Marketingtechnisch bekt het lekker
Gloeiende gloeiende, de directeur Henk van Veen kwam briesend de afdeling verkoop binnen.
Er liggen gloeiende gloeiende nog ik weet niet hoeveel beenschermen die niet uit te leveren zijn.
Verkoopleider Arie Scheurkogel knipte als een knipmes en diende de almachtige directeur van zeer bescheidde repliek, de tijd van beenschermen is voorbij meneer van Veen, de jeugd tegenwoordig voorzien van kapitaal krachtige ouders willen niet met een oubollig beenscherm gezien worden.
De Kreidler moet u zien als een soort van penis verlenger en willen bij de paraderende wulpse dames indruk maken als ze met 140 km/u door de hoofdstraat van bijvoorbeeld kutschereveen rijden.
Kutschereveen? Hebben we daar ook een verkooppunt? Ja zelf twee zei verkoopleider Arie.
Hoe dan ook, ik moet van die rommel af, er licht geld te verstoffen.
Dit beste forumlezers is de voorgeschiedenis zoals ik mij dit voor kan stellen om de almachtige heer van Veen te verlossen van zijn onverkoopbare beenschermen.
We tuffen die beenschermen een beetje op, we doen er een gesigneerd race helmpje bij van Jan de Vries en de jeugd heeft er een geslachtshormoon bijgekregen.
In het rariteiten cabinet van de heer van Veen was dit er één van.
Een flitsende poster maakte deel uit van dit business model waarbij de coureurs nog koereurs? Genoemd werden volgens de poster dan.
Het item, zal bij de verzamelaars zeker in combinatie met een bijgeleverde gesigneerde helm van Jan de Vries die je er bij kreeg een verzamelwaarde hebben.
Echter, als Eitank liefhebber vind ik de naakte schoonheid van de oer kreidler het mooist, bij de Eitank van hannes praten we over een Eitank special, dan is (bijna) alles legitiem.
Hannes, probeer de bevestiging/montage materialen te scoren en een gesigneerd helm, en je hebt een financiële knaller in de verkoop.