Kreidler Mountaibike Elektrisch nieuwe trend

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
rick rol
Berichten: 3332
Lid geworden op: 30 sep 2004, 19:06
Locatie: noordwijkerhout
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Kreidler Mountaibike Elektrisch nieuwe trend

#1 Bericht door rick rol » 21 aug 2013, 09:07

Tijdens het Bike Festival van Cycle Union wordt de nieuwe collectie van Kreidler gepresenteerd, waarin een belangrijk deel van de aandacht opgeëist wordt door E’Duro, een nieuwe categorie elektrische mountainbikes


,,Met E´Duro benoemen we een geheel nieuwe categorie van mountainbikes.’’ Met deze verklaring geeft Rainer Gerdes, marketingleider bij cycle union, de opmaat naar het seizoen 2014.

“De kick-off van de lancering van de 2014 productserie is een feit. We presenteren een trensettende ontwikkeling onder de E-mtb’s. Om te beginnen komend weekend (9-11 augustus) op ons Bike Festival in Oldenburg, waar we 1200 bezoekers verwachten uit Duitsland, Nederland, Belgie en Frankrijk. En straks natuurlijk ook op de Eurobike eind augustus,” laat Gerdes weten.

Ze zeggen erg lang aan dit concept te hebben gewerkt en er zeker van te zijn, dat de technische ontwikkelingen en modificaties (bij frame´s, aandrijving, vering en tractie) een sportieve revolutie met zich meebrengen.

“Deze zal een vergelijkbare hype ontketenen, zoals die bij het mountainbiken in de jaren 80,’’ stelt Gerdes.

Met de start van het nieuwe seizoen richt Kreidler zich, met de categorie E´Duro, op een doelgroep, die met hun e-bike ook op het terrein onderweg zijn en de nieuwste typische enduro features van de E’Duro klasse zullen waarderen.

Gerdes: “Voor mountainbikers die openstaan voor nieuwe ideeën en als trendsetter het vuur aanwakkeren.”
Bijlagen
kreidler.png
kreidler.png (167.11 KiB) 2784 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60433
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2291 keren

Re: Kreidler Mountaibike Elektrisch nieuwe trend

#2 Bericht door Enzo-tvdzijden » 21 aug 2013, 09:16

Zeg maar een soort moderne elektrische Motorcross voor Solexen :o

Enzo

Gebruikersavatar
Dave de Vries
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:39
Locatie: Lelystad
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Kreidler Mountaibike Elektrisch nieuwe trend

#3 Bericht door Dave de Vries » 21 aug 2013, 12:37

Ik ben zelf een fanatiek mountainbiker en was de kreidler mtb's al eens tegen gekomen.
Het leek mij leuk om een zwart/groene kreidler mtb te kopen aangezien dit dezelfde kleuren zijn als mijn eigen kreidler.
Maar toen ik een beetje rond ging vragen bleken de fietsen leuk om te zien maar niet geschikt om fanatiek op te mountainbiken omdat het kwalitatief niet goed genoeg schijnt te zijn.

Mochten de fietsen kwalitiatief beter worden koop ik een zwart/groene kreidler mtb

Plaats reactie