voor andermans Kreidler is er eigenlijk alleen maar als die Kreidler aan de normen en waarden voldoet die door een select Kreidlerliefhebbersclubje is opgelegd. Als door de tand des tijds en meerdere pekelwinters het chroom op mijn Kreidler een beetje is aangetast, dan is het aangetast, niets meer en niets minder.

Gebruikersavatar
speedypro
Berichten: 520
Lid geworden op: 01 dec 2004, 00:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#39 Bericht door speedypro » 23 feb 2007, 20:54

Om eventuele speculaties uit de wereld te helpen het volgende; Ik heb de term lichte vriendjespolitiek gebruikt in een PB-tje met Maarten, en niet in hoofdletters. Voor mij is de kous wat dit betreft af, zal ook niet meer reageren in dit topic. Denk er het Uwe van dat doe ik namelijk ook.

Speedypro

Gebruikersavatar
JaapII
Berichten: 233
Lid geworden op: 19 jul 2006, 13:34
Locatie: Noord Holland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#40 Bericht door JaapII » 23 feb 2007, 21:31

Pffffff...................


Jaap

hcw
Berichten: 760
Lid geworden op: 04 okt 2003, 22:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#41 Bericht door hcw » 23 feb 2007, 21:58

De grootste kunst is om iedereen in zijn waarde te laten :mrgreen:
Wat ik helaas de laatste maanden steeds meer tegenkom op deze site is vaak afgunst en jalouzie wat ik erg jammer vind.
Het gaat hier toch om de hobby kreidler? als iemand hier op de site vol enthousiasme verteld over zijn aanschaf van zijn kreidler en of die nu 300 of 3000 euro is het gaat er om dat die persoon uiting geeft van zijn gekoesterde droom namelijk een kreidler!
Het is geen kunst om iemand af te branden of af te zeiken,het is de kunst om iemand juist enthousiast te houden en verder te helpen met zijn hobby.
Ik blijf deze site een topper op dit gebied vinden en wens Maarten en alle andere operators veel succes toe voor de toekomst om deze site leuk,vermakelijk,onderhoudend en leerzaam te houden!
grt Herman. :clap

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#42 Bericht door redfox » 23 feb 2007, 22:28

hcw schreef:De grootste kunst is om iedereen in zijn waarde te laten :mrgreen:
Wat ik helaas de laatste maanden steeds meer tegenkom op deze site is vaak afgunst en jalouzie wat ik erg jammer vind.
Het gaat hier toch om de hobby kreidler? als iemand hier op de site vol enthousiasme verteld over zijn aanschaf van zijn kreidler en of die nu 300 of 3000 euro is het gaat er om dat die persoon uiting geeft van zijn gekoesterde droom namelijk een kreidler!
Het is geen kunst om iemand af te branden of af te zeiken,het is de kunst om iemand juist enthousiast te houden en verder te helpen met zijn hobby.
Ik blijf deze site een topper op dit gebied vinden en wens Maarten en alle andere operators veel succes toe voor de toekomst om deze site leuk,vermakelijk,onderhoudend en leerzaam te houden!
grt Herman. :clap
HELEMAAL MEE EENS :clap

redfox :wink:

Gebruikersavatar
Richard B
Berichten: 1636
Lid geworden op: 07 sep 2002, 22:45
Locatie: Bussum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 104 keren

#43 Bericht door Richard B » 23 feb 2007, 23:25

ik heb dit topic niet gelezen verder,mij teveel tekst voor zo'n lullig en simpel onderwerp maar hebben we ook nog een leven buiten het forum? :P

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#44 Bericht door dijk » 23 feb 2007, 23:28

Richard B schreef:ik heb dit topic niet gelezen verder,mij teveel tekst voor zo'n lullig en simpel onderwerp maar hebben we ook nog een leven buiten het forum? :P
lijkt mijn ook richard :wink:
Laatst gewijzigd door dijk op 23 feb 2007, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
wierikx
Berichten: 691
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:54
Locatie: 't zand daer buite
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#45 Bericht door wierikx » 23 feb 2007, 23:37

Andry schreef:Die moderator die het uiteraard niet met mij mee eens is dat is
Brolli21. Geen punt hoor, Vragen of het minder kan doe je niet. Want
je zegt dat het minder kan en verwijst ons dus maar naar MSN. Mijn best
hoor, maar er zijn mischien wel mensen die het intressant vinden.

Kom maar hoor Sander met je commentaar, Ik hoef geen pb te ontvangen
van je want die hoef ik ook niet te beantwoorden. Allemaal heel leuk en
aardig zo, ik blijf wel lekker lezen.

Spammen heb jij nog nooit gedaan zeker, Prima. Maar jij maakt geen
vrienden. Vooral niet met mij, ga nou niet slijmen of iets dergelijks, want
dat is het enige wat je ken. Janken , Piepen en slijmen, wagelijk.

andry ik ben het bijna nooit met je eens maar dit maal wel hierbij geef je gewoon de keiharde waarheid top man ken het niet beter verwoorden echt 8)

Gebruikersavatar
brolli21
Berichten: 3345
Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:17
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#46 Bericht door brolli21 » 23 feb 2007, 23:41

Andry,laten we het hier even gezellig houden,je voelt jezelf een heel groot mannetje zo achter dat beeldscherrempje van je,maar zo stoer als je hier doet,zo slijmerig kan je anders doen,als je wat van iemand nodig hebt.
Ik ga hier verder niet met jou in discussie,dat ben je niet waard.

Zo,nu is het er bij mij ook uit.

Gebruikersavatar
speedy1
Berichten: 583
Lid geworden op: 18 mar 2005, 22:30
Locatie: Muntendam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#47 Bericht door speedy1 » 23 feb 2007, 23:46

#-o

Gebruikersavatar
parid001
Berichten: 1926
Lid geworden op: 17 sep 2006, 10:33
Locatie: AMERSFOORT
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#48 Bericht door parid001 » 23 feb 2007, 23:52

delete de hele handel, opmerking van maarten laten staan en een slotje erop lijkt mij het beste

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

#49 Bericht door hermanp » 24 feb 2007, 00:21

Ja parid, maar ik zie het anders. Laat alles maar mooi staan, kunnen degenen die gereageerd hebben het later nog eens teruglezen en zich afvragen of ze ten tijde van het plaatsen van hun reactie een beetje bezopen of onder invloed van drugs waren.

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#50 Bericht door bas mostert » 24 feb 2007, 10:28

brolli21 schreef:Andry,laten we het hier even gezellig houden,je voelt jezelf een heel groot mannetje zo achter dat beeldscherrempje van je,maar zo stoer als je hier doet,zo slijmerig kan je anders doen,als je wat van iemand nodig hebt.
Ik ga hier verder niet met jou in discussie,dat ben je niet waard.

Zo,nu is het er bij mij ook uit.
Dit is dan ook zo'n domme actie om er dus WEL op in te gaan terwijl je zegt dat je het niet doet. Ik ben het wel eens met andry, en als je andry wat persoonlijker kent is het niet een stoer ventje, maar wel heel aardig en altijd in voor een lolletje. De meeste mensen zien hier de lol niet van in, jammer dan, lees je er maar overheen en dan hoef je dus niet te reageren.

Zoals wierix al aan gaf. Ook ik werd afgekraakt op me amerikaanse vlag dat het een stuk duitse techniek totaal ontsiert was. Ook hier ben ik niet op in gegaan, ik dacht laat hem maar lekker lullen kan me niks schelen, ik vind hem mooi. Smaken verschillen en daar moet je respect voor hebben. Het zal ook niks zijn als we allemaal de zelfde kreidler hebben.

Ook ik ben er een van de jonge garde. Maar in technische topic zeg ik vaak niet zo veel, want zoveel verstand heb ik er niet van. En als iemand net z'n eerste kreidler koopt, en een vraag stel over wat de meeste mensen allemaal al weten en dat die jongen pas een fatsoenlijk antwoord krijgt als het tweede blad is aan gebroken is ook een beetje onnodig. Weet je het, geef dan ook geen advies of antwoord wat daar heeft niemand iets aan. En iemans afkraken omdat hij een ''domme vraag'' stels slaat ook nergens op. Domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

Dit is mijn mening, ook hier zal wel weer op worden gereageerd. Het maakt me niet zo veel uit. Aan dit topic ga ik niet zoveel aandacht meer besteden.

MVG Bas Mostert

Plaats reactie