Heeft iemand ervaring met de nieuwe Kunststof Hondekop koplamphuizen die in Duitsland bij Kreidlerdienst worden aangeboden.
Ben benieuwd naar de pasvorm en of ze er goed uit zien.

Heb je een beginnend antwoord.
Ervaring met een gerepareerde en daarna gespoten Nonnenkap. Voor de montage was het zeer kwetsbare deel boven het hendel al beweeglijk geworden
Hier hat jemand in Deutschland das selbe Problem wie Du, schreibe ihn doch mal an, ob er Glück gehabt hat, die Verkleidung aus Kornwestheim kennt oder andere sachdienliche Hinweise geben kann ...
2 versiesZolenheuvel schreef: ↑13 dec 2022, 11:17 John Bos verkoopt ze ook, maar ik zie twee nummers: 87.71.99 (uitverkocht) en 87.71.50 (leverbaar).
Ik ken het verschil niet, maar dat is bij JB na te vragen.
Harry-65 (Het Tweede leven van een Kreidler GT) heeft zijn kap gerestaureerd. Mogelijk is het een optie om zijn werkwijze te volgen.
viewtopic.php?f=23&t=43106&hilit=tweede ... 50#p741982
Van Harry weet ik ook dat hij de kappen in de fabriek bij JB Portugal heeft gezien, mogelijk weet hij je meer te vertellen over de kwaliteit en de pasvorm.
Groet Kees
Wim, de overeenkomsten van handelaren met acteurs? Ze kunnen je tot tranen toe bewegen.Wat Wim schrijft: hij zal toch geen prut verkopen?
Kijk Wim, wij als pensionado`s leven al op de rand van de krant, mijn AOW is 863,88 euro per maand.Kwantum korting op drie kunstof kappen? Jaja misschien in de verzend kosten, maar dan houdt het ook wel op.
Daar kan JB pas antwoord opgeven als hij er een bestelling uitgooit bij zijn leverancier.Mijn vraag hierop was: wanneer wel?
Kreidlerdienst heeft een mannetje die het maakt.Henk 3bakvoet schreef: ↑13 dec 2022, 14:58Daar kan JB pas antwoord opgeven als hij er een bestelling uitgooit bij zijn leverancier.Mijn vraag hierop was: wanneer wel?
Gaat JB er 2,3,4 of 5 stuks in zijn magazijn stof laten happen?
Ik vraag mij ook werkelijk af of Kreidlerdienst.de, Ze echt in hun magazijn heeft liggen.
Misschien kan Roman er een belletje aan wagen.
En het niet willen verzenden naar Nederland? Er zijn vele wegen die naar Die Niederlande leiden.