Mostert Racing uitlaat

Opvoeren en snelle spullen - Performance tuning

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gaus
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2004, 20:33
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Mostert Racing uitlaat

#1 Bericht door Gaus » 08 mar 2005, 16:03

Beste Kreidlerfans,

Ik wil graag een Mostert Racing pijp op mijn kreidler schroeven omdat ik het een mooie pijp vind. Ik weet alleen niet waar je die kan bestellen of kopen, mostert racing zit volgens mij niet op het net. Kan iemand mij dan ook vertellen hoeveel zo'n uitlaat dan kost?

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3527
Lid geworden op: 16 sep 2004, 23:09
Locatie: Wormerveer
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#2 Bericht door Johan » 08 mar 2005, 16:06

als ik het goed heb heeft Richard B zo'n uitlaat, moet je het even aan hem vragen.

Gebruikersavatar
BenDB
Berichten: 209
Lid geworden op: 14 mar 2004, 21:18
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#3 Bericht door BenDB » 08 mar 2005, 16:08

gelieve het hier neer te zetten , ben ook wel benieuwd?

Gaus
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2004, 20:33
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#4 Bericht door Gaus » 08 mar 2005, 16:15

Ik heb Richard B daar al een keer een PB over gestuurd (lang geleden), maar geen bericht terug gekregen, daardoor probeer ik het nu via het forum.

Gebruikersavatar
westlander chris
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 147
Lid geworden op: 02 jul 2003, 18:29
Locatie: DE LIER , WESTLAND
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#5 Bericht door westlander chris » 08 mar 2005, 16:18

vraag et anders ff aan kreidler4life die komt volgens mij wel vaker bij gerard mostert, en heeft ook so een pijp

Wouter
Berichten: 1166
Lid geworden op: 07 sep 2002, 12:28
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#6 Bericht door Wouter » 08 mar 2005, 17:07

voor de echte geintresseerde kunnen mij een pb sturen

dan stuur ik een pb terug met het telefoon nr van gerard.. ik wil het niet hierzo neerzetten ivm de privacy.

voor evt vragen kan er ook nog gepb't worden

ik heb namelijk al enige tijd al zoon uitlaat

Gebruikersavatar
Ries
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 6830
Lid geworden op: 06 nov 2002, 12:54
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

#7 Bericht door Ries » 08 mar 2005, 17:11

hoeveel kost zo'n uitlaat dan wouter, dat vraagt ie ook... :P

Wouter
Berichten: 1166
Lid geworden op: 07 sep 2002, 12:28
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#8 Bericht door Wouter » 08 mar 2005, 17:12

210 euro ongeveer..

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 3399
Lid geworden op: 08 sep 2002, 17:24
Locatie: Zwolle
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#9 Bericht door Steven » 08 mar 2005, 17:34

Wouter schreef:210 euro ongeveer..
en dan heb je een standaard mostert pijp...

http://www.salomons-swierts.nl maken hem OP MAAT VOOR JE CILINDER voor slechte €150,-

Wouter
Berichten: 1166
Lid geworden op: 07 sep 2002, 12:28
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#10 Bericht door Wouter » 08 mar 2005, 17:49

dan heb je een pijp met de speciale race aansluitingen op je cilinder, dus met de veren..

ik wil die pijp niet afkraken, maar ik vind een mostert pijp mooier klinken

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#11 Bericht door Arjen » 08 mar 2005, 17:52

Prestaties en Houdbaarheid zijn denk&vind ik belangrijker dan het geluid.

Bovendien gaat het de topicopener alleen om het uiterlijk :?

Wouter
Berichten: 1166
Lid geworden op: 07 sep 2002, 12:28
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#12 Bericht door Wouter » 08 mar 2005, 17:57

ik denk niet dat de pijp van s&s niet heel veel beter is als de MR-43

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#13 Bericht door Arjen » 08 mar 2005, 18:04

Wouter schreef:ik denk niet dat de pijp van s&s niet heel veel beter is als de MR-43
- Het scheelt 60 euro
- Het past beter bij je cilinder (op maat)

Keuze lijkt me duidelijk..

Bolle Aad
Berichten: 3749
Lid geworden op: 13 sep 2002, 15:16
Locatie: meestal in het kreidler hok
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#14 Bericht door Bolle Aad » 08 mar 2005, 18:17

Als het voor het mooi is \\

Vraag dan (pb) aan Ries iets soortgelijks

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 3399
Lid geworden op: 08 sep 2002, 17:24
Locatie: Zwolle
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#15 Bericht door Steven » 08 mar 2005, 18:35

Wouter schreef:dan heb je een pijp met de speciale race aansluitingen op je cilinder, dus met de veren..

ik wil die pijp niet afkraken, maar ik vind een mostert pijp mooier klinken
mijn uitlaat hangt ook aan een flensje, met veren dus... ;)

en hoe de pijp klinkt ligt aan de cilinder en de demper!

en voor dat geld gaat het hele spul ook nog eens op de testbank, met oude en nieuwe pijp... en levert de nieuwe pijp nog niet voldoende vermogen, dan passen ze em gewoon weer voor je aan!

Gebruikersavatar
Richard B
Berichten: 1634
Lid geworden op: 07 sep 2002, 22:45
Locatie: Bussum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 103 keren

#16 Bericht door Richard B » 08 mar 2005, 18:40

die zullen ook vast wel goede uitlaten maken,maar zij hebben ervaring op het gebied van tuning,en gerard mostert heeft veel ervaring wat betreft KREIDLER tuning,daar zou mijn voorkeur zo ie zo eerder naar uit gaan dan.

Gebruikersavatar
RMC50cc
Berichten: 267
Lid geworden op: 08 sep 2002, 21:05
Locatie: exloo
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#17 Bericht door RMC50cc » 08 mar 2005, 18:55

ik zou er eentje laten maken bij s&s in hoogeveen heeft een maat van mij ook gedaan .werkt perfect en steven was er volgens mij ook erg positief over

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 3399
Lid geworden op: 08 sep 2002, 17:24
Locatie: Zwolle
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#18 Bericht door Steven » 08 mar 2005, 18:57

Richard B schreef:die zullen ook vast wel goede uitlaten maken,maar zij hebben ervaring op het gebied van tuning,en gerard mostert heeft veel ervaring wat betreft KREIDLER tuning,daar zou mijn voorkeur zo ie zo eerder naar uit gaan dan.
o.a. richard v/d kolk en karel prins (beide op de kreidler bij de sobw) zijn door SS tunign geprepareert...

maar ze doen idd veel scooters, daar racen ze zelf ook mee.

maargoed, ieder zijn eigen keus. als ik in het westen had gewoond was ik ook wel naar mostert gegaan, voor mij is hoogeveen toevallig vrij dichtbij :)

Mario TT
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 1778
Lid geworden op: 07 sep 2002, 09:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#19 Bericht door Mario TT » 08 mar 2005, 19:01

wat is het verschil tussen 50cc tuning en kreidler tuning? Als je uitlaat op je cilinder wordt afgesteld dan is er niet zoveel kreidler aan.. dan is het voor die ene cilinder.. En dat is volgens mij altijd nog het beste. Niet om GM af te katten hoor maar ik ben geen fan van zijn werk, wel meer mensen niet. Overigens gaat het zoals gezegd om het uiterlijk maar natuurlijk ook om de prestaties en als de persoon in kwestie een mosterdpijp wilt dan moet hij er maar een nemen maar dan moet ie wel in z`n achterhoofd houden dat er wellicht iets beters is.

Gebruikersavatar
SbS
Berichten: 86
Lid geworden op: 11 feb 2004, 18:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#20 Bericht door SbS » 08 mar 2005, 19:35

Er is weinig verschil volgens mij tussen 50cc tuning en kreidler tuning.
Ik heb wel veel positieve dingen gehoord over salomons en swierts.
Richard v/d kolk is toch ook sportklasse kampioen geworden met een kreidler die S&S tuning heeft klaar gemaakt?
Bijlagen
DSCN5864__Small_.jpg
DSCN5864__Small_.jpg (85.14 KiB) 10741 keer bekeken
vis0601g.jpg
vis0601g.jpg (76.89 KiB) 10741 keer bekeken
Laatst gewijzigd door SbS op 08 mar 2005, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Richard B
Berichten: 1634
Lid geworden op: 07 sep 2002, 22:45
Locatie: Bussum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 103 keren

#21 Bericht door Richard B » 08 mar 2005, 19:41

tuurlijk is daar geen verschil tussen,maar het is altijd handig als je iemand terft die al veel met kreidler gewerkt heeft,een bepaalde carburateur kan op een kreidler heel mooi lopen en op een honda amper af te stellen zijn,zulk soort dingen over afstellingen enzo kan gerard je op kreidler gebied haarfijn vertellen.
en natuurlijk is een uitlaat van ss ook niet verkeer,ze worden tenslotte allemaal opmaat gemaakt,alleen berekend ieder dat op zijn eigen manier

sst
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 nov 2004, 19:44
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#22 Bericht door sst » 08 mar 2005, 19:58

RMC50cc schreef:ik zou er eentje laten maken bij s&s in hoogeveen heeft een maat van mij ook gedaan .werkt perfect en steven was er volgens mij ook erg positief over






Ik heb via een kammaraat van een ander forum vernomen.Dat ik iets hed gezecht waar ze het van s@s niet mee eens waren en dus heb ik de boel maar verwijderd.HET WAS NIET MIJN BEDOELLING OM JULLIE TE KLEINEREN OF WAT DAN OOK.
Laatst gewijzigd door sst op 10 jun 2005, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#23 Bericht door Arjen » 08 mar 2005, 20:23

onderbouw het eens meneer sst

Harmen
Berichten: 449
Lid geworden op: 11 mei 2004, 23:16
Locatie: Zeist
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#24 Bericht door Harmen » 08 mar 2005, 20:43

Ik vind die salomons pijp anders ook best dik =P~

Gebruikersavatar
Burning Tyre
Berichten: 2221
Lid geworden op: 30 okt 2002, 21:33
Locatie: Westervoort, bij Arnhem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#25 Bericht door Burning Tyre » 08 mar 2005, 20:47

Steven heb jij nog foto's van die SS uitlaat?

Plaats reactie