Een buitenkans of Horror??
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Gegeven waarderingen: 215 keren
- Ontvangen waarderingen: 658 keren
Een buitenkans of Horror??
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183636.jpg (50.17 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183614.jpg (26.91 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183553.jpg (60.21 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183530.jpg (83.73 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183509.jpg (92.5 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183447.jpg (76.08 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183423.jpg (121.55 KiB) 1747 keer bekeken
-
- Schermafbeelding 2024-09-24 183258.jpg (113.5 KiB) 1747 keer bekeken
- Deze gebruikers waarderen Henk 3bakvoet voor dit bericht:
- Monsma (24 sep 2024, 20:56)
- Waardering: 8.33%
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Gegeven waarderingen: 1078 keren
- Ontvangen waarderingen: 2601 keren
Re: Een buitenkans of Horror??
Alles hangt van de prijs af. Tank en blokje met cilinder/carburateur/uitlaatset is ook veel extra geld
Buddy is imitatie zonder strippen.
Stuurslot en contactslot set bij Sjaak. https://link.marktplaats.nl/m2163537521 ... nt=app_ios
En wie gaat het framenummer er in tikken zodat de RDW niet moeilijk gaat doen. Wie gaat het Gekeler en Weller typeplaatje leveren
John Bos moet dus ook zijn best doen
Framenummers zijn al gereserveerd en staan er met schilderstape op geplakt.
Enzo
Buddy is imitatie zonder strippen.
Stuurslot en contactslot set bij Sjaak. https://link.marktplaats.nl/m2163537521 ... nt=app_ios
En wie gaat het framenummer er in tikken zodat de RDW niet moeilijk gaat doen. Wie gaat het Gekeler en Weller typeplaatje leveren
John Bos moet dus ook zijn best doen
Framenummers zijn al gereserveerd en staan er met schilderstape op geplakt.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- WesRmc-s (24 sep 2024, 21:55)
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 124 keren
Ik zou willen spreken van ‘n buitenkans, maar dan rijklaar op te halen en voorzien van een kenteken.
Zo niet, dan kan het nog weleens horror worden bij de RDW.
Ben het met Tjerry eens over de prijs, dat is medebepalend om erin te stappen.
Van mij hebben jullie geen last.
Dan heb je straks een NOS rijwielgedeelte met ‘n gebruikt maar gereviceerd blok.
Bedenk ook dat de term NOS na 1 ritje niet meer van kracht is, dan is het zo goed als nieuw, maar gebruikt.
Zo niet, dan kan het nog weleens horror worden bij de RDW.
Ben het met Tjerry eens over de prijs, dat is medebepalend om erin te stappen.
Van mij hebben jullie geen last.
Dan heb je straks een NOS rijwielgedeelte met ‘n gebruikt maar gereviceerd blok.
Bedenk ook dat de term NOS na 1 ritje niet meer van kracht is, dan is het zo goed als nieuw, maar gebruikt.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- theormcs
- Gegeven waarderingen: 118 keren
- Ontvangen waarderingen: 163 keren
Als je naar de huidige prijzen kijkt van onderdelen die op de markt beschikbaar zijn en dan koop je veel al ''gebruikt'' voor de hoofdprijs.
En dan heb je een grote kans dat je nog moet gaan spuiten of dat er gepolijst moet worden etc etc.
Nu heb je een mooie kans om bij Kees voor een ''nette'' prijs een nieuw rijwieldeel te kopen met NOS onderdelen.
Er heeft nog niemand aan gesleuteld en het is ook niet versleuteld, er zitten nog niet veel later nagemaakte onderdelen op deze rijwieldelen.
Als je hem uit elkaar zou draaien en verbouwd op een ander frame als het bij het RDW niet zou lukken dan is de prijs naar mijn mening nog acceptabel.
En het leuke van Kees, hij wil het niet verkopen aan 1 handelaar, hij probeert deze partij aan meerdere mensen te verkopen(voorkeur liefhebbers).
En dan heb je een grote kans dat je nog moet gaan spuiten of dat er gepolijst moet worden etc etc.
Nu heb je een mooie kans om bij Kees voor een ''nette'' prijs een nieuw rijwieldeel te kopen met NOS onderdelen.
Er heeft nog niemand aan gesleuteld en het is ook niet versleuteld, er zitten nog niet veel later nagemaakte onderdelen op deze rijwieldelen.
Als je hem uit elkaar zou draaien en verbouwd op een ander frame als het bij het RDW niet zou lukken dan is de prijs naar mijn mening nog acceptabel.
En het leuke van Kees, hij wil het niet verkopen aan 1 handelaar, hij probeert deze partij aan meerdere mensen te verkopen(voorkeur liefhebbers).
- Deze gebruikers waarderen theormcs voor dit bericht (totaal 2):
- Enzo-tvdzijden (24 sep 2024, 20:42) • Monsma (24 sep 2024, 20:55)
- Waardering: 16.67%
- Enzo-tvdzijden
- Expert
De meest ideale basis om een mooie brommer te bouwen.theormcs schreef: ↑24 sep 2024, 20:25 Als je naar de huidige prijzen kijkt van onderdelen die op de markt beschikbaar zijn en dan koop je veel al ''gebruikt'' voor de hoofdprijs.
Mooi dat ze weer op de weg komen. Van stil staan wordt het ook niet beter. Nu kun je er van genieten.
Enzo
- WesRmc-s
- Gegeven waarderingen: 44 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Voor mij als liefhebber van het John Bos avontuur toch wel de heilige graal. Ondanks de verschillende bouwjaren Kreidlers die ik de afgelopen 25 jaar heb gehad. Als 13 jarig jongetje heb ik mijn ogen uitgekeken bij John Bos in Goes waar ik samen met mijn vader naar toe was gereden om onderdelen te kopen voor de 1993 John Bos Kreidler welke ik dat jaar tweedehands voor mijn verjaardag had gekregen.
En zo heeft iedereen op zijn eigen manier in de tijd een band opgebouwd met de brom/motorfietsjes van Kreidler. De een in 1966 de ander in 1974 enz. Ik in 1998/1999 en is het voor mij een mooie herinnering aan mijn jeugd, dat is wat ik mooi vind en dat ieder daar zijn eigen beleving bij heeft en die koestert ongeacht model of bouwjaar.
En zo heeft iedereen op zijn eigen manier in de tijd een band opgebouwd met de brom/motorfietsjes van Kreidler. De een in 1966 de ander in 1974 enz. Ik in 1998/1999 en is het voor mij een mooie herinnering aan mijn jeugd, dat is wat ik mooi vind en dat ieder daar zijn eigen beleving bij heeft en die koestert ongeacht model of bouwjaar.
- Deze gebruikers waarderen WesRmc-s voor dit bericht:
- Enzo-tvdzijden (24 sep 2024, 21:11)
- Enzo-tvdzijden
- Expert
Daar kan je niks mee.
type is K53/502 met NL goedkeuringsnummer K 0073
Enzo
- bud
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Mooi spul en mooie staat. Alleen moet er wel een NIEUW blok onder. Anders bekruipt het gevoel van na 2 weken in het natte, modderige bos camperen en uitgebreid douchen maar daarna weer dezelfde gore en vieze kleren aantrekken.
- nozems
- Gegeven waarderingen: 258 keren
- Ontvangen waarderingen: 243 keren
Henk gaat het wel goed met je? Kreidlers vanaf bouwjaar 1972 is toch alleen maar puin en cirkelzaag geluiden en vette kettingrandjes?
Mijn mening, idee? Dit heeft wel kans denk ik, maar ben verbaasd dat jij deze keus overweegt vanwege je verafschuwing van de latere kreidler modellen
Mijn mening, idee? Dit heeft wel kans denk ik, maar ben verbaasd dat jij deze keus overweegt vanwege je verafschuwing van de latere kreidler modellen
-
- Ontvangen waarderingen: 124 keren
Hoi Pascal,
Ik denk niet dat er 1 haar op Henk zijn hoofd staat die overweegt om hier in te stappen.
Hij trekt nog liever onverdoofd zijn bovengebit.
Hij slingert het slechts aan, niets meer en niets minder.
Mocht ik het mis hebben, dan stap ik straks nog in de auto richting Koog aan de Zaan voor ‘n 1 op 1 gesprek met Tineke.
Ik denk niet dat er 1 haar op Henk zijn hoofd staat die overweegt om hier in te stappen.
Mocht ik het mis hebben, dan stap ik straks nog in de auto richting Koog aan de Zaan voor ‘n 1 op 1 gesprek met Tineke.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
Henk op topsnelheidJan schreef: ↑25 sep 2024, 10:27 Hoi Pascal,
- Bijlagen
-
- IMG_7425.jpeg (200.12 KiB) 1460 keer bekeken
- Henk 3bakvoet
Inderdaad Jan geen grijze haar op mijn hoofd.
De mooie verhalen reeds eerder geschreven ten spijt.
Voor de liefhebber van dit model die een mooie basis zoekt is dit misschien wel ideaal om op verder te borduren.
De imi buddy kan in ieder geval bij het grofvuil, vind maar een NOS exemplaar, zou mij niet verbazen dat de heer Matthijssen de originele nog even verstopt houdt, enige tijd geleden adverteerde hij met een originele NOS en die bracht bij het bieden een halve kreidler op, de heer Matthijssen was gelijk wakker.
En natuurlijk verkoopt hij het liefst aan een particulier, die brengen het meeste geld in het laatje dit in tegensteling tot de handelaar, die never nooit de hoofdprijs zal betalen.
Een impulsieve aankoop licht op de loer eenmaal in zijn winkel.
Echter, een gedegen onderzoek van de (on)mogelijkheden zal zeer noodzakelijk zijn wil je niet aan een draadloos eindje trekken.
Nos tank
Nos buddy
Nos blok
Nos bing
Nos uitlaat
Zomaar een greep om deze RMC het etiket New old stock te mogen geven.
Wat Jan al schreef, slechts één keer de straat op en neer en we kunnen New old stock veranderen in Gebruikt.
Oja,
imi achter schokbrekers
banden van 20 jaar oud die nieuw al niet te best zijn
geen juiste Denfeld voetsteunen
frame, achterspatbord en zijkastjes poeder coating inclusief de zwarte motorschermen.
Gereserveerd staat er inmiddels.
Ik wens de koper echt succes.
De mooie verhalen reeds eerder geschreven ten spijt.
Voor de liefhebber van dit model die een mooie basis zoekt is dit misschien wel ideaal om op verder te borduren.
De imi buddy kan in ieder geval bij het grofvuil, vind maar een NOS exemplaar, zou mij niet verbazen dat de heer Matthijssen de originele nog even verstopt houdt, enige tijd geleden adverteerde hij met een originele NOS en die bracht bij het bieden een halve kreidler op, de heer Matthijssen was gelijk wakker.
En natuurlijk verkoopt hij het liefst aan een particulier, die brengen het meeste geld in het laatje dit in tegensteling tot de handelaar, die never nooit de hoofdprijs zal betalen.
Een impulsieve aankoop licht op de loer eenmaal in zijn winkel.
Echter, een gedegen onderzoek van de (on)mogelijkheden zal zeer noodzakelijk zijn wil je niet aan een draadloos eindje trekken.
Nos tank
Nos buddy
Nos blok
Nos bing
Nos uitlaat
Zomaar een greep om deze RMC het etiket New old stock te mogen geven.
Wat Jan al schreef, slechts één keer de straat op en neer en we kunnen New old stock veranderen in Gebruikt.
Oja,
imi achter schokbrekers
banden van 20 jaar oud die nieuw al niet te best zijn
geen juiste Denfeld voetsteunen
frame, achterspatbord en zijkastjes poeder coating inclusief de zwarte motorschermen.
Gereserveerd staat er inmiddels.
Ik wens de koper echt succes.
- jamojamo
- Gegeven waarderingen: 458 keren
- Ontvangen waarderingen: 225 keren
De blaadjes verkleuren nog maar net aan de bomen, Henk. Kom op! Natuurlijk is dit een buitenkans. De echte horror schuilt in kompleet gescheurde hondekappen. Onvindbare pietepeuterige onderdeeltjes. Dat deze in 1981 al niet Kornwestheims waren maakt dit een buitenkans om een mooie van te maken zonder de Verbus en weet ik wat voor boutjes.
mijn mening natuurlijk, maar goed je vroeg wat vinden jullie.
Gr., Eric
mijn mening natuurlijk, maar goed je vroeg wat vinden jullie.
Gr., Eric
-
- Ontvangen waarderingen: 74 keren
Van horror lijkt me geen sprake, tenzij het op kenteken zetten een ramp wordt.
Verder is het duidelijk wat je krijgt en niet krijgt: 2/3 van een nieuwe Kreidler RMC
Verder is het duidelijk wat je krijgt en niet krijgt: 2/3 van een nieuwe Kreidler RMC
- Enzo-tvdzijden
- Expert
zo ?? Dat lijkt me horror als je hun vraagt. En dan er nog voor extra betalen.
Dat zou ik anders proberen te regelen.
Enzo
- Bijlagen
-
- IMG_7457.jpeg (78.79 KiB) 1184 keer bekeken
-
- IMG_7456.jpeg (47.52 KiB) 1184 keer bekeken
- Henk 3bakvoet
En dat mooie vin nummer komt niet op je rechter motor ophang steun.
Daar heeft de RDW een andere plaats op het frame voor bedacht, mooi zichtbaar ook.
En dan bedoel ik echt zichtbaar.
Daar heeft de RDW een andere plaats op het frame voor bedacht, mooi zichtbaar ook.
- kreidler844
- Gegeven waarderingen: 57 keren
- Ontvangen waarderingen: 264 keren
- Contacteer:
Bij mij doen ze dat onder de buddyseatHenk 3bakvoet schreef: ↑26 sep 2024, 12:11 En dat mooie vin nummer komt niet op je rechter motor ophang steun.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
Denk met zijbakjes je geluk hebt. Bij de Tomos van NicoH gezien en daar wordt je niet blij van.kreidler844 schreef: ↑26 sep 2024, 12:19Bij mij doen ze dat onder de buddyseatHenk 3bakvoet schreef: ↑26 sep 2024, 12:11 En dat mooie vin nummer komt niet op je rechter motor ophang steun.
Enzo
- b.bonk
- Gegeven waarderingen: 248 keren
- Ontvangen waarderingen: 558 keren
bij mij zit hij naast het type plaatje accubak model.Enzo-tvdzijden schreef: ↑26 sep 2024, 12:58Denk met zijbakjes je geluk hebt. Bij de Tomos van NicoH gezien en daar wordt je niet blij van.kreidler844 schreef: ↑26 sep 2024, 12:19Bij mij doen ze dat onder de buddyseatHenk 3bakvoet schreef: ↑26 sep 2024, 12:11 En dat mooie vin nummer komt niet op je rechter motor ophang steun.
Enzo
dus onder je zadel ,