Verzekering met 26% verhoogd

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60284
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Verzekering met 26% verhoogd

#26 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2017, 16:11

Vandaag weer de jaarlijkse verzekings betaling gedaan van mijn 2003 Kreidler. EXACT het bedrag van van vorig jaar. 47,42 euro.

Enzo

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Verzekering met 26% verhoogd

#27 Bericht door MichelVH » 05 okt 2017, 13:22

Haha! Moet ik per maand betalen voor WA.... Gelukkig gaat er per schadevrij jaar zo'n €10 per maand vanaf.

Gebruikersavatar
Anarchron
Berichten: 63
Lid geworden op: 28 aug 2005, 22:27
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Verzekering met 26% verhoogd

#28 Bericht door Anarchron » 11 mar 2019, 22:56

Waarschuwing: als je bij London verzekerd was, en je verzekering is overgenomen door Allianz, dan staat je een nare verrassing te wachten. Geen stijging van 26%, maar van bijna 400%!!
Stelletje dieven.

Vorig jaar hield Allianz de oldtimer verzekering nog hetzelfde als hij voorheen bij London was. Maar dit jaar steeg mijn premie voor mijn tweede oldtimer van 32 naar 127 euro per jaar. Geen berichtje of waarschuwing erbij of niks. Ze hopen gewoon dat je automatisch betaalt zonder nadenken.

Ik heb mijn tussenpersoon gemaild, die me ook totaal niet gewaarschuwd had. Die wil me nu overzetten naar Reaal, naar een verzekering die hij niet op zijn website aanbiedt. Er zal wel te weinig provisie op zitten? Die verzekering is 36 euro, maar dekt geen rechtsbijstand of opzittenden, terwijl ik die dekking eerst wel had. Ik baal stevig. Zal ook wel met een vaste bestuurder werken neem ik aan.

Dank voor de eerdere tips, maar de bedragen die jullie noemen zijn zeker zonder opzittenden-verzekering?

Ik wil iemand achterop kunnen hebben zonder het risico te lopen dat ik na een ongeluk diens evt invaliditeit of operaties niet kan betalen. Maar bij Vetera is het dan wel goedkoper dan Allianz, maar kom ik dan nog steeds op 150,- voor twee brommers uit, en bij anderen nog hoger...

Mis ik iets?

Gebruikersavatar
Parlotti
Winnaar Kreidlerverkiezing 2012
Berichten: 1413
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:41
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: Verzekering met 26% verhoogd

#29 Bericht door Parlotti » 13 mar 2019, 16:55

Anarchron schreef: 11 mar 2019, 22:56Ik wil iemand achterop kunnen hebben zonder het risico te lopen dat ik na een ongeluk diens evt invaliditeit of operaties niet kan betalen
Voor die aansprakelijkheid bij letsel moet jou dan wel (ernstige) nalatigheid zijn aan te rekenen. Misschien verstandig om je door een deskundige (extra) te laten adviseren, want verzekeringsmaatschappijen doen bij letselschade sowieso moeilijk. Jij kan denken dat je het met een extra premiebetaling allemaal netjes hebt afgedekt, maar als je Kreidler bijv. is opgevoerd, kunnen ze nog steeds moeilijk gaan doen. ik wil niet cynisch overkomen, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen meer in enige vorm van empathie bij de verzekeringsbranche. Je leert ze pas kennen als je gaat claimen ](*,)

Gebruikersavatar
Toca
Berichten: 142
Lid geworden op: 31 jul 2008, 13:22
Locatie: Waddinxveen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Verzekering met 26% verhoogd

#30 Bericht door Toca » 13 mar 2019, 18:33

Beste mensen , ik heb een Rs uit 73 en 68 motorkenteken en betaal 36.78 incl per stuk net de tekening gehad vaan Unigarant .

Plaats reactie