Het koop- en verkoopadvies topic

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tinus Tussengas
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2011, 18:30
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1151 Bericht door Tinus Tussengas » 31 jan 2011, 20:05

Henk 3bakvoet schreef:
Ben op m'n gemakje op zoek naar een mooie Kreidler, maar ben helemaal nieuw in de Kreidler-wereld (heb een Zundapp, o o!) en dus heb ik geen flauw benul waar ik op moet letten
Hoi Tinus Tussengas, hoe oud is Tinus? uit welk dorp of stad komt tinus?
17 jaar en kom uit Woudenberg. Vraag me af wat dat er precies mee te maken heeft?
Het is niet dat ik niks van brommers weet, als ik een Kreidler koop zou dat m'n 5e brommer zijn, maar van Kreidler weet ik op zich superweinig, kijk ik snap natuurlijk dat ik goed moet kijken en luisteren naar het blok, vragen of ie gereviseerd is en zoja wanneer en wellicht door wie, maar bij Kreidler kom ik niet veel verder dan de kennis over wat het verschil tussen een direct en een indirect geschakeld blok is.
En ik wil wel goed op de hoogte zijn van wat ik koop, daarom inderdaad veel lezen hier en proberen het e.e.a. op te steken eer ik overga op een aankoop!

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60234
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 948 keren
Ontvangen waarderingen: 2247 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1152 Bericht door Enzo-tvdzijden » 31 jan 2011, 20:08

Laat ik het anders vragen. In welke prijsklasse zoek je de Kreidler. :?:
En welke modellenreeks, bouwjaar?

Enzo

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10789
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 184 keren
Ontvangen waarderingen: 563 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1153 Bericht door Henk 3bakvoet » 31 jan 2011, 20:12

Tinus Tussengas schreef:
Henk 3bakvoet schreef:
Ben op m'n gemakje op zoek naar een mooie Kreidler, maar ben helemaal nieuw in de Kreidler-wereld (heb een Zundapp, o o!) en dus heb ik geen flauw benul waar ik op moet letten
Hoi Tinus Tussengas, hoe oud is Tinus? uit welk dorp of stad komt tinus?
17 jaar en kom uit Woudenberg. Vraag me af wat dat er precies mee te maken heeft?
Het is niet dat ik niks van brommers weet, als ik een Kreidler koop zou dat m'n 5e brommer zijn, maar van Kreidler weet ik op zich superweinig, kijk ik snap natuurlijk dat ik goed moet kijken en luisteren naar het blok, vragen of ie gereviseerd is en zoja wanneer en wellicht door wie, maar bij Kreidler kom ik niet veel verder dan de kennis over wat het verschil tussen een direct en een indirect geschakeld blok is.
En ik wil wel goed op de hoogte zijn van wat ik koop, daarom inderdaad veel lezen hier en proberen het e.e.a. op te steken eer ik overga op een aankoop!
We weten nu in ieder geval ietsje meer over je, 17 jaar zeg je, dan is de brommer in de advertentie presies wat je zoekt, en binnen je budget 500-650 euro.
Knallen met dat ding 8)

Tinus Tussengas
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2011, 18:30
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1154 Bericht door Tinus Tussengas » 31 jan 2011, 20:28

Qua prijs mag het tussen de 0 en de 800 a 900 euro liggen zo ongeveer,
ik moet heel eerlijk -schaam schaam- zeggen dat ik echt geen idee heb wanneer het nou een RS of RM is, ik weet hoe een RMC eruit hoort te zien, LF lukt ook nog wel, maar ik soms een RS die precies op een RM lijkt en vice versa, dus dat weet ik niet precies. Bij Zundapp gaat me dat allemaal toch een stuk vlotter af. Het model waarvan ik net een link had geplaatst vind ik prachtig, deze vind ik zelfs nog een stukje mooier (qua tank, kleur, netheid, stokstuur ipv stom m-stuur) http://link.marktplaats.nl/417563430" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik geloof dat dat te duur wordt (?). Sowieso zou ik er trouwens weer een 50 cc onder zetten.
Deze modellen komen volgens mij allemaal uit 74 of 75, iets in die richting. Ik vind de RS-modellen (en wie weet ook RM) van ongeveer 68 tot 73 ook schitterend, maar dit toch nog net even wat 'vlotter'.
Maar waarom zijn deze modellen dan wat minder waard?
Henk3bakvoet, u schrijft 500-650 euro, knallen met dat ding, maar even daarvoor zie ik dat Enzo weer schrijft 1000 euro ongeveer. Is toch een heel verschil.

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3726
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 343 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1155 Bericht door jamojamo » 31 jan 2011, 20:39

De laatste met het diepe achterspatbord en kickstartblok vind ik erg mooi Tinus. Iets aan de toon in de advertentie en de uiterlijke verzorging van de brommer zegt me dat deze verkoper geen genoegen gaat nemen met een bod rond de 1000 euro. De eerste kun je zo mooi maken als de 2e nadat je hem hebt aangeschaft. Heb je hem nodig voor dagelijks gebruik let dan vooral op of dat mogelijk is. Kun je op je gemak in vrije uurtjes verder verfraaien.
Succes met je keuze.
Mvg,
Eric

hermanp
Berichten: 6980
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 105 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1156 Bericht door hermanp » 31 jan 2011, 20:41

De Kreidler van je tweede link lijkt origineler dan die uit de eerste link. Persoonlijk zou ik de oranje tegen de €1000 waarderen, de eerste beduidend minder. Maar er zullen altijd mensen zijn die het model en de uitvoering geweldig vinden en de knip trekken. En ach, als het een complete Kreidler is, met kenteken en technisch echt goed, waarom ook eigenlijk niet?

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60234
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 948 keren
Ontvangen waarderingen: 2247 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1157 Bericht door Enzo-tvdzijden » 31 jan 2011, 20:43

Tinus Tussengas schreef:Henk3bakvoet, u schrijft 500-650 euro, knallen met dat ding, maar even daarvoor zie ik dat Enzo weer schrijft 1000 euro ongeveer. Is toch een heel verschil.
Beter lezen Onder
Een RS of TM mag je niet besturen. Dat is een Motorfiets :!:

Enzo

Tinus Tussengas
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2011, 18:30
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1158 Bericht door Tinus Tussengas » 31 jan 2011, 20:50

Allereerst ontzettend bedankt voor de snelle en heldere reacties.
Hermanp, ik zou voor de eerste ook zeker geen 1000 euro neertellen, eerder 700 ofzo. De tweede lijkt mij wel 1000 waard en deze zal z'n waarde ook wel behouden als ik er goed op pas. Wat overigens ook voor de eerste geldt. Daarbij moet ik trouwens zeggen dat bij de rode de foto's er vet slecht uit zien, wat voor mijn idee alleen maar in mijn voordeel werkt, als je daar eenmaal doorheen hebt geprikt.
Ben van plan om de Kreidler voor dagelijks gebruik aan te schaffen en dan rustig aan de Zundapp verder op te knappen en (indien nodig) de Kreidler dan ook deze zomer.
Enzo, is het evenals bij Zundapp dan zo dat RS en TM altijd een 5-bak hebben?
Nog een -belangrijk- punt, zowel de rode als de oranje hebben 70 cc. Nu is het bij Zundapp zo dat dat je big-endlager niet ten goede komt als dit een normale is en dat je dan beter een zilverkooi kan nemen of iets van die strekking. Hoe zit dat bij Kreidler?
Ik denk trouwens dat ik meer geld in totaal kwijt zal zijn om de rode in de prachtstaat van de oranje te krijgen dan dat de oranje nu kost, is dat zo?

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60234
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 948 keren
Ontvangen waarderingen: 2247 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1159 Bericht door Enzo-tvdzijden » 31 jan 2011, 20:56

Ja dat is 5-bak met tenminste 5,3 PK.

De tweede is ook niet echt origineel. Er zitten wat Duitse spullen op zoals kickstarter, onderbouw, voorspatbord en grote 160mm motornaven (120mm voor RM). Terwijl een GP 4-speed alleen in NL is geleverd. Verder een leuk ding om meteen mee te gaan rijden.

70CC cilinders zijn bij Kreidler goedkope, slechte imi cilinders. Een nieuwe standaard krukas kan daar best tegen !

Enzo

Tinus Tussengas
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2011, 18:30
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1160 Bericht door Tinus Tussengas » 31 jan 2011, 21:13

Enzo-tvdzijden schreef: (...)
Er zitten wat Duitse spullen op zoals kickstarter, onderbouw, voorspatbord en grote 160mm motornaven
(...)
Enzo
Wat mij betreft allemaal voordelen! Een spatorigineel ding is gaaf, maar daar ben ik op zich niet naar op zoek.
Die voornaaf van die rode ziet er in mijn ogen ook uit als een grote naaf, maar dat is dan kennelijk niet zo?
Ik denk dat ik een dezer dagen contact op ga nemen met de eigenaar van de rode Kreidler. Ik vind het een ontzettend leuk ding en als hij hem voor niet al te veel van de hand wil doen ben ik dik tevreden.
Ik heb geen Kreidlerkenners in mijn kennissenkring dus zal het met mezelf moeten stellen. Zijn er nog dingen die zo direct te bekijken zijn die de waarde ontzettend omlaag -kunnen- helpen of juist omhoog? Immitatiedelen, of dat het bijvoorbeeld een direct of indirect geschakeld blok is o.i.d.? Behalve natuurlijk de voor zichzelf sprekende dingen. Ik zie al wel dat de draad- en kabelboom ontzettend lelijk hangt en dat er geen voorvorkrubbers op zitten, maar dat stelt allebei eigenlijk niks voor. En hij geeft zelf aan dat er het e.e.a. immi op zit.
Niels

tonnie
Berichten: 159
Lid geworden op: 15 okt 2010, 20:26
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1161 Bericht door tonnie » 06 apr 2011, 23:00

Er staat op mp een nos tank (RMC) te koop bieden van af 450 EURO.
Wat vinden jullie hiervan?
Tonnie

hermanp
Berichten: 6980
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 105 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1162 Bericht door hermanp » 06 apr 2011, 23:46

viewtopic.php?f=6&t=36061&p=597765#p597765" onclick="window.open(this.href);return false;

Wordt hier ook genoemd. Persoonlijk denk ik dat het IQ van de verkoper ingehaald is door zijn leeftijd. Je kunt het proberen, maar deze tank is eigenlijk niet te koop.

Gebruikersavatar
pascal
Berichten: 2888
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
Locatie: Vlak bij Lochem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1163 Bericht door pascal » 22 apr 2011, 00:31

Dilemma,
Kan een rmc-s kopen van 1979 kopen.
Bevriende boer,al tijden in een droge schuur gestaan.
Wat is de prijs nu voor een schuurvonst?
Wil niemand te kort doen.
Alles is wel ori,staat al 18jaar in die schuur.
Beetje roest,trapperblok,dus ori nl brommer,8674km gelopen..
Pics komen dit weekend

Jasper-
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011, 15:21
Locatie: Oijen, nb
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1164 Bericht door Jasper- » 30 jun 2011, 16:47

Linkje
Ik ben al best lang op zoek naar een kreidler en deze beviel me wel.. Ik had de verkoper gemailt of er een kenteken op zat, want kon het niet echt uit de advertentie opmaken. Nou kreeg ik als antwoord dat alle papieren aanwezig zijn en de brommer zo door de keuring kon, zowel voor bromfiets als voor motor. Op het forum las ik echter dat TMs en RSen altijd motors zijn.
Kan iemand mij meer informatie geven? Zou ik deze Kreidler als brommer kunnen laten keuren als ik de snelheid aanpas?

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60234
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 948 keren
Ontvangen waarderingen: 2247 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1165 Bericht door Enzo-tvdzijden » 30 jun 2011, 16:50

Jasper- schreef:Linkje
Ik ben al best lang op zoek naar een kreidler en deze beviel me wel.. Ik had de verkoper gemailt of er een kenteken op zat, want kon het niet echt uit de advertentie opmaken. Nou kreeg ik als antwoord dat alle papieren aanwezig zijn en de brommer zo door de keuring kon, zowel voor bromfiets als voor motor. Op het forum las ik echter dat TMs en RSen altijd motors zijn.
Kan iemand mij meer informatie geven? Zou ik deze Kreidler als brommer kunnen laten keuren als ik de snelheid aanpas?
ja, maar je moet veel overhoop halen, Andere cilinder, zuiger, spruitstuk, carburateur, uitlaat.

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1166 Bericht door drika » 30 jun 2011, 18:37

Jasper- schreef:Linkje
Ik ben al best lang op zoek naar een kreidler en deze beviel me wel.. Ik had de verkoper gemailt of er een kenteken op zat, want kon het niet echt uit de advertentie opmaken. Nou kreeg ik als antwoord dat alle papieren aanwezig zijn en de brommer zo door de keuring kon, zowel voor bromfiets als voor motor. Op het forum las ik echter dat TMs en RSen altijd motors zijn.
Kan iemand mij meer informatie geven? Zou ik deze Kreidler als brommer kunnen laten keuren als ik de snelheid aanpas?
hoi jasper
ik heb verschillende rs jes gekeurd naar brommer zorg dat alles goed in orde is zelfs geen kleine droogte scheurtjes in de banden vergeet niet dat er een bel of claxon op moet zitten en een spiegel monteren ik doe er zelfs twee spiegels op altijd goed heeft met bouwjaar te maken
ook een bromfiets uitlaat monteren ik haalde geen cylinders en carburateurs er af ik deed tussen het spruitstuk en de carburateur een gewone sluitring met een klein gaatje moet je zelf even uitproberen hoe groot het gaatje moet zijn dat verschild per rs let wel de rs loopt dan natuurlijk niet goed maar dat is niet belangrijk als hij maar niet te hard rijd hier is best al veel over gediscuseerd ook over hoe hard hij dan mag gaan ik adviseer jou 50 kilometer de laatse keer dat ik een rs naar brommer keurde ging hij 55 km en toen werd er gezegd dat het eigenlijk te snel was maar kreeg wel een kenteken ook kontroleert men de spaken met een schroevendraaier zitten er los dan geen kenteken en jasper er zullen vast mensen zijn met andere ervaringen maar dit is wat ik altijd doe en heb echt nooit problemen gehad
veel succes
gr
dirk

Gebruikersavatar
Toronado
Berichten: 667
Lid geworden op: 28 mar 2010, 13:48
Locatie: Leidschendam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1167 Bericht door Toronado » 30 jun 2011, 20:38

Jasper- schreef:Linkje
Ik ben al best lang op zoek naar een kreidler en deze beviel me wel.. Ik had de verkoper gemailt of er een kenteken op zat, want kon het niet echt uit de advertentie opmaken. Nou kreeg ik als antwoord dat alle papieren aanwezig zijn en de brommer zo door de keuring kon, zowel voor bromfiets als voor motor. Op het forum las ik echter dat TMs en RSen altijd motors zijn.
Kan iemand mij meer informatie geven? Zou ik deze Kreidler als brommer kunnen laten keuren als ik de snelheid aanpas?

het is dezelfde verkoper, als voor gewaarschuwd woord op het forum (oplichter)

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1168 Bericht door redfox » 30 jun 2011, 22:57

Toronado schreef:
Jasper- schreef:Linkje
Ik ben al best lang op zoek naar een kreidler en deze beviel me wel.. Ik had de verkoper gemailt of er een kenteken op zat, want kon het niet echt uit de advertentie opmaken. Nou kreeg ik als antwoord dat alle papieren aanwezig zijn en de brommer zo door de keuring kon, zowel voor bromfiets als voor motor. Op het forum las ik echter dat TMs en RSen altijd motors zijn.
Kan iemand mij meer informatie geven? Zou ik deze Kreidler als brommer kunnen laten keuren als ik de snelheid aanpas?

het is dezelfde verkoper, als voor gewaarschuwd woord op het forum (oplichter)
INDERDAAD NIET AAN BEGINNEN [-X [-o<

Bannen die vent en niets is te veel om te waarschuwen daarvoor [-X

Jasper-
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011, 15:21
Locatie: Oijen, nb
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1169 Bericht door Jasper- » 01 jul 2011, 10:53

OK, bedankt voor de snelle reacties! :)
Ik zal nog maar een tijdje verder zoeken!

-Joost-
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mei 2012, 21:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1170 Bericht door -Joost- » 27 mei 2012, 21:55

Hallo liefhebbers,

Omdat ik over 3 maanden 16 word en ik graag mijn brommer rijbewijs wil halen en een kreidler ben ik nu aan het rond kijken.
Ik weet dat kreidlers een stuk duurder zijn als andere brommers maar ik wil niet op zo'n schijtpot gaan rijden.
Nu heb ik een jullie advies nodig optie 1 kreidler kopen waar wat aan opgeknapt moet worden optie 2 een kreidler kopen en kleine dingetjes aanpassen.
Opknappen gaat een hoop geld in zitten dat heb ik met andere brommers al ervaren.
Nu heb ik deze kreidler gezien die vlak bij mijn huis staat:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=5&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind hem er redelijk goed uitzien maar ik zie trappers is dit niet fijn omdat alle mooie kreidlers kickstart hebben?

Of deze:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... nd=12&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60234
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 948 keren
Ontvangen waarderingen: 2247 keren

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1171 Bericht door Enzo-tvdzijden » 27 mei 2012, 22:39

-Joost- schreef:Hallo liefhebbers,

Omdat ik over 3 maanden 16 word en ik graag mijn brommer rijbewijs wil halen en een kreidler ben ik nu aan het rond kijken.
Ik weet dat kreidlers een stuk duurder zijn als andere brommers maar ik wil niet op zo'n schijtpot gaan rijden.
Nu heb ik een jullie advies nodig optie 1 kreidler kopen waar wat aan opgeknapt moet worden optie 2 een kreidler kopen en kleine dingetjes aanpassen.
Opknappen gaat een hoop geld in zitten dat heb ik met andere brommers al ervaren.
Nu heb ik deze kreidler gezien die vlak bij mijn huis staat:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=5&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind hem er redelijk goed uitzien maar ik zie trappers is dit niet fijn omdat alle mooie kreidlers kickstart hebben?

Of deze:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... nd=12&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
De eerste laten staan. :!:

Ga voor de tweede

Enzo

Gebruikersavatar
BESTMAN
Winnaar Kreidlerverkiezing 2011
Berichten: 4103
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:17
Locatie: mooiste plekje op de veluwe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1172 Bericht door BESTMAN » 27 mei 2012, 22:51

Ben het met je eens ENZO.
de 2e zie je dat . er zitten ook nog eens 160 naaf wielen in.
Die kom je niet vaak tegen ( 160 naaf voor )

gr dick

-Joost-
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mei 2012, 21:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1173 Bericht door -Joost- » 28 mei 2012, 16:53

Zul je niet zien dat de 2de van marktplaats is gehaald.
Dus dat word even verder zoeken.
Als jullie nog een leuke suggestie hebben hoor ik het graag.

cuno
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 okt 2011, 22:00
Locatie: Zallakenstraat 60 3110 Rotselaar
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1174 Bericht door cuno » 13 dec 2012, 19:53

Hallo jongens,

Ik ben 17 jaar (bijna 18) en wil binnekort een 60 of 70cc cilinder op men kreidler rm zetten (welke ik het afgelope jaar heb gerestaureerd). Nu was ik enkele dagen geleden aan het surfen en zag een rmc-s staan voor 800 euro met een 70cc cilinder. deze heeft ook schijfrem vanvoor en achter en 160 naaf steken. hij heeft ook nog een mooie tank. al deze onderdelen zou ik met die vanmijn rm willen wisselen en de rmc verder opmaken en verkopen. ik heb enkel mijn twijfels over deze rmc-s, kunnen jullie even je mening geven?

hier is de link:

http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... c_id=&afd=

Mvg cuno

Gebruikersavatar
BESTMAN
Winnaar Kreidlerverkiezing 2011
Berichten: 4103
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:17
Locatie: mooiste plekje op de veluwe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Het koop- en verkoopadvies topic

#1175 Bericht door BESTMAN » 13 dec 2012, 21:14

Hallo Cuno.

Is best nog al aan de prijs.
Je geeft aan dat de tank heel mooi is.
Maar kijk eens goed naar de foto,s
Naar de bovenkant van de tank.
DE wielen is nog wel wat van te maken.
Voor de rest is het niet wat.
Voor die 800 euro koop je ook mooie onderdelen voor je kreidler.







Gr. Dick

Plaats reactie