Mooie kreidler op het oog

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Bericht
Auteur
Wesselfj
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2012, 23:27
Locatie: Bunschoten
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Mooie kreidler op het oog

#1 Bericht door Wesselfj » 15 nov 2012, 23:34

Hoi mensen,
Ik vindt kreidlers bloed mooie dingen en ik heb een hele mooie gezien op marktplaats waar ik helemaal verliefd op geworden ben.
Maar nu is de vraag ik ben bijna 16 heb blijkbaar een voorliefde voor kreidlers, maar is het niet een brommer die mij laat staan in de kou omdat hij het niet doet? Is hij betrouwbaar?
waar moet ik op letten als ik er 1, 2e hands koop?
B.V.D.


Groeten, Wessel.

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#2 Bericht door hermanp » 15 nov 2012, 23:52

Kreidlers zijn zeer betrouwbare brommers.
Kijk eens verder op de site, zoek bijvoorbeeld naar 'aankooptips' of iets dergelijks. Er is veel te vinden en vrijwel alles op aankoopgebied is wel eens aan bod geweest.
Welk type heeft jouw voorkeur?

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#3 Bericht door hermanngas » 16 nov 2012, 00:01

Welkom op HET forum,
Lees hier alles over het kopen van een Kreidler.
viewtopic.php?f=8&t=5144&hilit=aankooptips" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn tip: koop niet te snel, als je iets op het oog hebt laat het op het forum zien,
je krijgt gegarandeerd goede adviezen die je kunnen helpen bij de beslissing.
Groet, HermaNN

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#4 Bericht door drika » 16 nov 2012, 00:37

hoi wessel
koop nooit overhaast en ga de brommer goed bekijken met iemand die er verstand van heeft
als je de brommer hebt gezien slaap er dan eerst nog een nachtje over want vaak is het zo dat je de andere dag er anders over denkt
de details zie je de eerste keer vaak over het hoofd
mijn advies is ook trek de beide kappen eraf ik heb al gezien dat voor de verlichting een dik snoer van een wasmachine was gebruikt ook kan je dan wat meer dingen bekijken
verder blijft het altijd een beetje moeilijk want niemand kan overal in en doorheen kijken
een verkoper zal bijna altijd zijn brommer de hemel in prijzen en liegen is veel verkopers wel toevertrouwd
ik ben nog nooit een brommer tegen gekomen die te koop stond waarbij alles echt helemaal klopte
er is vaak wel wat aan de hand bijvoorbeeld,verlichting,remmen,ja en zo kan ik nog wel even doorgaan ,ook word er vaak gezegd dat het motorblokje recent is gereviceerd wat meestal niet waar is
dus wessel doe het allemaal doordacht en geduldig
veel succes
dirk

Jupke
Berichten: 201
Lid geworden op: 22 aug 2010, 22:04
Locatie: Heerlen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#5 Bericht door Jupke » 16 nov 2012, 02:23

Hoi Wessel
Ken je het spreekwoord liefde maakt blind?
Neem dus echt iemand mee die jou liefde nuchter en onbevangen aan de tand kan voelen.
Valt het dan toch tegen? er worden constant Kreidlers aangeboden.
Dus net als wat Drika zegt heb geduld, dan vind je vast je ware liefde.
Veel succes
Grt Jupke.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#6 Bericht door Enzo-tvdzijden » 16 nov 2012, 06:12

De marktplaats Kreidlers hebben achterstallig onderhoud of zijn snel in elkaar gezet (noemen ze ook restaureren) voor de handel.

Die moet je laten staan. Je moet gaan voor de uitzonderingen.

Met de juiste onderdelen en kennis van zaken zijn Kreidlers ZEER betrouwbaar.

Succes met de aankoop.

Enzo

Gebruikersavatar
A.v.d.Els
Berichten: 1354
Lid geworden op: 06 okt 2008, 06:39
Locatie: Helmond
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#7 Bericht door A.v.d.Els » 16 nov 2012, 07:48

hoi Wessel.
ik heb de laatste jaren diverse kreidlers gekocht via diverse bronnen.
marktplaats/ebay.via via.noem maar op.
mijn ervaring hierbij is dat je nooit een kreidler koopt die voor jouw af is.
hiermee wil ik niet zeggen dat er alleen maar rommel te koop staat,maar wat voor de een super is,is voor de ander helemaal niks.de probleempjes komen meestal pas aan het daglicht na aankoop.
iemand meenemen met verstand van zaken is dus eigenlijk een must.
wil je veel narigheid voorkomen,plaats dan de link naar de advertentie in je topic.
hierop krijg je gegarandeerd veel informatie van de echte kenners,zodat je bij aankoop niet voor al te veel verassingen komt te staan.
nog een laatste tip:vul je profiel op dit mooie forum even in,dan hebben wij een idee met wie we te doen hebben.
mvg.Toon.

Gebruikersavatar
pascal
Berichten: 2888
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
Locatie: Vlak bij Lochem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#8 Bericht door pascal » 16 nov 2012, 07:49

Welke bedoel je,plaats eens een link.
En als je dan toch bezig bent kun je jezelf hier direct even voorstellen.
Groet Pascal
Welkom hier.

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#9 Bericht door drika » 16 nov 2012, 10:36

ik heb een keer een kreidler gekocht die hier op het forum de hemel in werd geschreven,beter bestond niet
bleek achteraf ook best wel het een en ander mee mis te zijn
ook had de persoon bij het overhandigen van het geld dingen beloofd op te sturen die hij even niet kon vinden
helaas na maanden van mailen heb ik hem een mail gestuurd dat ik het niet weer wilde hebben en dat mijn manier van met mensen omgaan gelukkig heel anders is op deze laatste mail kreeg ik nooit een reactie terug,alle mails waarin hij toegeeft dat het zijn fout is heb ik natuurlijk goed bewaard want mijn ervaring is dat het achteraf toch wel mijn schuld was volgens de andere partij
mijn conclusie is dan ook,vraag iemand die je goed kent en die er verstand van heeft mee te gaan
dirk

Gebruikersavatar
Heggemus
Berichten: 236
Lid geworden op: 07 feb 2011, 13:26
Locatie: Meterik, Limburg
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#10 Bericht door Heggemus » 16 nov 2012, 12:05

Hoi Wessel,

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ben na lang zoeken (een half jaar) tot een aankoop gekomen die mij erg bevalt.
Stel eerst een lijstje op met dingen waaraan de brommer moet voldoen. Daarna gaan zoeken. 1 tip: kijk ook bij de concurrent (zal de naam niet noemen :wink:)

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#11 Bericht door drika » 16 nov 2012, 12:17

Heggemus schreef:Hoi Wessel,

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ben na lang zoeken (een half jaar) tot een aankoop gekomen die mij erg bevalt.
Stel eerst een lijstje op met dingen waaraan de brommer moet voldoen. Daarna gaan zoeken. 1 tip: kijk ook bij de concurrent (zal de naam niet noemen :wink:)
ja en zo blijven het concurrenten he
dirk

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#12 Bericht door Henk 3bakvoet » 16 nov 2012, 12:28

maar is het niet een brommer die mij laat staan in de kou omdat hij het niet doet? Is hij betrouwbaar?
Beste Wessel,

Op dit forum staan duizenden berichten van radeloze kreidler bezitters die de wanhoop nabij zijn omdat de kreidler niet doet wat hij moet doen.

De eerlijkheid is wel dat de oorzaak altijd aan de gebruiker ligt.

Dus Wessel, de betrouwbaarheid van een Kreidler hangt helemaal van jou zelf af.

Ik zag laatst een foto van een kreidler in onderhoud bij de jonge liefhebber, de ketting moest even opgespannen worden naar ik meen.
Het stilleven van het gereedschap op de foto trok mijn aandacht, een klauwhamer en een houtbeitel :roll:

Ook de snelheid van 50-55 km/u staat de ex brugpieper meestal niet aan, minimaal 75 maar nog beter 90 km/u willen ze toch wel halen op het fietspad, vele zinloze mails naar claus (LVS) en waanzinnige en hopeloze vragen op dit forum als gevolg.

Iedere 15-16 jarige haakt dan ook af na 2-3 jaar kreidler ellende, een kreidler is voorbehouden aan een echte liefhebber die iets heeft met dit brommer merk, Het mooi vinden is niet genoeg om kreidler als hobby te typeren, alles wat mooi is daar raak je op uitgekeken met als gevolg een advertentie op marktplaats.

Gebruikersavatar
peterria
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04 nov 2007, 15:25
Locatie: alblasserdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#13 Bericht door peterria » 16 nov 2012, 13:11

ja ze komen regelmatig voor bij op het forum nieuwe aan winst geheel ........
dan enkele maanden vragen hoe stel ik de carb en onsteking af welke sproeier moet ik hebben
dan hebben ze alles geprobeerd en komen tot het antwoord het is niks en word niks
en staat het spul tekoop als kreidler geheel .... in prima staat
ze zijn dan vergeten dat het hele forum 3maand de elende mee gelezen heeft :mrgreen:
maar neem maar van mijn aan iets goeds koop je niet voor een prikie
gr peterria

Jupke
Berichten: 201
Lid geworden op: 22 aug 2010, 22:04
Locatie: Heerlen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#14 Bericht door Jupke » 16 nov 2012, 22:23

Neem de goede raad die je hier krijgt ter harte maar laat je niet afschrikken!
Er zijn ook veel super tevreden Kreidler rijders.
Maar dan is het belangrijk om een goede start te maken.
Ik vind het prachtig dat zo een jonge knaap al de schoonheid van een Kreidler ziet.
Jupke

Gebruikersavatar
Ronnie
Berichten: 643
Lid geworden op: 30 apr 2008, 23:18
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#15 Bericht door Ronnie » 17 nov 2012, 09:55

Henk 3bakvoet schreef:
maar is het niet een brommer die mij laat staan in de kou omdat hij het niet doet? Is hij betrouwbaar?
Beste Wessel,

Op dit forum staan duizenden berichten van radeloze kreidler bezitters die de wanhoop nabij zijn omdat de kreidler niet doet wat hij moet doen.

De eerlijkheid is wel dat de oorzaak altijd aan de gebruiker ligt.

Dus Wessel, de betrouwbaarheid van een Kreidler hangt helemaal van jou zelf af.

Ik zag laatst een foto van een kreidler in onderhoud bij de jonge liefhebber, de ketting moest even opgespannen worden naar ik meen.
Het stilleven van het gereedschap op de foto trok mijn aandacht, een klauwhamer en een houtbeitel :roll:

Ook de snelheid van 50-55 km/u staat de ex brugpieper meestal niet aan, minimaal 75 maar nog beter 90 km/u willen ze toch wel halen op het fietspad, vele zinloze mails naar claus (LVS) en waanzinnige en hopeloze vragen op dit forum als gevolg.

Iedere 15-16 jarige haakt dan ook af na 2-3 jaar kreidler ellende, een kreidler is voorbehouden aan een echte liefhebber die iets heeft met dit brommer merk, Het mooi vinden is niet genoeg om kreidler als hobby te typeren, alles wat mooi is daar raak je op uitgekeken met als gevolg een advertentie op marktplaats.
Lekker motiverend Henk,top!!! word die jongen blij van
gr
ron

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Mooie kreidler op het oog

#16 Bericht door Maarten » 17 nov 2012, 10:38

Wessel, het ligt ook echt aan je portemonnee. Onderdelen en onderhoud van een Kreidler zijn echt best prijzig.

Het is niet om te demotiveren, maar er is een hoop ellende op de markt, dat is helaas zo.

Sommige schakelbrommers schijnen een stuk betaalbaarder te zijn, zoals Honda MB...

Maar natuurlijk willen we je allemaal adviseren als het gaat om een Kreidler.

Gebruikersavatar
Mach4
Berichten: 2003
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Mooie kreidler op het oog

#17 Bericht door Mach4 » 17 nov 2012, 12:40

Er is maar1 betrouwbare Kreidler en dat is een nieuwe,van alle andere versleutelde,opgevoerde, zogenaamde
gereviseerde Kreidlers moet je maar afwachten wat je gekocht heb en of het betrouwbaar blijkt te zijn,
het kopen blijft dus altijd een gok,maar dit geld voor elk 2e hands voertuig.

Gebruikersavatar
lazy rider
Berichten: 3329
Lid geworden op: 05 feb 2006, 23:28
Locatie: Scharendijke
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Mooie kreidler op het oog

#18 Bericht door lazy rider » 17 nov 2012, 13:54

Er is veel kaf onder het koren , maar er zijn ook een heleboel kreidlers die gereviseerd zijn en beter zijn als nieuw, die door de echte liefhebber zijn gereviseerd/gerestaureerd . Maar daar is meestal moeilijk aan te komen deze worden meestal verkocht als er finacieele problemen optreden .(of moeders de vrouw moeilijk gaat doen )
Maar of een echte gereviseerde kreidler in de prijs klasse van wessel past kan ik niet beoordelen .
Je moet dan zeker rekenen tussen de € 4000 en €7000,-
Maar je moet wel opletten voor de snelle jongens die even vlug geld willen verdienen over jouw rug .

Johan

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooie kreidler op het oog

#19 Bericht door veldmuis » 17 nov 2012, 14:20

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er in godsnaam gebeurd is hier in de afgelopen paar jaar.
Er was een tijd dat we het prachtig vonden dat de jeugd van 16 toch nog valt voor een echte brommer ipv zo`n plastic ding.
Nu wordt zowat elke vorm van 16 jarig enthousiasme bij de voordeur reeds neergeknuppeld en de grond in getrapt.

Kreidler is alleen voorbehouden aan de "echte liefhebbers"? Wat een nonsens! Wie bepaalt dat? Zolang de jeugd nog steeds aangetrokken word door een mooie Kreidler en ze er 1 willen zijn Kreidlers nog niet voorbehouden aan "echte liefhebbers"

Definieer eens een "echte liefhebber" dan. Minimaal 40 jaar? minimaal in staat om een Kreidler in concourstaat te betalen?

Een 16 jarige kan geen liefhebber zijn? Waarom niet? Ik heb hier al heel wat 16 jarigen voorbij zien komen die op technisch gebied meer lieten zien dan menig "echte liefhebber".
En als er dan een keer een geval voorbij komt die het niet meer snapt en niet meer lukt en onder de 18 jaar is dan staan er weer genoeg lieden klaar om de genadeklap uit te delen, de hele boel de grond in te trappen om ervoor te zorgen dat het hele spul inderdaad een week later op marktplaats staat.....maar even helpen? Ho maar...Uitzonderingen daar gelaten uiteraard!

Het begint hier zo zoetjes aan op een zure, zeikende, eitank tourende ouwe knarrenclub te lijken, walgelijk.....

Ik ben van mening dat daar best wat meer gemodereerd op mag worden.....

Maar goed... :offtopic .Nu weer even on topic:

Wessel, wat is je budget? Dat is een eerste vraag die je je moet stellen. Want 1 ding is wel waar, voor een fatsoenlijke basis moet je toch steeds meer neer gaan tellen, gewoon omdat Kreidler nu eenmaal 30 jaar niet meer gemaakt word en spullen schaarser worden. Er wordt tegenwoordig wel veel imitatie gemaakt maar niet alles is van goede kwaliteit.
Er zijn mazzelaars die voor 500 euro een mooie originele basisbrommer op de kop tikken maar dat zijn uitzonderingen, meestal vind je voor die prijs inderdaad in elkaar gebeunde samenraapsels van slechte onderdelen.

Goed zoeken, geen haast hebben en een realistisch budget hanteren en.......probeer iemand met verstand van Kreidlers in de buurt over je schouder mee te laten kijken. Dan is het echt mogelijk om met veel plezier op je eigen kreidler rond te tuffen

Gebruikersavatar
lazy rider
Berichten: 3329
Lid geworden op: 05 feb 2006, 23:28
Locatie: Scharendijke
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Mooie kreidler op het oog

#20 Bericht door lazy rider » 17 nov 2012, 15:04

veldmuis schreef:Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er in godsnaam gebeurd is hier in de afgelopen paar jaar.
Er was een tijd dat we het prachtig vonden dat de jeugd van 16 toch nog valt voor een echte brommer ipv zo`n plastic ding.
Nu wordt zowat elke vorm van 16 jarig enthousiasme bij de voordeur reeds neergeknuppeld en de grond in getrapt.

Kreidler is alleen voorbehouden aan de "echte liefhebbers"? Wat een nonsens! Wie bepaalt dat? Zolang de jeugd nog steeds aangetrokken word door een mooie Kreidler en ze er 1 willen zijn Kreidlers nog niet voorbehouden aan "echte liefhebbers"

Definieer eens een "echte liefhebber" dan. Minimaal 40 jaar? minimaal in staat om een Kreidler in concourstaat te betalen?

Een 16 jarige kan geen liefhebber zijn? Waarom niet? Ik heb hier al heel wat 16 jarigen voorbij zien komen die op technisch gebied meer lieten zien dan menig "echte liefhebber".
En als er dan een keer een geval voorbij komt die het niet meer snapt en niet meer lukt en onder de 18 jaar is dan staan er weer genoeg lieden klaar om de genadeklap uit te delen, de hele boel de grond in te trappen om ervoor te zorgen dat het hele spul inderdaad een week later op marktplaats staat.....maar even helpen? Ho maar...Uitzonderingen daar gelaten uiteraard!

Het begint hier zo zoetjes aan op een zure, zeikende, eitank tourende ouwe knarrenclub te lijken, walgelijk.....

Ik ben van mening dat daar best wat meer gemodereerd op mag worden.....

Maar goed... :offtopic .Nu weer even on topic:

Wessel, wat is je budget? Dat is een eerste vraag die je je moet stellen. Want 1 ding is wel waar, voor een fatsoenlijke basis moet je toch steeds meer neer gaan tellen, gewoon omdat Kreidler nu eenmaal 30 jaar niet meer gemaakt word en spullen schaarser worden. Er wordt tegenwoordig wel veel imitatie gemaakt maar niet alles is van goede kwaliteit.
Er zijn mazzelaars die voor 500 euro een mooie originele basisbrommer op de kop tikken maar dat zijn uitzonderingen, meestal vind je voor die prijs inderdaad in elkaar gebeunde samenraapsels van slechte onderdelen.

Goed zoeken, geen haast hebben en een realistisch budget hanteren en.......probeer iemand met verstand van Kreidlers in de buurt over je schouder mee te laten kijken. Dan is het echt mogelijk om met veel plezier op je eigen kreidler rond te tuffen

Volgens mij snap jij er helemaal niets van.
In ieder geval niets van de goed bedoelde intensie van mijn opmerking.

En nog even dit bij mij komen er op een zaterdag regelmatig jongeren en oudere liefhebbers steutelen, en die gebruik maken van mijn volledig uitgeruste verwarmde werkplaats en gebruik maken van mijn machines en gedeelde kennis uitwisselen .
En daarbij staat er ook nog altijd en bak koffie klaar en tussen de middag een boterham met beleg .
En dit geheel kosteloos .
Moet ik nog meer vertellen .

Johan

timoderaad
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 aug 2012, 16:28
Locatie: Schimmert
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooie kreidler op het oog

#21 Bericht door timoderaad » 17 nov 2012, 17:06

volgens mij is iedereen hier begonnen met een brommer die niet helemaal 100% tiptop in orde is..
het hoort (vind ik) erbij dat je af en toe eens moet sleutelen aan je brommer :lol:
als je je brommer maar wegbrengt naar een dealer hecht je er een stuk minder waarde aan dan dat je er zelf aan hebt gesleuteld :clap (we fijn als je iemand met ervaring in de buurt hebt)

zo ben ik begonnen met Kreidler 3 jaar geleden met een buffeltankje die ik later heb verkocht aan een vriend die er nog steeds heel erg aan gehecht is, sinds dien hebben mijn vader en ik nog allebei een kreidler gekocht.

ik vindt het prachtig als de 'veteranen' de jeugdige rijders helpen met hun brommer met tips ect :!:
en oke 90% van de brommers die de jeugd koopt zijn niet origineel of ze willen hard rijden, ik al lang blij dat sommige jongerijders voor Kreidler keizen!

dus Wessel ga lekker voor een Kreidler :D zal je altijd plezier aan hebben!
ook heb je een heel enthousiast forum met veel liefhebbers die er klaar voor je staan :wink:

Gebruikersavatar
vrouwenverwarmer
Berichten: 520
Lid geworden op: 30 sep 2005, 13:55
Locatie: Katwijk
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Mooie kreidler op het oog

#22 Bericht door vrouwenverwarmer » 17 nov 2012, 17:22

Heggemus schreef:Hoi Wessel,

1 tip: kijk ook bij de concurrent (zal de naam niet noemen :wink:)
Je kan inderdaad ook even bij ZUNDAPP gaan kijken, zijn ook gave dingen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooie kreidler op het oog

#23 Bericht door veldmuis » 17 nov 2012, 17:59

Voelde je je aangesproken dan Johan? Daar kan ik ook niets aan doen.....

Gebruikersavatar
lazy rider
Berichten: 3329
Lid geworden op: 05 feb 2006, 23:28
Locatie: Scharendijke
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Mooie kreidler op het oog

#24 Bericht door lazy rider » 17 nov 2012, 18:24

veldmuis schreef:Voelde je je aangesproken dan Johan? Daar kan ik ook niets aan doen.....

Inderdaad,

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Mooie kreidler op het oog

#25 Bericht door Enzo-tvdzijden » 17 nov 2012, 18:43

timoderaad schreef:volgens mij is iedereen hier begonnen met een brommer die niet helemaal 100% tiptop in orde is..
het hoort (vind ik) erbij dat je af en toe eens moet sleutelen aan je brommer :lol:
Dat er zelf aan sleutelen zal altijd moeten als je er veel mee rijd. Gelukkig want dit is ook onderdeel van mijn hobby.

Enzo

Plaats reactie