Cilinder info verzameling topic

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
joost
Berichten: 1356
Lid geworden op: 01 sep 2002, 02:33
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Cilinder info verzameling topic

#1 Bericht door joost » 26 mei 2004, 09:49

Omdat er geregeld vragen zijn op het forum omtrend cilinders en de bijbehorende gegevens; bijvoorbeeld: "past cilinder 15-43.99 op mijn bromfiets-blok met trappers?! , hebben we besloten een cilinder info inzameling te houden. In dit topic kun je alle info kwijt over de cilinders die je in je bezit hebt. Het topic zal waarschijnlijk altijd open blijven en netjes bijgehouden worden, zodat er een mooie verzameling ontstaat.

Alle cilinders die ooit voor Kreidler zijn gemaakt zijn welkom, dus ook de immitatiecilinders en bewerkte cilinders door bekende tuners. Vermeld wel even de maker er van.


Dit topic is alleen voor het plaatsen van info en foto's, reacties plaatsen kan alleen in deze topic. Alle onnodige reacties in dit topic zullen worden verwijderd :!:


Voor de cilinderlijst hebben we een aantal gegevens nodig:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Foto's Een vooraanzicht (kop-kant), achteraanzicht (motor-kant), een aanzicht vanaf de onderkant (uitlaat-kant) en een aanzicht vanaf de bovenkant (inlaat-kant)
Cilindernummer: bijvoorbeeld: 15-43.71. op deze pagina is een overzicht van de nummers te vinden met bijbehorend vermogen van de motor.
Cilinder gietaanduidingen: bijvoorbeeld: Mahle 40ZN17A2 W1
Vermogen: bijvoorbeeld: 2,9 pk. gebruik deze pagina om het vermogen op te zoeken. Indien uw cilinder niet aanwezig is op deze site, dan kunnen we dit later uitzoeken.
Aansluiting uitlaat: bijvoorbeeld: opschroefflens met 2 m6 tapeinden of: Knijpflens. (tuit)
Diameter uitlaataansluiting bijvoorbeeld: 28mm. of 32mm.
Steek tapeinden 56mm. of 44mm.
Diameter cilindervoet (steekt in carter) 47mm of 50mm.
Aantsluiting spruitstuk: Schuin of recht
Koeling: Geforceerde koeling, rijwindkoeling of waterkoeling
Poortmap: Als je het leuk vindt, kunt u een poortmap bijvoegen. zie dit topic om te weten te komen hoe dit in z'n werk gaat.
Opmerkingen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Je info & foto's plaatsen kan door op deze button: Afbeelding te drukken. Hier kan je tevens d.m.v. de upload-functie de foto's bijvoegen. (max. 6 stuks)

Kopiëer deze tekst hier onder om het invullen wat makkelijker te maken:

Code: Selecteer alles

Cilindernummer: 
Cilinder gietaanduidingen:
Vermogen: 
Aansluiting uitlaat: 
Diameter uitlaataansluiting:
Steek tapeinden:
Diameter cilindervoet:
Aantsluiting spruitstuk:
Koeling:
Opmerkingen:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verklaring:

Afbeelding
Cilinder nummer.

Afbeelding
Cilinder gietaanduidingen.

Afbeelding
Uitlaataansluitingtype: Knijpflens

Afbeelding
Diameter cilindervoet

Afbeelding
Diameter uitlaataansluiting. Bij het knijpflens model a.u.b. de buitendiameter van de flens opmeten.

Afbeelding
Steek tapeinden

Afbeelding
Rechte inlaat

Afbeelding
Schuine inlaat


(Alvast) bedankt voor de medewerking!
Laatst gewijzigd door joost op 27 mei 2004, 17:13, 18 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
joost
Berichten: 1356
Lid geworden op: 01 sep 2002, 02:33
Has thanked: 0
Been thanked: 0

#2 Bericht door joost » 26 mei 2004, 22:15

Ik trap af:

Cilindernummer: 15-43.71
Cilinder gietaanduidingen: Mahle 40ZN17A2 W1
Vermogen: 2,9 PK
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm.
Steek tapeinden: 56mm.
Diameter cilindervoet: 47mm.
Aantsluiting spruitstuk: Schuin
Koeling: Rijwind
Bijlagen
map8.jpg
map8.jpg (42.43 KiB) 122066 keer bekeken
8jk.jpg
8jk.jpg (36.14 KiB) 122133 keer bekeken
9jk.jpg
9jk.jpg (53.05 KiB) 122159 keer bekeken
6jk.jpg
6jk.jpg (33.08 KiB) 122240 keer bekeken
7jk.jpg
7jk.jpg (53.2 KiB) 122256 keer bekeken

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contacteer:

Ahena 5.2 Pk

#3 Bericht door Arjen » 30 mei 2004, 14:31

Cilindernummer: Door vorige Eigenaar Weggefreesd
Cilinder gietaanduidingen: Door vorige Eigenaar Weggefreesd
Vermogen: 5.2 Pk
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 40mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: Schuine Inlaat
Koeling: Rijwind Gekoeld
Opmerkingen: Haald de 5.2pk NIET. Powerband zit hoog, met lichte aanpassingen wel tot 5.2 te maken. (uitlaat, inlaat)
Bijlagen
MVC-100F.JPG
Boven-aanzicht (inlaat)
MVC-100F.JPG (64.14 KiB) 121437 keer bekeken
MVC-097F.JPG
een aanzicht vanaf de onderkant (uitlaat-kant)
MVC-097F.JPG (65.82 KiB) 121463 keer bekeken
MVC-096F.JPG
Een vooraanzicht (kop-kant
MVC-096F.JPG (60.36 KiB) 121493 keer bekeken
MVC-095F.JPG
achteraanzicht (motor-kant),
MVC-095F.JPG (63.82 KiB) 121510 keer bekeken

Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 4003
Lid geworden op: 07 sep 2002, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contacteer:

#4 Bericht door Sander » 31 mei 2004, 16:42

Cilindernummer: 154399
Cilinder gietaanduidingen: 40ZN8 W2 MAHLE
Vermogen: 6,25 pk
Aansluiting uitlaat: schroefflens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: brede tap
Diameter cilindervoet: 50mm
Aantsluiting spruitstuk: schuine
Koeling: rijwind

zal nog een keer poortmap proberen te maken
Bijlagen
IMAG0124.JPG
IMAG0124.JPG (37.56 KiB) 121307 keer bekeken
IMAG0122.JPG
IMAG0122.JPG (48.03 KiB) 121272 keer bekeken
IMAG0123.JPG
IMAG0123.JPG (41.87 KiB) 121298 keer bekeken

Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 4003
Lid geworden op: 07 sep 2002, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contacteer:

#5 Bericht door Sander » 31 mei 2004, 16:53

Cilindernummer: 15-..-.. (geen nr ingeslagen)
Cilinder gietaanduidingen: 40zn8+a3w1
Vermogen: 13pk
Aansluiting uitlaat: schroef flens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 56mm
Diameter cilindervoet: 50mm
Aantsluiting spruitstuk: rechte inlaat (cross)voor 28mm carb zit nu een hulpstuk op dat het een schuine inlaat is voor op een straat kreidler
Koeling: rijwind
Opmerkingen: het is een originele van veen crosscilinder

ook van deze zal ik binnenkort proberen een poort map te maken
Bijlagen
IMAG0131.JPG
IMAG0131.JPG (39.81 KiB) 121242 keer bekeken
IMAG0127.JPG
IMAG0127.JPG (29.54 KiB) 121181 keer bekeken
IMAG0128.JPG
IMAG0128.JPG (54.16 KiB) 121194 keer bekeken
IMAG0129.JPG
IMAG0129.JPG (47.87 KiB) 121204 keer bekeken
IMAG0130.JPG
IMAG0130.JPG (23.13 KiB) 121224 keer bekeken

Gebruikersavatar
Remco
Berichten: 1444
Lid geworden op: 08 sep 2002, 16:49
Locatie: Apeldoorn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

#6 Bericht door Remco » 01 jun 2004, 17:48

Immitatie Athena 5.2 PK Cilinder

Cilindernummer: N.V.T
Cilinder gietaanduidingen: N.V.T
Vermogen: 5,2 PK volgens opgave (:arrow: poorten kunnen bijgewerkt)worden voor betere resultaten.
Aansluiting uitlaat: Schroef flens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 44 mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: Schuin (:arrow: geen tapeind, maar zelf boutje indraaien)
Koeling: Rijwind
Opmerkingen:

:arrow: Setje is heel hoogtoerig, echt leven begint vanaf 6.000 RPM, heb zelf 18mm erachter gehad, 79 sproeier en ontsteking op 0,9 punten op 0,35 en dit liep helemaal plat erop 79 kmh.

:arrow: Standaard bijgeleverder Meteor zuiger is niet van beste kwaliteit, heb zelf altijd met een KS zuiger gereden, nooit problemen gehad verder.

:arrow: Ideaal alternatief om je (NL) smalle tap blok mee op te voeren, cilinder heeft een nikasealwand in tegenstelling tot (oude) Zeta cilinders.
Bijlagen
IM001456.jpg
IM001456.jpg (65.58 KiB) 121020 keer bekeken
IM001457.jpg
IM001457.jpg (65.4 KiB) 121043 keer bekeken
IM001460.jpg
IM001460.jpg (59.52 KiB) 121057 keer bekeken
IM001461.jpg
IM001461.jpg (59.52 KiB) 121082 keer bekeken
IM001464.jpg
IM001464.jpg (61.14 KiB) 121089 keer bekeken

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 7997
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

#7 Bericht door Melvin » 01 jun 2004, 19:15

Cilindernummer: 15-03-91
Cilinder gietaanduidingen: 40ZO13 A2 (kan ook iets anders zijn, is moeilijk leesbaar)
Vermogen: 2,9pk
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: met een 1 tot 1,5mm afgedraaide kop loopt deze cilinder beter omdat de cilinder te hoog is.
Bijlagen
DSC00197 (Small).JPG
DSC00197 (Small).JPG (36.97 KiB) 120958 keer bekeken
DSC00192 (Small).JPG
DSC00192 (Small).JPG (30.21 KiB) 120963 keer bekeken
smaaaaal.JPG
smaaaaal.JPG (32.64 KiB) 120976 keer bekeken
smaal.JPG
smaal.JPG (33.31 KiB) 120983 keer bekeken
DSC00193 (Small).JPG
DSC00193 (Small).JPG (41.57 KiB) 121000 keer bekeken

Erwin_1965
Has thanked: 0
Been thanked: 0

cijlinder

#8 Bericht door Erwin_1965 » 05 jun 2004, 10:58

Cilindernummer: 154399
Cilinder gietaanduidingen: 10zn8+ w2
Vermogen: 7pk
Aansluiting uitlaat: schroef 32 mm 2 m6
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: brede tap
Diameter cilindervoet: 50mm
Aantsluiting spruitstuk: schuin
Koeling: lucht
Opmerkingen: foto's volgen,cijlinder word momenteel geparelstraald.
Laatst gewijzigd door Erwin_1965 op 26 nov 2008, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
huib
Berichten: 2216
Lid geworden op: 19 dec 2002, 21:39
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0

cilinder SB

#9 Bericht door huib » 17 jul 2004, 17:39

gegevens'
154399
40ZN8 W2 Mahle
ongeveer 10 PK
Schroefflens
32 mm
brede tap
50 mm
Schuine inlaat
Rijwind gekoeld
Opmerkingen getuned door oa.
Piet Gaag heeft hem 4 poort gemaakt.
LVS heeft hem 6poort en extra uitlaatpoortjes en timing veranderd.
Kees Verleeuwen heeft nieuwe zuiger geleverd en nog extra afgewerkt.
Bijlagen
50.6p.uitlaat.jpg
50.6p.uitlaat.jpg (73.2 KiB) 120001 keer bekeken
50.6p.voork.jpg
50.6p.voork.jpg (66.86 KiB) 120007 keer bekeken
50.6p.voork.p.jpg
50.6p.voork.p.jpg (69.38 KiB) 120015 keer bekeken
50.6p.onder.jpg
50.6p.onder.jpg (46.48 KiB) 120015 keer bekeken

Gebruikersavatar
huib
Berichten: 2216
Lid geworden op: 19 dec 2002, 21:39
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0

cilinder

#10 Bericht door huib » 20 jul 2004, 20:09

gegevens;
15.43.71/64
40ZN17A3
testbank LVS 11 pk
schroefflens
32 mm
brede tap
50 mm
schuine inlaat
rijwind gekoeld
opmerkingen; de cilinder is getuned door Gerard Mosterd tot 4 poort
en Piet Gaag heeft er een 6 poort van gemaakt.
Bijlagen
Cilinder-60cc-2-groot.jpg
Cilinder-60cc-2-groot.jpg (15.59 KiB) 119981 keer bekeken

Gebruikersavatar
huib
Berichten: 2216
Lid geworden op: 19 dec 2002, 21:39
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0

volgende foto

#11 Bericht door huib » 20 jul 2004, 20:11

2 foto
Bijlagen
Cilinder-60-cc-3-groot.jpg
Cilinder-60-cc-3-groot.jpg (20.07 KiB) 119975 keer bekeken

Gebruikersavatar
huib
Berichten: 2216
Lid geworden op: 19 dec 2002, 21:39
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0

volgende

#12 Bericht door huib » 20 jul 2004, 20:12

3 foto
Bijlagen
Cilinderset-60-cc-2-groot.jpg
Cilinderset-60-cc-2-groot.jpg (31.24 KiB) 119973 keer bekeken

Gebruikersavatar
huib
Berichten: 2216
Lid geworden op: 19 dec 2002, 21:39
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0

volgende

#13 Bericht door huib » 20 jul 2004, 20:14

4 foto
dit is trouwens een 60cc cilinder met MBA zuigers
Bijlagen
Cilinderset-60-cc-1-groot.jpg
Cilinderset-60-cc-1-groot.jpg (32.04 KiB) 119968 keer bekeken

Gebruikersavatar
huib
Berichten: 2216
Lid geworden op: 19 dec 2002, 21:39
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 0
Been thanked: 0

cilinder

#14 Bericht door huib » 20 jul 2004, 20:24

gegevens;
15-43-99
40ZN8 mahle W1
6.25 / 7 pk
schroefflens
32 mm
brede tap
50 mm
schuine inlaat
rijwind gekoeld
opmerkingen;
dit is een standaard zwarte SB
Bijlagen
SBzwart.1.jpg
SBzwart.1.jpg (45.66 KiB) 119941 keer bekeken
SBzwart.2.jpg
SBzwart.2.jpg (55.38 KiB) 119946 keer bekeken
SBzwart.3.jpg
SBzwart.3.jpg (33.34 KiB) 119946 keer bekeken

Gebruikersavatar
jaspervdhoek
Berichten: 309
Lid geworden op: 04 jul 2004, 16:09
Locatie: maassluis
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contacteer:

#15 Bericht door jaspervdhoek » 24 aug 2004, 13:53

Cilindernummer: 15.73.81
Cilinder gietaanduidingen: onbekend
Vermogen: 1,8 PK
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeinden
Diameter uitlaataansluiting: 28mm.
Steek tapeinden: 44mm.
Diameter cilindervoet: 47mm.
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: Rijwind
Bijlagen
tn_IMG_0190.JPG
kop-kant
tn_IMG_0190.JPG (36.54 KiB) 119834 keer bekeken
tn_IMG_0197.JPG
motor-kant
tn_IMG_0197.JPG (38.29 KiB) 119831 keer bekeken
tn_IMG_0194.JPG
uitlaat
tn_IMG_0194.JPG (35.2 KiB) 119838 keer bekeken
tn_IMG_0195.JPG
inlaat
tn_IMG_0195.JPG (34.83 KiB) 119841 keer bekeken

Gebruikersavatar
Mjpzwart
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 jul 2003, 17:09
Locatie: Mastenbroek (Dat ligt naast Zwolle)
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contacteer:

#16 Bericht door Mjpzwart » 05 sep 2004, 22:32

Cilindernummer: 15.23.92
Cilinder gietaanduidingen:Mahle 40 ZD6+
Vermogen: 2,9 pk.
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm.
Diameter cilindervoet : 47mm
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: Geforceerde koeling
Bijlagen
IMG_0001.JPG
IMG_0001.JPG (12.72 KiB) 119761 keer bekeken
IMG_0004.JPG
IMG_0004.JPG (8.35 KiB) 119759 keer bekeken
IMG_0005.JPG
IMG_0005.JPG (9.29 KiB) 119760 keer bekeken
DSC01669.JPG
DSC01669.JPG (21.21 KiB) 119761 keer bekeken

Gebruikersavatar
Markde2e
Berichten: 877
Lid geworden op: 15 aug 2004, 20:36
Locatie: Nijmegen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

#17 Bericht door Markde2e » 11 okt 2004, 07:06

Cilindernummer: staat er niet op :?
Cilinder gietaanduidingen: staat er ook niet op.
Vermogen: dit wou ik graag weten
Aansluiting uitlaat: knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: schuin
Koeling: rijwindkoeling
Opmerkingen: het cilinder nummer of gietaanduidingen staan nergens, en er zijn ook geen sporen van een weggefreest nummer..
graag wou ik weten of iemand mij kan vertellen hoeveel pk deze cilinder ongeveer heeft.

mark
Bijlagen
1.JPG
achterkant cilinder
1.JPG (36.14 KiB) 120971 keer bekeken
2.JPG
voorkant cilinder
2.JPG (33.85 KiB) 120974 keer bekeken
3.JPG
schuine inlaat(groter dan originele cilinder)
3.JPG (19.5 KiB) 120975 keer bekeken
4.JPG
uitlaatpoort(32mm)
4.JPG (21.47 KiB) 120979 keer bekeken

hermanp
Berichten: 6278
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

#18 Bericht door hermanp » 11 okt 2004, 16:57

Snelle en "getunede" cilinder. Schuine inlaat, 32mm uitlaat. Lijkt me een imitatie zwarte sb. Het enige wat er op staat is "F". De voet is afgedraaid zodat het in een 4-bak past. Verder geen foto's en geen verdere gegevens bekend, bij mij.
Bijlagen
CILINDER2A.JPG
CILINDER2A.JPG (69.21 KiB) 119894 keer bekeken
Laatst gewijzigd door hermanp op 11 okt 2004, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

hermanp
Berichten: 6278
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

#19 Bericht door hermanp » 11 okt 2004, 17:01

niet getuned. Schuine inlaat, 32mm flens-uitlaat. 2 spoelpoorten en een zeer grote in-en uitlaatpoort. Wel een echte Mahle, 15-43-91, W2, A2. Als iemand weet wat dit betekent, zou ik het ook graag willen weten, met name wat voor cilinder dit is, want dit nummer ben ik nog nergens tegengekomen. De uitlaatpoort opent op 20mm voor BDP, en sluit na 40mm. Aan de inlaatkant zitten 13 koelribben, terwijl bij mijn weten 15 normaal is. De cilinder is in z'n geheel iets smaller (17cm) dan een normale breitwand. De inlaat is ook extreem groot, 20x29mm, en volgens de vorige eigenaar liep deze cilinder iets sneller dan de politie transporters in de jaren '80.
Bijlagen
CILINDER1C.JPG
CILINDER1C.JPG (65.83 KiB) 119573 keer bekeken
Laatst gewijzigd door hermanp op 11 okt 2004, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

hermanp
Berichten: 6278
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

#20 Bericht door hermanp » 11 okt 2004, 17:03

maar wel snel
Bijlagen
CILINDER1D.JPG
CILINDER1D.JPG (81.36 KiB) 119569 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 48185
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

#21 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 okt 2004, 22:26

Cilindernummer: 15-43.71/64
Cilinder gietaanduidingen: Mahle 40ZN17A2 W1
Vermogen: 4,2 PK
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm.
Steek tapeinden: 56mm.
Diameter cilindervoet: 47mm.
Aansluiting spruitstuk: Schuin
Koeling: Rijwind
Bijlagen
DSCN6407 (Small).JPG
DSCN6407 (Small).JPG (23.72 KiB) 119490 keer bekeken
DSCN6405 (Small).JPG
DSCN6405 (Small).JPG (34.56 KiB) 119491 keer bekeken
DSCN6404 (Small).JPG
DSCN6404 (Small).JPG (39.49 KiB) 119492 keer bekeken
DSCN6402 (Small).JPG
DSCN6402 (Small).JPG (33.18 KiB) 119492 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 11 okt 2004, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 48185
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

#22 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 okt 2004, 22:28

Cilindernummer: 15-43.71/64 (vervolg)
Bijlagen
DSCN6401 (Small).JPG
DSCN6401 (Small).JPG (41.04 KiB) 119486 keer bekeken
DSCN6400 (Small).JPG
DSCN6400 (Small).JPG (43.95 KiB) 119484 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 48185
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

#23 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 okt 2004, 22:46

Cilindernummer: 15-13-91
Cilinder gietaanduidingen: 40ZD13 TU-M
Vermogen: 2 pk
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: klein stukje van koelrib afgebroken
Bijlagen
DSCN6410 (Small).JPG
DSCN6410 (Small).JPG (39.23 KiB) 119472 keer bekeken
DSCN6411 (Small).JPG
DSCN6411 (Small).JPG (52.33 KiB) 119472 keer bekeken
DSCN6409 (Small).JPG
DSCN6409 (Small).JPG (41.43 KiB) 119472 keer bekeken
DSCN6408 (Small).JPG
DSCN6408 (Small).JPG (37.45 KiB) 119478 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 48185
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

#24 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 okt 2004, 23:02

Cilindernummer: 15 73.85
Cilinder gietaanduidingen: 40ZD17 A1
Vermogen: 2,9 pk
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aansluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: geen
Bijlagen
DSCN6416 (Small).JPG
DSCN6416 (Small).JPG (40.13 KiB) 119461 keer bekeken
DSCN6414 (Small).JPG
DSCN6414 (Small).JPG (39.35 KiB) 119461 keer bekeken
DSCN6413 (Small).JPG
DSCN6413 (Small).JPG (34.29 KiB) 119464 keer bekeken
DSCN6412 (Small).JPG
DSCN6412 (Small).JPG (42.01 KiB) 119460 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 14 okt 2004, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 48185
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

#25 Bericht door Enzo-tvdzijden » 14 okt 2004, 22:38

Cilindernummer: 15 73.81
Cilinder gietaanduidingen: 40ZD17 A9
Vermogen: 1,8 pk
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 46mm
Aansluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: Alleen de inlaatpoort van een nieuwe 1,5 pk Flott cilinder 15.73.76 aanpassen en je hebt een nieuwe 15.73.81
Bijlagen
DSCN6421 (Small).JPG
DSCN6421 (Small).JPG (33.87 KiB) 119396 keer bekeken
DSCN6419 (Small).JPG
DSCN6419 (Small).JPG (40.43 KiB) 119396 keer bekeken
DSCN6418 (Small).JPG
DSCN6418 (Small).JPG (43.88 KiB) 119396 keer bekeken
DSCN6417 (Small).JPG
DSCN6417 (Small).JPG (30.75 KiB) 119396 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 24 okt 2004, 14:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie